SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oude Helden & Antihelden :SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vorige deeltjes:![]()
Topicreeks: Topchef
Kranenborg wil vlokken!
De kandidaten:
http://www.rtl.nl/huistuinkeuken/topchef/kandidaten/
Uitzending terugkijken :
http://www.rtl.nl/xl/#/a/201243/
Paul-89
Ja, ook hij zit een keer vol he!quote:Op woensdag 7 september 2011 19:29 schreef roos85 het volgende:
Vond Julius nou serieus dat hij een te grote hap moest nemen?
Leugens! Dat kan niet!quote:Op woensdag 7 september 2011 19:29 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ja, ook hij zit een keer vol he!
Maar hij moet nog de gerechten van het simultaan koken proevenquote:Op woensdag 7 september 2011 19:29 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ja, ook hij zit een keer vol he!
Anders wordt het ook wel heel zielig hequote:Op woensdag 7 september 2011 19:30 schreef Yonjuuni het volgende:
De chefs zijn in een gulle bui vandaag.
2e maag, alleen even aansluitenquote:Op woensdag 7 september 2011 19:30 schreef roos85 het volgende:
[..]
Maar hij moet nog de gerechten van het simultaan koken proeven
Ik een diep bord. Om in te kotsen.quote:Op woensdag 7 september 2011 19:31 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Ik heb het water alvast klaar staan
QFTquote:
Nooit gedaanquote:Op woensdag 7 september 2011 19:34 schreef Djokotron het volgende:
Ik krijg het velletje er ook wel eens niet goed af.
quote:Op woensdag 7 september 2011 19:34 schreef Djokotron het volgende:
Ik krijg het velletje er ook wel eens niet goed af.
Neem anders even een slokje waterquote:Op woensdag 7 september 2011 19:36 schreef Drassss het volgende:
[..]
We zijn aan het koken, concentratie!
Met velletjes, en veel insmeren...quote:Op woensdag 7 september 2011 19:36 schreef Drassss het volgende:
[..]
Bon Chef!quote:Op woensdag 7 september 2011 19:36 schreef Drassss het volgende:
[..]
Bon!quote:Op woensdag 7 september 2011 19:36 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Neem anders even een slokje water
hard waterquote:Op woensdag 7 september 2011 19:36 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Neem anders even een slokje water
wel jammer dat de chef niet weet wat hard water isquote:
Haha, moest er ook aan denkenquote:
misschien waren ze er niet?quote:
Inderdaad, beetje jammerquote:
lolquote:Op woensdag 7 september 2011 19:50 schreef Ceetje.. het volgende:
zij moet echt iets aan d'r tanden laten doen, krijg er een hekel aan
Het fenijnquote:Op woensdag 7 september 2011 19:50 schreef Ceetje.. het volgende:
zei ie nou: het konijn komt altijd achteraf
![]()
Dan kan je inpakkenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |