SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oude Helden & Antihelden :SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vorige deeltjes:![]()
Topicreeks: Topchef
Kranenborg wil vlokken!
De kandidaten:
http://www.rtl.nl/huistuinkeuken/topchef/kandidaten/
Uitzending terugkijken :
http://www.rtl.nl/xl/#/a/201243/
Paul-89
Ja, ook hij zit een keer vol he!quote:Op woensdag 7 september 2011 19:29 schreef roos85 het volgende:
Vond Julius nou serieus dat hij een te grote hap moest nemen?
Leugens! Dat kan niet!quote:Op woensdag 7 september 2011 19:29 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ja, ook hij zit een keer vol he!
Maar hij moet nog de gerechten van het simultaan koken proevenquote:Op woensdag 7 september 2011 19:29 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ja, ook hij zit een keer vol he!
Anders wordt het ook wel heel zielig hequote:Op woensdag 7 september 2011 19:30 schreef Yonjuuni het volgende:
De chefs zijn in een gulle bui vandaag.
2e maag, alleen even aansluitenquote:Op woensdag 7 september 2011 19:30 schreef roos85 het volgende:
[..]
Maar hij moet nog de gerechten van het simultaan koken proeven
Ik een diep bord. Om in te kotsen.quote:Op woensdag 7 september 2011 19:31 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Ik heb het water alvast klaar staan
QFTquote:
Nooit gedaanquote:Op woensdag 7 september 2011 19:34 schreef Djokotron het volgende:
Ik krijg het velletje er ook wel eens niet goed af.
quote:Op woensdag 7 september 2011 19:34 schreef Djokotron het volgende:
Ik krijg het velletje er ook wel eens niet goed af.
Neem anders even een slokje waterquote:Op woensdag 7 september 2011 19:36 schreef Drassss het volgende:
[..]
We zijn aan het koken, concentratie!
Met velletjes, en veel insmeren...quote:Op woensdag 7 september 2011 19:36 schreef Drassss het volgende:
[..]
Bon Chef!quote:Op woensdag 7 september 2011 19:36 schreef Drassss het volgende:
[..]
Bon!quote:Op woensdag 7 september 2011 19:36 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Neem anders even een slokje water
hard waterquote:Op woensdag 7 september 2011 19:36 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Neem anders even een slokje water
wel jammer dat de chef niet weet wat hard water isquote:
Haha, moest er ook aan denkenquote:
misschien waren ze er niet?quote:
Inderdaad, beetje jammerquote:
lolquote:Op woensdag 7 september 2011 19:50 schreef Ceetje.. het volgende:
zij moet echt iets aan d'r tanden laten doen, krijg er een hekel aan
Het fenijnquote:Op woensdag 7 september 2011 19:50 schreef Ceetje.. het volgende:
zei ie nou: het konijn komt altijd achteraf
![]()
Dan kan je inpakkenquote:
quote:Op woensdag 7 september 2011 19:53 schreef Drassss het volgende:
Mieke gaat gepiepeld gesiepelsjemt worden.
Ai, daar ga ik even af. De F zit net boven de V. Mobiel hequote:
quote:Op woensdag 7 september 2011 19:55 schreef Djokotron het volgende:
Bart kookt voor je inclusief happy ending van binnen.
Whut?quote:Op woensdag 7 september 2011 19:55 schreef Djokotron het volgende:
Bart kookt voor je inclusief happy ending van binnen.
Het is een siepelsjem in een siepelsjem in een siepelsjemquote:
Zet er maar gewoon wieltjes onder, dan hebben we nog ietsquote:Op woensdag 7 september 2011 19:57 schreef Drassss het volgende:
Zou dat koffiezetapparaat kunnen rijden?
Wederomquote:
quote:Op woensdag 7 september 2011 19:59 schreef Cee het volgende:
Klonk alsof een pelikaan dood lag te gaan.
quote:Op woensdag 7 september 2011 19:57 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Het is een siepelsjem in een siepelsjem in een siepelsjem
SPOILER: voor wie het wilt beluisterenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 7 september 2011 20:01 schreef zoem het volgende:
[..]SPOILER: voor wie het wilt beluisterenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
Ik moet zeggen dat deze week best ruk is..quote:Op woensdag 7 september 2011 20:47 schreef wonderer het volgende:
Die TT![]()
Ik kijk trouw hoor, ik heb alleen niet zoveel te melden. Vind het niet zo leuk als vorig jaar om de een of andere reden?
Maar vind je gelijk hebben. Dit seizoen is het nog niet helemaal..quote:Op woensdag 7 september 2011 20:59 schreef wonderer het volgende:
Ja. Ze waren helemaal blij met een zeven, jezus.
Vooral Pris mis ikquote:Op woensdag 7 september 2011 21:04 schreef zoem het volgende:
We missen het stuk met Pris en de bijbehorende blackbox
quote:Op donderdag 8 september 2011 13:50 schreef Paul-89 het volgende:
Het hapje voor Papa op verzoek van Cateye2011 :
[ afbeelding ]
Nicequote:Op donderdag 8 september 2011 13:50 schreef Paul-89 het volgende:
Het hapje voor Papa op verzoek van Cateye2011 :
[ afbeelding ]
Die Mirjam snijdt d'r vingertopje o.i.d. erafquote:Op donderdag 8 september 2011 14:39 schreef utrecht1970 het volgende:
Ik heb de vooruitblok op morgen (vandaag) gemist, wat was daar te zien?
Of zoals Rico zou zeggen: "BLOEEEEEDDDDDDDDDDDDDDDDDD"quote:Op donderdag 8 september 2011 14:40 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Die Mirjam snijdt d'r vingertopje o.i.d. eraf
Ja oke maar dan moet je zelf nog wel een beetje in de buurt komenquote:Op donderdag 8 september 2011 17:33 schreef Dekatria het volgende:
[..]
't is maar net hoe je het bekijkt, z'n leerling staat immers bovenaan
Daar heb je dan weer gelijk in jaquote:Op donderdag 8 september 2011 17:38 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Ja oke maar dan moet je zelf nog wel een beetje in de buurt komenHet is mooi als je leerlingen snel leren wat jij weet en je dan voorbijstreven, maar als leraar verliezen van een stel hobbykoks is een heel ander verhaal
Inderdaadquote:Op donderdag 8 september 2011 19:01 schreef Cateye2011 het volgende:
die communiceer scene is ook super als gif!
quote:Op donderdag 8 september 2011 19:03 schreef Ceetje.. het volgende:
goeienavond, pfffff, net op tijd![]()
![]()
![]()
uitgesiepelsjemt, ik heb namelijk perenjam gemaakt vandaag (eigen oogst)
Lijkt me sowieso een sympathieke gastquote:Op donderdag 8 september 2011 19:03 schreef Dekatria het volgende:
Sander heeft mijn stem, goeie gozer
quote:Op donderdag 8 september 2011 19:04 schreef Drassss het volgende:
Zouden ze konijnenpootje eten? Want dan heeft Mirjam heel goed geluisterd
quote:Op donderdag 8 september 2011 19:04 schreef Drassss het volgende:
Zouden ze konijnenpootje eten? Want dan heeft Mirjam heel goed geluisterd
Heb je 'm nou nog niet veranderd in vlokkuh?quote:
Neequote:Op donderdag 8 september 2011 19:05 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Heb je 'm nou nog niet veranderd in vlokkuh?
quote:
quote:
+1quote:Op donderdag 8 september 2011 19:08 schreef Cee het volgende:
Ik besefte me gisteren trouwens dat ik heel graag kookprogramma's kijk maar zelf niet echt super kan koken. Nog niet eens goed.
quote:Op donderdag 8 september 2011 19:08 schreef Cee het volgende:
Ik besefte me gisteren trouwens dat ik heel graag kookprogramma's kijk maar zelf niet echt super kan koken. Nog niet eens goed.
Ready Steady Cook is ook zo leukquote:Op donderdag 8 september 2011 19:08 schreef Cee het volgende:
Niet haten op Jaspersquote:Op donderdag 8 september 2011 19:09 schreef houtjetouwtjejas het volgende:
Die vent moet zijn onderkin (lees: onderkinnen) eens aan het werk zetten in de sportschool.
Geweldig program iddquote:
quote:Op donderdag 8 september 2011 19:09 schreef houtjetouwtjejas het volgende:
Die vent moet zijn onderkin (lees: onderkinnen) eens aan het werk zetten in de sportschool.
Ik leer er wel wat van maar ik kan er niks mee want als ik het niet binnen 10 minuten kan maken om m'n berenhonger te stillen, maak ik het niet.quote:Op donderdag 8 september 2011 19:09 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ik heb juist door dit soort programma's een beetje beter leren koken
Hopelijk gooien ze die muziek er dan even onderquote:Op donderdag 8 september 2011 19:09 schreef zoem het volgende:
[..]
Straks krijgen we nog een bloederig Saw-momentje
Dat je al meteen weet dat ik Julius Jaspers bedoelde, zegt eigenlijk alleen maar dat je het ermee eens bent. niet dan?quote:
quote:Op donderdag 8 september 2011 19:09 schreef houtjetouwtjejas het volgende:
Met z'n lovehandles!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 8 september 2011 19:12 schreef Cee het volgende:
[..]
Met z'n lovehandles!Juul lijkt me een knuffelbeer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 8 september 2011 19:12 schreef Cee het volgende:
[..]
Met z'n lovehandles!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Nee, volgende reclame pas. Nu toetjequote:
of in een van de kinnen zit nog een hete aardappel vast. hahaquote:Op donderdag 8 september 2011 19:14 schreef houtjetouwtjejas het volgende:
ach met die drie onderkinnen weet hij wel het kinderen-voor-kinderen accent, dat hij redelijk heeft, te produceren.
Niet trollenquote:Op donderdag 8 september 2011 19:11 schreef houtjetouwtjejas het volgende:
[..]
Dat je al meteen weet dat ik Julius Jaspers bedoelde, zegt eigenlijk alleen maar dat je het ermee eens bent. niet dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leave Japsers alonequote:Op donderdag 8 september 2011 19:14 schreef houtjetouwtjejas het volgende:
ach met die drie onderkinnen weet hij wel het kinderen-voor-kinderen accent, dat hij redelijk heeft, te produceren.
Jaspers grappen zijn echt zooooooooo seizoen 1quote:Op donderdag 8 september 2011 19:15 schreef houtjetouwtjejas het volgende:
[..]
of in een van de kinnen zit nog een hete aardappel vast. haha
quote:Op donderdag 8 september 2011 19:15 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Niet trollenBrr, waarom nou?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
QFTquote:Op donderdag 8 september 2011 19:16 schreef Drassss het volgende:
[..]
Jaspers grappen zijn echt zooooooooo seizoen 1
Nieuwsgierigheid hequote:Op donderdag 8 september 2011 19:17 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Je moet ook niet altijd op spoilers klikken he
[..]
Niet trollenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Eens. Stupid newbiesquote:Op donderdag 8 september 2011 19:16 schreef Drassss het volgende:
[..]
Jaspers grappen zijn echt zooooooooo seizoen 1
[..]
Niet trollenik krijg weer een momentje "grotchampignons"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Altijd de sarcasme modus aan
Jep beetje jammer is dat...quote:Op donderdag 8 september 2011 19:23 schreef Paul-89 het volgende:
Die gasten hebben helemaal geen stem/invloed toch ?
Proestquote:
Ach, ik had niet anders verwachtquote:
quote:Op donderdag 8 september 2011 19:29 schreef Dekatria het volgende:
Mwaahahaaaa, de zweep erover!Als je lang blijft kijken wordt zijn onderkin een smiley en dan is het best een freaky gezicht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 8 september 2011 19:29 schreef Ceetje.. het volgende:
ik ga de rest straks kijken, moet dochter ophalen bij judo. Veel plezier nog en tot morgen![]()
Ik mis de blackboxquote:
Ik heb net gewoon even google bekeken, omdat ik zo erg Pris aan het missen wasquote:Op donderdag 8 september 2011 19:33 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ik mis de blackbox
En Priscilla
hatsjiekideequote:
quote:Op donderdag 8 september 2011 19:33 schreef Cee het volgende:
Zelfs juichen kunnen ze niet fatsoenlijk, die Overijsselaren.
Best ernstig iddquote:Op donderdag 8 september 2011 19:33 schreef Cee het volgende:
Ik voel je gemisquote:Op donderdag 8 september 2011 19:33 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik heb net gewoon even google bekeken, omdat ik zo erg Pris aan het missen was
Dat was zo gênantquote:Op donderdag 8 september 2011 19:33 schreef Cee het volgende:
De regisseur vroeg of ze even opgewekt wilden juigen, tja, dan krijg je ditquote:
Moet je nagaan dat dit waarschijnlijke take 6 was..quote:Op donderdag 8 september 2011 19:36 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
De regisseur vroeg of ze even opgewekt wilden juigen, tja, dan krijg je dit
quote:Op donderdag 8 september 2011 19:36 schreef Drassss het volgende:
[..]
Moet je nagaan dat dit waarschijnlijke take 6 was..
Hoeveel sterren?quote:Op donderdag 8 september 2011 19:37 schreef Dekatria het volgende:
BEIDEN bekroond met een Michelinster
Klara bij de sluis?quote:
Wat geweldig om hier weer te mogen zijn!quote:
Goed restaurant, ben ik wel eens geweest.quote:
Noooou....quote:
Yes!quote:
ze zullen mij toch niet bedoelenquote:
Beetje suikerquote:
quote:Op donderdag 8 september 2011 19:40 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Noooou....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
Dat moet 'm maar gaan worden ben ik bang. Verschrikkelijke week dit, topchef-onwaardig!quote:Op donderdag 8 september 2011 19:44 schreef Drassss het volgende:
TT: Hatskideee?
Het is gewoon zo'n drama week dat een fatsoenlijke TT al een opgave is.
quote:Op donderdag 8 september 2011 19:48 schreef Paul-89 het volgende:
TT: Tjop Tjop en weg is de vingertop.
quote:Op donderdag 8 september 2011 19:48 schreef Paul-89 het volgende:
Deze is beterquote:Op donderdag 8 september 2011 19:48 schreef Dekatria het volgende:
Topchef #71: Met extra vingerkootjes
Of dezequote:Op donderdag 8 september 2011 19:48 schreef Paul-89 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |