abonnement Unibet Coolblue
pi_102078314
quote:
14s.gif Op zondag 18 september 2011 00:17 schreef AMDB het volgende:
Zullen we allemaal maar gewoon fan van Coldplay worden, dan is het leven zoveel makkelijker.
Inderdaad, daar wordt het leven heel wat makkelijker van. Begrijpt iedereen je iig en wordt je niet meer gepest als nerd zijnde :{

Al heb je het op AMUS dan wel wat lastiger :')
  zondag 18 september 2011 @ 01:33:09 #102
177948 Daskaar
cake or death?
pi_102081979
nou ik heb geprobeerd mn opmerking terug te vinden in het vorige topic maar kan hem niet langer vinden. gewist misschien?
verder las ik de eerste pagina door van dit topic en die staat bol van het woord 'nerd', dus ja ik geloof dat het indruk heeft gemaakt.

verder hou ik zelf enorm van AM, mijn favoriete band al jaren lang, maar dit gezever over elk detail gaat mij gewoon te ver, maar ga lekker door als je t leuk vind, het stoort me niet ofzo, wilde destijds alleen laten weten wat voor een gedrag het is, thats all!
pi_102083027
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 01:33 schreef Daskaar het volgende:
nou ik heb geprobeerd mn opmerking terug te vinden in het vorige topic maar kan hem niet langer vinden. gewist misschien?
verder las ik de eerste pagina door van dit topic en die staat bol van het woord 'nerd', dus ja ik geloof dat het indruk heeft gemaakt.

verder hou ik zelf enorm van AM, mijn favoriete band al jaren lang, maar dit gezever over elk detail gaat mij gewoon te ver, maar ga lekker door als je t leuk vind, het stoort me niet ofzo, wilde destijds alleen laten weten wat voor een gedrag het is, thats all!
Troll ergens anders :W
Een dag niet geleefd, is een dag niet gelachen
pi_102084663
Ik vind trouwens Suck it and See, hoewel een prachtig nummer met een prachtige videoclip, niet een erg logische keuze voor de volgende single. Ik zou zelf Black Treacle, She's Thunderstorms of Reckless Serenade hebben gekozen. Of misschien wel That's where you're wrong.
  zondag 18 september 2011 @ 11:11:46 #105
177948 Daskaar
cake or death?
pi_102088438
quote:
1s.gif Op zondag 18 september 2011 02:07 schreef Griebus het volgende:

[..]

Troll ergens anders :W
hoe ben ik aan het trollen?
pi_102095238
Gister bij Terug naar Lowlands waren ze er nog even op, toen kreeg ik zo'n beetje het meest memorabele kippenvel-moment uit m'n leven tot nu toe. :o

_O_
  zondag 18 september 2011 @ 14:11:10 #107
159761 Arn0
Abbey Road
pi_102095347
Hehe ja, Tom Barman was wel lyrisch over de Arctic Monkeys en Alex Turner. En geheel terecht natuurlijk.
By hook or by crook, I'll be last in this book.
pi_102095805
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 03:47 schreef Tchock het volgende:
Ik vind trouwens Suck it and See, hoewel een prachtig nummer met een prachtige videoclip, niet een erg logische keuze voor de volgende single. Ik zou zelf Black Treacle, She's Thunderstorms of Reckless Serenade hebben gekozen. Of misschien wel That's where you're wrong.
Ik vind de videoclipkeuze eerder raar dan de keuze van de single's, de videoclip vind ik beter bij She's Thunderstorms passen.
pi_102166720
Huh, let je even niet op, is "Suck It And See" ondertussen 4 keer zo vaak live gespeeld als "Black Treacle". Biedt weer perspectief voor de tweede helft van de tour.
pi_102175282
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 00:32 schreef Aisumasen het volgende:
Huh, let je even niet op, is "Suck It And See" ondertussen 4 keer zo vaak live gespeeld als "Black Treacle". Biedt weer perspectief voor de tweede helft van de tour.
Beide gezien O+
  dinsdag 20 september 2011 @ 12:16:05 #111
192683 AMDB
Visionair.
pi_102175320
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 12:14 schreef MilanILF het volgende:

[..]

Beide gezien O+
Opschepper :( Nerd :{
pi_102189391
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 12:14 schreef MilanILF het volgende:

[..]

Beide gezien O+
En ondertussen is zelfs "That's Where You're Wrong" vaker gespeeld dan "Reckless Serenade".
pi_102191860
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 18:46 schreef Aisumasen het volgende:

[..]

En ondertussen is zelfs "That's Where You're Wrong" vaker gespeeld dan "Reckless Serenade".
Ondertussen?
Die eerste hebben ze toch ook al zeker een maand niet meer gespeeld dacht ik?
pi_102192744
Meer als in, "als je even niet oplet" ;). In mijn gedachte was "Suck It And See" nog een unicum, sinds ik de tweede publieke live-performance zelf had meegemaakt, en "That's Where You're Wrong" eentje die nog om het optreden werd gespeeld, en "Black Treacle" helemaal vaste prik, maar nu blijkt dat ik die laatste bijna de helft van die luttele keren gelijk in levende lijve heb ervaren. Sowieso maar 4 liedjes van de gespeelde 10 die ik alle 5 de optredens die ik deze tour gezien heb horen langskomen. Ze hebben genoeg geroteerd.

Wat zijn jullie realistische setlist-wensen voor oktober? Persoonlijk hoop ik vooral op een 'hidden nugget' hier en daar, "Bigger Boys And Stolen Sweethearts" of "Da Frame 2R".
pi_102192912
Hoezo voor oktober? Dan begint de nieuwe tour ofzo? Is er al iets bekend over benelux?
  dinsdag 20 september 2011 @ 20:09:56 #116
159761 Arn0
Abbey Road
pi_102193054
Doe mij maar een track van de Who The Fuck Are Arctic Monkeys EP als "hidden nugget". (de eerste niet natuurlijk :P ). Liefst Despair maar goed.
By hook or by crook, I'll be last in this book.
pi_102193674
quote:
11s.gif Op dinsdag 20 september 2011 20:06 schreef Gitaarmat het volgende:
Hoezo voor oktober? Dan begint de nieuwe tour ofzo? Is er al iets bekend over benelux?
Groot moment in het tijdperk, de start van de grootse arena-tour in het thuisland. Half jaar na de release van het nummer 1 hit-album, de eerste propere tour daar :').

Europa begin 2012, Zuid-Amerika komt er (eerst?) aan, november of januari. Het een heeft met het ander te maken. En Amerika moet er ook nog tussen ergens.

quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 20:09 schreef Arn0 het volgende:
Doe mij maar een track van de Who The Fuck Are Arctic Monkeys EP als "hidden nugget". (de eerste niet natuurlijk :P ). Liefst Despair maar goed.
Dat wilde ik ook eerst posten, maar toen Alex recentelijk vertelde over hoe hij eens tracks had geschreven over heimwee/tour-perikelen/ver weg zijn van huis, en dat dat niet goed was uitgepakt, hoorde ik glasgerinkel...
  dinsdag 20 september 2011 @ 20:41:12 #118
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_102194699
Het woord "proper" is alleen voorbehouden aan Arn0 hoor ;( .
2000 light years from home
pi_102195537
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 20:02 schreef Aisumasen het volgende:

Wat zijn jullie realistische setlist-wensen voor oktober? Persoonlijk hoop ik vooral op een 'hidden nugget' hier en daar, "Bigger Boys And Stolen Sweethearts" of "Da Frame 2R".
Da Frame 2R. O+
Sowieso is FWN mijn favoriete AM-era. Maar dat komt ook omdat ik persoonlijke nostalgie aan die periode heb zitten.
pi_102196941
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 20:02 schreef Aisumasen het volgende:
Meer als in, "als je even niet oplet" ;). In mijn gedachte was "Suck It And See" nog een unicum, sinds ik de tweede publieke live-performance zelf had meegemaakt, en "That's Where You're Wrong" eentje die nog om het optreden werd gespeeld, en "Black Treacle" helemaal vaste prik, maar nu blijkt dat ik die laatste bijna de helft van die luttele keren gelijk in levende lijve heb ervaren. Sowieso maar 4 liedjes van de gespeelde 10 die ik alle 5 de optredens die ik deze tour gezien heb horen langskomen. Ze hebben genoeg geroteerd.

Wat zijn jullie realistische setlist-wensen voor oktober? Persoonlijk hoop ik vooral op een 'hidden nugget' hier en daar, "Bigger Boys And Stolen Sweethearts" of "Da Frame 2R".
Ohja zo inderdaad. Ben benieuwd of de SIAS-nummers 'gewoon' She's Thunderstorms, Brick By Brick, Hellcat, The Chair, Library Pictures, All my Own stunts & Suck It and See zullen worden of dat we nog een verrassing krijgen.

Bigger Boys :o , het zou toch wat zijn als ze die zouden spelen :D . Doe mij uit dat tijdperk dan maar Settle for a draw O+ (maar dat is niet echt realistisch :P). Dan ga ik voor Plastic Tramp :)
pi_102199034
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 21:21 schreef Jacobuspower het volgende:

[..]

Ohja zo inderdaad. Ben benieuwd of de SIAS-nummers 'gewoon' She's Thunderstorms, Brick By Brick, Hellcat, The Chair, Library Pictures, All my Own stunts & Suck It and See zullen worden of dat we nog een verrassing krijgen.

Bigger Boys :o , het zou toch wat zijn als ze die zouden spelen :D . Doe mij uit dat tijdperk dan maar Settle for a draw O+ (maar dat is niet echt realistisch :P). Dan ga ik voor Plastic Tramp :)
Waarom niet? :9 Het heeft gewerkt :Y.


Briljant hoe een groot gedeelte van het festivalpubliek woord voor woord de tekst van een B-kantje meezingt. Lang vervlogen tijden.
pi_102199306
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 22:04 schreef Aisumasen het volgende:

[..]

Waarom niet? :9 Het heeft gewerkt :Y.


Briljant hoe een groot gedeelte van het festivalpubliek woord voor woord de tekst van een B-kantje meezingt. Lang vervlogen tijden.
Ik zou het ook geen enkel probleem vinden hoor :9 Maar het is nu al 5 jaar geleden dat ze hem voor het laatst speelden denk ik? En ze hebben natuurlijk al twee andere nummers terug gebracht. Maar ik zie het graag gebeuren en een beetje hopen kan gaan kwaad :D

Die hele opname van Reading 2006 is trouwens echt geniaal _O_ . Misschien is het alleen een beetje eng dat ik bij Reading en Glastonbury alle tussenstukjes zo mee kan praten :P O-)
pi_102200302
Blijft vaag hoe ze "From The Ritz To The Rubble" letterlijk één keer hebben gespeeld deze tour. Niet dat die heel erg lang weggeweest was trouwens.

Ik mis "Dancing Shoes" zwaar, die had er bij gemogen in Sheffield. Bovenstaande heb ik niet zo veel mee. Dan verlang ik eerder terug naar de mokerslag "Dancefloor", "Still Take You Home", "You Probably Couldn't..." zonder adem te halen.

"Including. Mine. *boem *tik-tik-tik, *riff-je". Hm, niet duidelijk? Ok, voorbeeld:


Ik zou een spreekwoordelijk traantje laten bij élk pre-"Humbug" nummer wat uit de huidige set gedropt zou worden. Het komt in ieder geval allemaal neer op een luxe-probleem, dus ben allang blij dat ze elke tour zo veel nieuwe nummers spelen.
pi_102200861
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 22:30 schreef Aisumasen het volgende:
Blijft vaag hoe ze "From The Ritz To The Rubble" letterlijk één keer hebben gespeeld deze tour. Niet dat die heel erg lang weggeweest was trouwens.

Ik mis "Dancing Shoes" zwaar, die had er bij gemogen in Sheffield. Bovenstaande heb ik niet zo veel mee. Dan verlang ik eerder terug naar de mokerslag "Dancefloor", "Still Take You Home", "You Probably Couldn't..." zonder adem te halen.

"Including. Mine. *boem *tik-tik-tik, *riff-je". Hm, niet duidelijk? Ok, voorbeeld:


Ik zou een spreekwoordelijk traantje laten bij élk pre-"Humbug" nummer wat uit de huidige set gedropt zou worden. Het komt in ieder geval allemaal neer op een luxe-probleem, dus ben allang blij dat ze elke tour zo veel nieuwe nummers spelen.
Dat vind ik nog steeds heel raar inderdaad. Vonden ze hem niet goed werken, geen goede publieks response ik weet niet wat het probleem geweest kan zijn..

Het vervelende is dat ik ze eigenlijk wel elk nummer van het debuut zou zien willen spelen, maar ja ik ben al lang blij dat ze er geen hebben gedropt in deze tour.

Over You Probably gesproken. Ik blijf me er over verbazen hoe snel ze dat intro meestal spelen.
Dit is wel een goed voorbeeld: Alex verslikt zich er ook elke keer in :P.
Dit was trouwens de sessie waar ze No buses speelden _O_

Daarom snap ik al dat gezeik op de setlist van veel mensen ook eigenlijk niet. Met elk nummer wat je er bij stopt, van welke era dan ook, zal er weer een nummer af moeten en dat zal dan wel ergens een oud nummer zijn. Van mij mogen ze hem qua basis lekker zo laten, hij zit namelijk prima in elkaar ^O^
  dinsdag 20 september 2011 @ 22:54:34 #125
192683 AMDB
Visionair.
pi_102201671
Ik zou een moord doen voor een setlist waar ze alle huidige nummers droppen en iets compleet anders spelen. Maar dat ben ik, als fanboy.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')