Ik dacht dat het aan mijn internet lag maar ik las op twitter ook al dat mensen 20 minuten doen over een stukje van 3 minuten.quote:Op woensdag 7 september 2011 22:14 schreef Frey het volgende:
Die filmpjes van RTL werken de laatste tijd voor geen meter. Elke keer weer dat gehaper.
Dat heb ik dus ookquote:Op woensdag 7 september 2011 21:22 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Eens, als er zoiets was gebeurd als met Guusje Nederhorst, Frederique Huydts of een van die anderen dan zou dat me meer verdriet doen dan het overlijden van een fictief personage. Elly de Graaf leeft immers vrolijk verder
De laatste jaren waren de personages die weggingen vaak geen personages die me echt aan het hart gingen. Of het waren van die personages die maar 1 of 2 jaar erin zaten.quote:Op woensdag 7 september 2011 22:20 schreef houtjetouwtjejas het volgende:
Grappig. Er hebben meer mensen de serie verlaten en ik heb niet het idee dat het bij hen zoveel ophef heeft veroorzaakt in zo'n korte tijd,
Goede optie.quote:Op woensdag 7 september 2011 22:23 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Danny wordt in coma geneukt door Charlie, waarna Rik haar vermoord. Rik krijgt een medaille voor deze heldendaad, en Charlie krijgt haar definitieve exit.![]()

Als rechterhand van Ludo Sanders in de Superjack films.quote:Op woensdag 7 september 2011 23:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik hoop dat Elly de Graaf nog ergens aan de bak komt.
quote:Op donderdag 8 september 2011 00:15 schreef masja2010 het volgende:
Als Rikki bevalt is Charlie al voor haar dertigste stiefoma. De baby zal wel snel worden gesorast en is binnen een paar jaar volwassen, zal zelf een baby krijgen en dan is Rik voor zijn 50e overgrootopa
.
38! Dus tegen de tijd dat het kind 6 is, is Ferry 40quote:Op donderdag 8 september 2011 01:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
Haha ja Rik als opa is Ferry al wel eens 40 ?
Rosa was ook bij bewustzijn en nou is ze doodquote:Op woensdag 7 september 2011 22:19 schreef Madame_Paon het volgende:
Nu vraag ik me af hoe ze Danny er tijdelijk uit gaan schrijven. Lucas ligt in coma, dus zijn tijdelijke exit is niet meer zo verrassend, maar Danny is toch weer bij bewustzijn?
Hmmmm.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |