Ik ook, lineaaltje altijd bij me.quote:
quote:Op woensdag 7 september 2011 20:52 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik ook, lineaaltje altijd bij me.
Ja.quote:Op woensdag 7 september 2011 20:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Zanger van Oasis heet toch zo?
Ken deze user niet, jammer jammer.
Ook op je pipi?quote:Op woensdag 7 september 2011 21:01 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Kippenvel all over the place.
jaquote:
quote:
Vorige week theorie gehaald. Over twee week TTT en over vier week heb ik examen.quote:
quote:Op woensdag 7 september 2011 22:07 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Vorige week theorie gehaald. Over twee week TTT en over vier week heb ik examen.
Kut nu ga ik falen.!
Jeetje, dat zijn er best veel. Ik heb een EXA'er in het echt eventjes gesproken, dus eigenlijk is het #15.quote:
wie dan?quote:Op woensdag 7 september 2011 22:31 schreef Ezell het volgende:
[..]
Jeetje, dat zijn er best veel. Ik heb een EXA'er in het echt eventjes gesproken, dus eigenlijk is het #15.
Zo'n gozer die bij mij op school zit. Hij zat volgens mij niet in de slowchat.quote:
Dat vind ik geen EXA meet, ik kende KB al voor EXA enzo.quote:Op woensdag 7 september 2011 22:35 schreef Dastan het volgende:
Daarbij gaan R_R en Klinker vrijdag meeten, zie ik dinsdag leeell weer en Klinker ook ergens volgende week. Dan zitten we alweder op achttien.
"Vind ik leuk"quote:Op woensdag 7 september 2011 21:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[ afbeelding ]
Durf nu nog te haten, jeetje wat een bazen.
Niet zo zeuren lul.quote:Op woensdag 7 september 2011 22:39 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat vind ik geen EXA meet, ik kende KB al voor EXA enzo.
Ja, ik moet moeilijk doen. Altijd.
Daar ben je Nederlander voor.quote:
grquote:
O tempora o mores.quote:Op woensdag 7 september 2011 22:36 schreef Etsu het volgende:
Dastannn m'n
Laptop
Omggg
Is dood
Half dan.
grhrrhejekss jenwmwajswi kowkwwquote:Op woensdag 7 september 2011 22:57 schreef Heroinjunk het volgende:
Dastan heeft geen msn dat weet je tooooooch
Dat valt natuurlijk niet te ontkennen.quote:
Met wat voor voorwerp heb je in je oorschelp gesneden?quote:Op woensdag 7 september 2011 22:57 schreef Etsu het volgende:
Ik heb net in m'n oorschelp gesnedenbloedt nu hevig
emoquote:Op woensdag 7 september 2011 22:57 schreef Etsu het volgende:
Waarommmm!!!quote:Op woensdag 7 september 2011 22:57 schreef Etsu het volgende:
Je moet een oorbel ook niet zelf zetten.quote:Op woensdag 7 september 2011 22:57 schreef Etsu het volgende:
Carpe diemquote:Op woensdag 7 september 2011 22:58 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ik heb geen msn. Ik ga slapen. Carpe noctem et speo videre.
Scheermes.quote:Op woensdag 7 september 2011 22:59 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Met wat voor voorwerp heb je in je oorschelp gesneden?
Ow dan is het goedquote:
te laatquote:Op woensdag 7 september 2011 22:59 schreef Dastan het volgende:
[..]
Je moet een oorbel ook niet zelf zetten.
Waarom zit je nu op FOK!?quote:Op woensdag 7 september 2011 23:02 schreef Etsu het volgende:
Ja omg ik weet niet wat ik deed maar het bloedt nu wel hevig
Geen idee. Maak een tosti.quote:Op woensdag 7 september 2011 23:04 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wat kan ik er nou aan doenblijven deppen, maar dat is het
Klopt. Anders had ik wel iets anders gebruikt.quote:Op woensdag 7 september 2011 23:04 schreef Heroinjunk het volgende:
Verschoot is de verleden tijd van verschiet maar oke.
Ketchup of Curry heb je alquote:
Weet jij iets beters?quote:Op woensdag 7 september 2011 23:05 schreef Heroinjunk het volgende:
Maar 'ik verschoot me' klinkt echt voor geen meter.
Is niet wederkerig te gebruiken hoor. Bovendien klopt het sowieso niet. Het isquote:Op woensdag 7 september 2011 23:04 schreef Heroinjunk het volgende:
Verschoot is de verleden tijd van verschiet maar oke.
Wat? Waarom weet ik dat niet?quote:Op woensdag 7 september 2011 23:08 schreef Dastan het volgende:
Ik verschoot mijn kruit toen ik meteen al aan de borsten van dat lieflijke meisje in de kroeg zat.
Zo kan het.
quote:Op woensdag 7 september 2011 23:08 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik snapte het ook niet.Verschieten is heel iets anders dan uitschieten.
quote:Op woensdag 7 september 2011 22:59 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Met wat voor voorwerp heb je in je oorschelp gesneden?
quote:
Dit is toch goed te snappen ook al is het taalkundig niet helemaal correctquote:Op woensdag 7 september 2011 23:01 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja daaronder jeweet, toen verschoot ik me naar boven en nu toen was het raak
Daar is het niet hetzelfde als verschieten.quote:Op woensdag 7 september 2011 23:13 schreef Dastan het volgende:
Toen ik opgewekt achter die ervaren dame met wulpse rondingen mee naar huis wandelde kon ik enkel denken: er liggen mooie tijden in het verschiet.
Het was lekker ja.quote:Op woensdag 7 september 2011 23:13 schreef Dastan het volgende:
Toen ik opgewekt achter die ervaren dame met wulpse rondingen mee naar huis wandelde kon ik enkel denken: er liggen mooie tijden in het verschiet.
"Vind ik leuk"quote:Op woensdag 7 september 2011 23:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
dat ben jij altijd. Gelukkig ben je een ezel en geen appel. Melige appels
Het was dan ook een taalkundig grapje.quote:Op woensdag 7 september 2011 23:14 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Daar is het niet hetzelfde als verschieten.
Wat vraag je dat aan haar zemmel.quote:Op woensdag 7 september 2011 23:16 schreef Joosterd het volgende:
Het weekend dat ligt nog in ons verschiet. Klopt dat wel HJ'tjuh
Kan jij de kleren weer van haar lenen .quote:Op woensdag 7 september 2011 23:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Mijn zusje ging zondag winkelen, had ze stapels kleren gekocht. En vanmiddag weer, wat is dezen dan.
Hoeft natuurlijk allang niet meer.quote:Op woensdag 7 september 2011 23:17 schreef Heroinjunk het volgende:
Als je een komma achter weekend plaatst wel, volgens mij.
*quote:Op woensdag 7 september 2011 23:17 schreef Dastan het volgende:
[..]
Waarom vraag je dat aan haar zemmel.
Het is: het weekend ligt in het verschiet.
Dat vindt ze niet goed.quote:Op woensdag 7 september 2011 23:17 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Kan jij de kleren weer van haar leren .
Zonder komma's zijn zinnen krom.quote:Op woensdag 7 september 2011 23:18 schreef Dastan het volgende:
[..]
Hoeft natuurlijk allang niet meer.
Komma's zijn zo vorige eeuw.
Zonder komma's gaat de zin veel sneller man.quote:Op woensdag 7 september 2011 23:19 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Zonder komma's zijn zinnen krom.
Maar niet zozeer fout.quote:Op woensdag 7 september 2011 23:19 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Zonder komma's zijn zinnen krom.
Ik wil een nieuwe schooltas. Een laptop naar school meenemen in mijn huidige schooltas is niet erg fijn voor mijn schouder.quote:
Ik heb dat ding zo'n beetje elke dag nodig. Als ik mijn laptop niet meeneem, moet ik ook nog een heleboel readers gaan uitprinten. Dat ga ik niet doen.quote:
Moet kunnen, vooral als je toch al bijna elke dag een laptop naar school moet nemen.quote:Op woensdag 7 september 2011 23:30 schreef Heroinjunk het volgende:
Mensen die weigeren readers uit te printen en daarom de hele tijd hun laptop meesjouwen.
Whut whut?quote:
Vind het bar onzin. Gewoon uitprinten die handel. Dingen op je pc lezen.quote:Op woensdag 7 september 2011 23:34 schreef Ezell het volgende:
[..]
Moet kunnen, vooral als je toch al bijna elke dag een laptop naar school moet nemen.
Ik ben boos op hem. De hele week geen aandacht aan me besteden, maar als ie gaat zuipen moet ie dat natuurlijk wel even melden.quote:
Studentenleven is zwaar en nu voelt hij zich misschien te goed voor jequote:Op woensdag 7 september 2011 23:36 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Vind het bar onzin. Gewoon uitprinten die handel. Dingen op je pc lezen.Vreselijk.
[..]
Ik ben boos op hem. De hele week geen aandacht aan me besteden, maar als ie gaat zuipen moet ie dat natuurlijk wel even melden.
Ik denk het, maar dan kan die vooral helemaal oprotten.quote:Op woensdag 7 september 2011 23:37 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Studentenleven is zwaar en nu voelt hij zich misschien te goed voor je
Als er klappen gaan vallen bel je dan even.quote:Op woensdag 7 september 2011 23:38 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik denk het, maar dan kan die vooral helemaal oprotten.
Hij zit nu pas in de trein hè.quote:Op woensdag 7 september 2011 23:39 schreef koekjestrommel1 het volgende:
mensen met alcoholtjes op gedragen zich nu eenmaal een beetje anders
Dat is jouw mening. Niet iedereen vindt het vreselijk om 'dingen' zo te lezen. Als je toch al een laptop bij je moet hebben, kan je het net zo goed de readers niet uitprinten. Het is een stuk goedkoper dan printen.quote:Op woensdag 7 september 2011 23:36 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Vind het bar onzin. Gewoon uitprinten die handel. Dingen op je pc lezen.Vreselijk.
leg uitquote:Op woensdag 7 september 2011 23:43 schreef Heroinjunk het volgende:
Verder snappen mensen die van het VWO afkomen daadwerkelijk echt niet wat onderzoek doen is en normale resultaten aanleveren kunnen ze ook al niet.
leg uitquote:Op woensdag 7 september 2011 23:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Take off your clothesss and come to bedddddd
We moesten voor de intro een klein onderzoekje doen. En dan moet je ook wetenschappelijke bronnen opzoeken. Gaan ze copypasten ipv eigen interpretatie etc. geven en ook nog ZONDER bronnen.quote:
Wikipedia is een goeie bron hoor. Gebruik ik altijd.quote:Op woensdag 7 september 2011 23:43 schreef Heroinjunk het volgende:
Verder snappen mensen die van het VWO afkomen daadwerkelijk echt niet wat onderzoek doen is en normale resultaten aanleveren kunnen ze ook al niet.
Moet ge niet gelijk alle VWO'ers over 1 kam scheren.quote:Op woensdag 7 september 2011 23:45 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
We moesten voor de intro een klein onderzoekje doen. En dan moet je ook wetenschappelijke bronnen opzoeken. Gaan ze copypasten ipv eigen interpretatie etc. geven en ook nog ZONDER bronnen.Wtf moet ik hiermee!!
quote:Op woensdag 7 september 2011 23:42 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik weet niet, thuis heb je ook een printer staan, lijkt me. Moet jij 10 cent per pagina bij je moeder betalen?
O, vwo met hoofdletters schrijven is opeens wel goed dan?quote:Op woensdag 7 september 2011 23:43 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik had het meer specifiek over mijn groep maar goed.quote:Op woensdag 7 september 2011 23:46 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Moet ge niet gelijk alle VWO'ers over 1 kam scheren.
Ja, dat is de nieuwe spelling, niet gehoord?quote:Op woensdag 7 september 2011 23:46 schreef Ezell het volgende:
[..]Nee, dat hoef ik niet te doen.
[..]
O, vwo met hoofdletters schrijven is opeens wel goed dan?
Yo momma!quote:Op woensdag 7 september 2011 23:46 schreef Ezell het volgende:
O, vwo met hoofdletters schrijven is opeens wel goed dan?
Maar ze waren nog niet bekend met die APA-regels of zo. Bij ons werd er op de Havo op gehamerdquote:Op woensdag 7 september 2011 23:45 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
We moesten voor de intro een klein onderzoekje doen. En dan moet je ook wetenschappelijke bronnen opzoeken. Gaan ze copypasten ipv eigen interpretatie etc. geven en ook nog ZONDER bronnen.Wtf moet ik hiermee!!
quote:
quote:
Mwah, het hele practicum was er juist op gericht dat je goed leert zoeken en ook duidelijke informatie levert aan je medestudenten. Ook mijn mentoren hebben dat uitgelegd. Het is erg lastig om een powerpoint te fixen daarmee.quote:Op woensdag 7 september 2011 23:49 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Maar ze waren nog niet bekend met die APA-regels of zo. Bij ons werd er op de Havo op gehamerd
Je vroeg of ik op werk was, ik zei dat ik eten en partij maken wasquote:Op woensdag 7 september 2011 23:36 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
[..]
Ik ben boos op hem. De hele week geen aandacht aan me besteden, maar als ie gaat zuipen moet ie dat natuurlijk wel even melden.
Waarom?quote:Op woensdag 7 september 2011 23:36 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Waar deed je nou Informatica?quote:Op donderdag 8 september 2011 00:02 schreef Kaasrol het volgende:
Echt wat een grafstudie heb ik gekozen, helemaal geen tijd meer voor fok
Hogeschool Utrecht, jij?quote:
Ga iets nuttigs doen ipv mij af te zeikenquote:Op donderdag 8 september 2011 11:06 schreef Etsu het volgende:
Nickie, had je eerder op de kamers moeten gaan
Erg herkenbaar.quote:Op donderdag 8 september 2011 11:00 schreef xCore het volgende:
Geweldig, dadelijk voor twee uurtjes college, twee uur op en neer
Wat moet ik doen danquote:Op donderdag 8 september 2011 11:06 schreef xCore het volgende:
[..]
Ga iets nuttigs doen ipv mij af te zeiken
laptop kapot? dat is niet leuk nee!quote:Op donderdag 8 september 2011 11:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
Morgen pas. Vanmiddag rijles. Laptop is kapot. Dus ik ben zwaar verveeld nu. Bwuh.
Welke heb je gezien?quote:Op donderdag 8 september 2011 11:27 schreef Etsu het volgende:
Ik ben bijna jarig en ga om een horloge vragen. Ik heb er al twee gevonden maar Jordy vindt ze vrouwelijk en lelijk
WELKE MERKEN ZIJN MOOI/GOED? Deel het met me.
quote:Op donderdag 8 september 2011 11:27 schreef Kaasrol het volgende:
Ook weer de trein gemist, dit gaat weer een topdag worden hoor.
schijt aan Jordy. Als jij het horloge maar mooi vindtquote:Op donderdag 8 september 2011 11:27 schreef Etsu het volgende:
Ik ben bijna jarig en ga om een horloge vragen. Ik heb er al twee gevonden maar Jordy vindt ze vrouwelijk en lelijk
WELKE MERKEN ZIJN MOOI/GOED? Deel het met me.
Nou sorry hoor lieve schat, hoe moet ik dat nou weten?quote:Op donderdag 8 september 2011 11:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb toch geen laptop meer sukkelGeen idee hoe ik het vanaf
mobiel op fok krijg
Dat gaat niet als je afhankelijk van de bus bent, goochem.quote:Op donderdag 8 september 2011 11:30 schreef Etsu het volgende:
Mensen die te laat komen voor de treinIk ben altijd een kwartier van te voren aanwezig
Misschien heeft hij wel gelijk en loop ik met een wijvenhorloge rond, dat is ook niet goed hèquote:Op donderdag 8 september 2011 11:29 schreef FedExpress het volgende:
[..]
schijt aan Jordy. Als jij het horloge maar mooi vindt
quote:Op donderdag 8 september 2011 11:30 schreef Etsu het volgende:
Mensen die te laat komen voor de treinIk ben altijd een kwartier van te voren aanwezig
Waarschijnlijk heeft Jordy gelijk.quote:Op donderdag 8 september 2011 11:31 schreef Etsu het volgende:
[..]
Misschien heeft hij wel gelijk en loop ik met een wijvenhorloge rond, dat is ook niet goed hè
Je hersens gebruikenquote:Op donderdag 8 september 2011 11:29 schreef xCore het volgende:
[..]
Nou sorry hoor lieve schat, hoe moet ik dat nou weten?
Geen wijvenhorlogesquote:Op donderdag 8 september 2011 11:31 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat zei Jordy ook al maar wtf wat zijn dat voor oerlelijke dingen
Ongetwijfeld.quote:Op donderdag 8 september 2011 11:32 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heeft Jordy gelijk.
Geenszins.quote:
quote:Op donderdag 8 september 2011 12:04 schreef Etsu het volgende:
ik heb een tandenstokertje in dat gat van mn laptop gedaan met internetkabel ofzo, en hij doet hetofzo.
Is de internetkabel dan wel goed?quote:
Je hebt geen draadloos?quote:Op donderdag 8 september 2011 12:04 schreef Etsu het volgende:
ik heb een tandenstokertje in dat gat van mn laptop gedaan met internetkabel ofzo, en hij doet hetofzo.
quote:Op donderdag 8 september 2011 12:11 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee.
Argument van mijn moeder:
'Het is niet veilig'.
Ik weet het ook niet.quote:Op donderdag 8 september 2011 12:12 schreef Kaasrol het volgende:
Waarom zou die het dan doen als je er een tandenstoker induwt, wtf
[..]![]()
________!!!
Moet ik een lulverhaal over WPA2 voor je schrijven?
Serieus,
Vind ik persoonlijk niet zo mooiquote:Op donderdag 8 september 2011 12:42 schreef Kutstudent het volgende:
[ afbeelding ]
Stop maar met zoeken Etsu.
Er zijn nog veel meer horloges in de Breitling Superocean range. Bijna allemaal simpel, maar schoonheid zit in de eenvoud.quote:Op donderdag 8 september 2011 12:47 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Vind ik persoonlijk niet zo mooi
Nee die vierkante kutapparaten van jou.quote:
Lelijk.quote:Op donderdag 8 september 2011 12:59 schreef Joosterd het volgende:
De Omega Seamaster collectie
[ afbeelding ]
Die hebben tenminste iets aantrekkelijksquote:Op donderdag 8 september 2011 12:59 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Nee die vierkante kutapparaten van jou.
Die is best wel nicequote:Op donderdag 8 september 2011 12:59 schreef Joosterd het volgende:
[ afbeelding ]
Moet je weer speciaal zijn?quote:Op donderdag 8 september 2011 13:15 schreef Etsu het volgende:
Die van Joost is wel mooi opzich, maar te standaard denk ik.
Natuurlijk, wat denk jij dan?quote:Op donderdag 8 september 2011 13:24 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Moet je weer speciaal zijn?
Denkenquote:
Zo horloge heb ik nu ook ongeveerquote:Op donderdag 8 september 2011 13:15 schreef Etsu het volgende:
Die van Joost is wel mooi opzich, maar te standaard denk ik.
Zeer nice, alleen al die metertjes.quote:Op donderdag 8 september 2011 12:59 schreef Joosterd het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |