Naja, als Miles eerst nog met z'n tweede album wil komen zal dat nog wel een jaartje moeten wachten.quote:Op zondag 2 oktober 2011 20:00 schreef hallo-daar het volgende:
Ik verwacht eigenlijk dat Alex weer met Miles de studio induikt in mei.
Er is toch elk jaar Teenage Cancer Trust in RAH eind Maart? Zou op zich goed kunnen dat ze daar weer spelen? Of spelen bands daar niet vaker dan 1 keer?quote:Op zondag 2 oktober 2011 19:53 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Jullie moeten toch ondertussen wel weten dat er af en toe tussen de lijntjes gelezen moet worden. Een uitgebreide Europese tournee, volledige Amerikaanse tournee, Zuid-Amerika, waarschijnlijk nog een stukje Europa, ik heb alleen op dit moment nog geen enkel idee of ze ook nog wat festivals gaan meepikken in het begin van het festivalseizoen. Ben vooral benieuwd naar de eventuele speciale optredens in de richting Royal Albert Hall/Shepherd's Bush.
Oh, ik wist niet dat hij dat wilde. Jammer, vind zijn muziek best baggerquote:Op zondag 2 oktober 2011 20:21 schreef Jacobuspower het volgende:
[..]
Naja, als Miles eerst nog met z'n tweede album wil komen zal dat nog wel een jaartje moeten wachten.
Jah volgens mij wel, maar voor de details moet je bij Aisu wezenquote:Op zondag 2 oktober 2011 20:37 schreef hallo-daar het volgende:
[..]
Oh, ik wist niet dat hij dat wilde. Jammer, vind zijn muziek best bagger
Denk persoonlijk niet dat het zo geforceerd zal gaan. En hier had ik willen typen wat zojuist door Jacobuspower is gezegdquote:Op zondag 2 oktober 2011 20:00 schreef hallo-daar het volgende:
Ik verwacht eigenlijk dat Alex weer met Miles de studio induikt in mei.
http://www.torontosun.com(...)l-shining-for-turnerquote:"I've kind of put a record out every year in some way, shape or form," he explains. "But for the first time, there's nothing in the works. I've got no plans. We're just enjoying being on tour. And that's what we're focusing on now -- to be honest, that's all we're focusing on.
We're not even thinking about the next album. Every other time, as soon as we've put an album out, we've gone 'Right! What's next?' This time, we're not getting ahead of ourselves. Of course, that could change. Maybe at some point we'll be like, 'Fuck, we need to go make a record.' But right now, it's been really fun just playing. We've got it pretty good, really. I've got no complaints."
Klopt, maar ik ga er niet van uit dat ze daar terugkomen in de nabije toekomst. Als ze dat wel doen, ben ik er zeker weer bij, wat het was een van de meest bijzondere Arctic Monkeys live-ervaringen in die setting en met die energie.quote:Op zondag 2 oktober 2011 20:21 schreef Jacobuspower het volgende:
[..]
Er is toch elk jaar Teenage Cancer Trust in RAH eind Maart? Zou op zich goed kunnen dat ze daar weer spelen? Of spelen bands daar niet vaker dan 1 keer?
Denk je dat echt? Ik denk niet dat dat echt zal werken. Het lijkt me logischer als ze weer met James Ford gaan werken, maar ja misschien zijn ze daar ook wel op uit gekeken.quote:Op zondag 2 oktober 2011 21:01 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Denk persoonlijk niet dat het zo geforceerd zal gaan. En hier had ik willen typen wat zojuist door Jacobuspower is gezegd. Dus een eventueel vervolg op TLSP kan nog wel even duren, maar er kunnen natuurlijk altijd dingen gecombineerd worden.
Ik vrees alleen echt dat Josh Homme weer aan het roer zal staan. Dan heb ik liever dat hij nog een keer de energie uit Arctic Monkeys zuigt, dan dat hij zich met TLSP gaat bemoeien, zoals waar Miles Kane op heeft gezinspeeld. Hoe dan ook, in het kader van de volgende Alex Turner-projecten:
[..]
http://www.torontosun.com(...)l-shining-for-turner
[..]
Klopt, maar ik ga er niet van uit dat ze daar terugkomen in de nabije toekomst. Als ze dat wel doen, ben ik er zeker weer bij, wat het was een van de meest bijzondere Arctic Monkeys live-ervaringen in die setting en met die energie.
Eigenlijk zit ik stiekem te hopen op een vierde single in de vorm van een "All My Own Stunts" EP. Die kan dan mooi uitkomen tijdens de volwaardige Europese tournee eind januari. Want we hadden het over de Royal Albert Hall en de unieke ambiance, wij hebben vast ook nog wel mooie theaters waar een show van Arctic Monkeys niet zou misstaan, als variatie op telkens die HMH, of zou dat zijn voorbehouden aan bijvoorbeeld Parijs de aankomende tournee?quote:Op vrijdag 30 september 2011 16:57 schreef Jacobuspower het volgende:
[..]
Ben benieuwd of Evil Twin het laatste nieuwe nummer zal zijn wat we van het SIAS Era gaan horen..
Ehm, nee. Wat hebben wij aan al die lekkernijen voor Amerikaquote:Op maandag 3 oktober 2011 16:31 schreef Arn0 het volgende:
Zoiets als de net aangekondigde NY show bedoel je? Ja lijkt me wel vet
Haha ja, bedoelde uiteraard een gelijkaardige show maar dan hier in de buurt.quote:Op maandag 3 oktober 2011 17:52 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Ehm, nee. Wat hebben wij aan al die lekkernijen voor Amerika? We zullen zien deze week of er nog wat voor ons bij zit.
Een dergelijke hele intieme gig gaat in Nederland niet gebeuren, maar misschien brengt deze week ons wel iets meer dan enkel de HMH eind januari/begin februari.quote:
I knowquote:Op maandag 3 oktober 2011 20:31 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Een dergelijke hele intieme gig gaat in Nederland niet gebeuren, maar misschien brengt deze week ons wel iets meer dan enkel de HMH eind januari/begin februari.
Nou, zoals ik al tijdje op aan het hinten ben liggen er ook voor Europa behoorlijk mooie dingen op stapel. Waarmee ik overigens niets zeg over zúlke intieme optredens of zelfs over iets anders dan de HMH in Nederland, dus wordt niet te enthousiast als je geen 500 kilometer wil rijdenquote:
Hm, ik heb geen rijbewijsquote:Op maandag 3 oktober 2011 20:49 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Nou, zoals ik al tijdje op aan het hinten ben liggen er ook voor Europa behoorlijk mooie dingen op stapel. Waarmee ik overigens niets zeg over zúlke intieme optredens of zelfs over iets anders dan de HMH in Nederland, dus wordt niet te enthousiast als je geen 500 kilometer wil rijden.
Maar die 8ste Amerikaanse tournee begin volgend jaar gaat wel een beetje ver, haha.
Ik zal jullie ook deze keer op de hoogte houdenquote:Op maandag 3 oktober 2011 21:39 schreef MilanILF het volgende:
Mooie fotoWanneer zal Evil Twin tevoorschijn komen, denken jullie?
Was Hellcat ook niet alleen op vinyl? Die werd wel op FB geplaatst, maar dat zal wel door de Miles Kane samenwerking zijn gekomen.quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:42 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Ik zal jullie ook deze keer op de hoogte houden. Nee, ik geloof dat het de dag voor de optredens in The O2 uitkomt, toch? Weinig te 'lekken' aan een track die alleen op vinyl met digitale code verschijnt, dus dan.
Al sinds "Humbug" zijn de releases enkel digitaal en op vinyl. Wel benieuwd naar "Evil Twin" zeg, 2 van de 3 B-kanten tot nu waren puur goud.quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:56 schreef MilanILF het volgende:
[..]
Was Hellcat ook niet alleen op vinyl? Die werd wel op FB geplaatst, maar dat zal wel door de Miles Kane samenwerking zijn gekomen.
Inderdaad, eeuwig zonde dat er geen 10' uit zijn gebracht van de laatste twee. Aan de andere kant, misschien hadden we dan nog twee I.D.S.T.'squote:Op maandag 3 oktober 2011 21:59 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Al sinds "Humbug" zijn de releases enkel digitaal en op vinyl. Wel benieuwd naar "Evil Twin" zeg, 2 van de 3 B-kanten tot nu waren puur goud.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |