SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En afgelopen week alweer 6 maanden oud!
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
Waarom laat je haar niet gewoon d'r gang gaan? Het is dat je er zelf naast ligt, anders zou je er niks van merken en zou ze lekker fijne houdingen zoeken 's nachts.quote:Op zaterdag 10 september 2011 07:46 schreef danic het volgende:
Heeft één van jullie misschien ervaring en tips?
Ik heb even gedacht aan inbakeren, maar omdat Eva kan draaien is dat volgens mij geen optie meer.
Hoe is het nu met hem Mrien?quote:Op zaterdag 10 september 2011 16:43 schreef mrien het volgende:
Mooie foto's mamapurk!!
Hier heb ik een zielig ventje, koorts (37,5) en last van z'n oortje. Beetje lastig te bepalen of dat nu komt van het vocht achter de trommelvliezen of dat er nu wat ontstoken is.
Waarom laat je haar dat niet gewoon doen?quote:Op zaterdag 10 september 2011 07:46 schreef danic het volgende:
Goedemôgge!
Ik kom maar weer eens binnenvallen met een vraag. Vannacht heeft mijn vriend de zorg voor Eva op zich genomen en kon ik even lekker bijslapen. Hem viel echter ook op dat ze halverwege de nacht een keer wakker wordt en sinds dat moment heel onrustig slaapt. Dat was mij ook al opgevallen en ik ga dan meestal over op het geven van een klein flesje, wat dus waarschijnlijk helemaal niet nodig is. Vannacht bij mijn vriend iig niet.
Maar vanaf ongeveer 04.00 is ze zo onrustig dat wij niet meer slapen als ze in de co-sleeper ligt.
Ze slaapt in een slaapzakje en we stoppen haar vrij strak in, maar het lijkt haar missie wel om zo snel mogelijk onder de dekens vandaan te komen. Ze ligt dan net zo lang te draaien en te woelen tot ze los is. En dat zijn vrij 'agressieve' bewegingen. Heel hard van links naar rechts met haar hoofd en opgetrokken knieën en weer terug.
Het gebeurt 's nachts regelmatig dat ik haar met haar hoofd bij het hoofdeinde weg moet halen en weer halverwege het bedje terug moet leggen, zo hard draait ze.
Wij worden dan wakker van dat gedraai, want die knietjes tegen het lakentje maakt een hard schuivend geluid en ze maakt ook kleine kreungeluidjes om haar bewegingen kracht bij te zetten (ze kreunt niet van pijn dat klinkt anders).
Heeft één van jullie misschien ervaring en tips?
Ik heb even gedacht aan inbakeren, maar omdat Eva kan draaien is dat volgens mij geen optie meer.
oh!quote:Op zaterdag 10 september 2011 21:52 schreef Vanyel het volgende:
Toffe TV op rtl8. Een baby die op de baarmoeder groeide, in de buikholte ipv in de baarmoeder en het ook nog overleefde.
ga k zeker doen, thnx voor de tip!quote:Op zaterdag 10 september 2011 22:13 schreef Vanyel het volgende:
Dat hebben wij ingewisseld voor Rizzoli & Isles.
Trouwens ook een baby met enorme tumor die in de baarmoeder werd geopereerd. Zeker kijken
Ik zag de foto ervan, wat een cutie!quote:Op zaterdag 10 september 2011 22:18 schreef mignonne het volgende:
[..]
ga k zeker doen, thnx voor de tip!
oh en on topic, mijn baby heeft vandaag voor t eerst in een winkelwagentje gezetenze wist niet zo goed wat ze er mee aanmoest geloof ik haha.
Ja, ik vind het bizar!quote:Op zaterdag 10 september 2011 22:42 schreef Vanyel het volgende:
Wat een spek! De Mrs kaart net aan dat wij eens moeten wegen omdat onze zevenmaander maar net de 7 kg lijkt aan te tikken.
quote:Gister hele dag in het ziekenhuis geweest bij Loïs, gaat weer slechter ? weer problemen met dr hartje. Nu douchen en weer terug naar haar.
Gisteravond in bad gedaan en daarna zetpil gegeven, daarna werd hij gelijk een stuk vrolijker en wilde niet slapenquote:Op zaterdag 10 september 2011 21:07 schreef kaatjejannie het volgende:
[..]
Hoe is het nu met hem Mrien?
Ik denk ook dat het zo een constructie wordt. Maar ik weet nog niet wanneer we daaraan gaan beginnen. Het gaat nu zo goed met haar!!quote:Op zondag 11 september 2011 10:49 schreef danic het volgende:
MP en als je langzaam de fles kleiner maakt? Dus een week lang 150 ipv 180, dan 120, 90 enz?
Zou dat werken? Dan ben je weer een paar weken verder voordat hij er helemaal af is en eet ze misschien ook al meer 'vaste' voeding.
De mijne ook. Ik krijg gewoon een brok in mijn keel als ik aan dat kleine popje denk.quote:Op zondag 11 september 2011 19:27 schreef danic het volgende:
Oh jongens toch!Liefje MJ, MJ-man en dappere, sterke LJ, kom op hoor. Mijn duimen draaien hier voor jullie!
Ik sluit me hier bij aanquote:Op zondag 11 september 2011 20:25 schreef kvd het volgende:
* kvd komt uit lurkstand
Wat een vreselijk bericht...Miss Jones, Mister Jones, familie en omgeving, heel veel sterkte. Dit is zo'n aangrijpend verhaal...een tweeling, jullie eerste dochter al verliezen, de ziekenhuisopnames, LJ die zo aan het vechten was en het dan helaas niet mag halen.
Alle kracht van de wereld. En ondanks dat jij me niet kent een hele dikke knuffel...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |