quote:
Hoezo zou ik een portofoon willen als ik een smartphone heb?quote:Op woensdag 7 september 2011 16:59 schreef Plastic_zak het volgende:
geoden tt.
iemand een portofoon kopen ?
gratis enzulks?quote:Op woensdag 7 september 2011 17:00 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hoezo zou ik een portofoon willen als ik een smartphone heb?
Welke is dat dan?quote:Op woensdag 7 september 2011 17:00 schreef mc-Piel het volgende:
Ezechiel, ik heb gisteren de Phineas & Ferb film gekeken! ( in het engels uiteraard).
Een aanradertje
Hey, wil je wat te drinken?quote:
Ik heb liever mobiel internet waarvoor ik betaal, dan gratis communicatie. Klink ik nu als een autist?quote:
Yepquote:Op woensdag 7 september 2011 17:01 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik heb liever mobiel internet waarvoor ik betaal, dan gratis communicatie. Klink ik nu als een autist?
Alsjeblieft.quote:
omg die moet ik ziehieeen!quote:Op woensdag 7 september 2011 17:03 schreef mc-Piel het volgende:
Pareltje ( jaja, 2e keer vermelden waard! )
Heb ik gisteren gedaan!quote:
Geen ¤7,50 hebben.quote:Op woensdag 7 september 2011 17:04 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Heb ik gisteren gedaan!
Ik was erop aan het wachten maar toen ie uitkwam had ik geen geld voor de bios
Sorryquote:
ahwwwquote:Op woensdag 7 september 2011 17:04 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Heb ik gisteren gedaan!
Ik was erop aan het wachten maar toen ie uitkwam had ik geen geld voor de bios
Niet als het alleen maar jongetjes zijn.quote:
Wow, inderdaad.quote:Op woensdag 7 september 2011 17:07 schreef TWP het volgende:
[..]
Ik vind Kakkmaddafakka een betere bandnaam.
Als brein dat maar niet ziet.quote:
True, true.quote:Op woensdag 7 september 2011 17:07 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Niet als het alleen maar jongetjes zijn.
De Marowijne 21, 1689 AR Zwaagquote:
quote:
Dan heb ik die film al gezien.quote:Op woensdag 7 september 2011 17:09 schreef TWP het volgende:
[..]
Dimens wordt morgen van zijn bed gelicht door Brein.
Een volwassene die een Perry Het Vogelbekdier sweater wil.quote:Op woensdag 7 september 2011 17:09 schreef mc-Piel het volgende:
WOOOW SHIT IK WIL DIE PERRY HET VOGELBEKDIER SWEATER VAN DE COOLCAT!
Helaas hebben ze alleen kindermaten
Doe dan eens streetview.quote:Op woensdag 7 september 2011 17:10 schreef LompeHork het volgende:
[..]
HOAX, daar woon ik in de buurt van
volwassen?.. 19, valt meequote:Op woensdag 7 september 2011 17:10 schreef Rezania het volgende:
[..]
Een volwassene die een Perry Het Vogelbekdier sweater wil._!
quote:
quote:
Dat is zeker waar.quote:Op woensdag 7 september 2011 17:10 schreef Dimens het volgende:
[..]
[..]
Dan heb ik die film al gezien.
Totaly worth it.
Probeer google images of google translate eens.quote:
Ik krijg dan een industrie-terrein te zien.quote:
Zo man zo even plaatjes wisselen etc.quote:Op woensdag 7 september 2011 17:12 schreef sharr het volgende:
[..]
Rustig. Heel rustig. Gek genoeg.![]()
Niet emesen?
quote:Op woensdag 7 september 2011 17:12 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik krijg dan een industrie-terrein te zien.
Garage Uzay krijg ik als ik 'Uzay' invoer op Google Maps.quote:Op woensdag 7 september 2011 17:12 schreef coban het volgende:
[..]
Probeer google images of google translate eens.
Als jij me daar komt ophalen gaan we echt, i promise.
Wat lief van jou.quote:Op woensdag 7 september 2011 17:13 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Held
[..]
SharrDat is lang geleden
Homoseksualiteit.quote:Op woensdag 7 september 2011 17:15 schreef FreezePop het volgende:
Jeetje is best wel een cool woord eigenlijk.
quote:Op woensdag 7 september 2011 17:14 schreef FreezePop het volgende:
Pak je rust sharonimus meteen forceren naar msn jeetje jeetje poeh
Grutjes, echt waar?quote:Op woensdag 7 september 2011 17:15 schreef FreezePop het volgende:
TR gedaan. Dit soort taal hoort niet op FOK! thuis oké ?quote:Op woensdag 7 september 2011 17:15 schreef FreezePop het volgende:
Met krentenbaard.quote:Op woensdag 7 september 2011 17:15 schreef Monopoly het volgende:
[..]
TR gedaan. Dit soort taal hoort niet op FOK! thuis oké ?
Wat is eigenlijk een TR?quote:Op woensdag 7 september 2011 17:15 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Jeetje man, meteen TR maken.quote:Op woensdag 7 september 2011 17:15 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Valt wel mee toch, jeetjemineetje.quote:
Ja, echt wel.quote:Op woensdag 7 september 2011 17:16 schreef coban het volgende:
nee uzay is daar waar de uzaylilar vandaan komen, de aliens dus.
dus eh.. Rez en ragboer, gaan we naar de bios?
Meeh, heb niet zoveel met tieten.quote:
Waarom moet Rezania erbij? Wij met zijn tweetjes, daarna lekker gezellig op de Kanaalstraat eten. Daarna romantisch bij een bankje aan de gracht...quote:Op woensdag 7 september 2011 17:16 schreef coban het volgende:
nee uzay is daar waar de uzaylilar vandaan komen, de aliens dus.
dus eh.. Rez en ragboer, gaan we naar de bios?
Hosselboy allesquote:Op woensdag 7 september 2011 17:17 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Waarom moet Rezania erbij? Wij met zijn tweetjes, daarna lekker gezellig op de Kanaalstraat eten. Daarna romantisch bij een bankje aan de gracht...
Omdat ik eerst was.quote:Op woensdag 7 september 2011 17:17 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Waarom moet Rezania erbij? Wij met zijn tweetjes, daarna lekker gezellig op de Kanaalstraat eten. Daarna romantisch bij een bankje aan de gracht...
je hebt zelf toch zeker ook wel google?quote:
Ik ben 12, wat is Google?quote:Op woensdag 7 september 2011 17:18 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
je hebt zelf toch zeker ook wel google?
Neequote:Op woensdag 7 september 2011 17:17 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Kon je nu echt niet iets beter verzinnen?
Billen?quote:Op woensdag 7 september 2011 17:17 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Meeh, heb niet zoveel met tieten.
Jammer dat je niet voor je eigen volk gaat...quote:Op woensdag 7 september 2011 17:18 schreef coban het volgende:
jullie moeten de voorwaarden niet vergeten hemij daar op mars in de ruimte ophalen
@ragboer: hij vroeg het als eerst
lol, whuttt, zienquote:Op woensdag 7 september 2011 17:20 schreef Monopoly het volgende:
Is het banwaardig als je een foto plaatst van de tubgirl foto ( maar gecropped ) op een boterham in een demotivational ?
Jij bent moderator, jij hoort het te weten.quote:Op woensdag 7 september 2011 17:20 schreef Monopoly het volgende:
Is het banwaardig als je een foto plaatst van de tubgirl foto ( maar gecropped ) op een boterham in een demotivational ?
Mijn vriendin heeft een lief gezichtje met billen en tieten.quote:Op woensdag 7 september 2011 17:21 schreef Dimens het volgende:
[..]
Sowieso billen > tieten.
Maar een lief gezichtje doet het hem.
Mensen die denkenquote:Op woensdag 7 september 2011 17:21 schreef Dimens het volgende:
[..]
Jij bent moderator, jij hoort het te weten.
Niet nodig, ik heb er zelf al een gevonden.quote:Op woensdag 7 september 2011 17:22 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Mijn vriendin heeft een lief gezichtje met billen en tieten.
Ik mag niet klagen
Welloe pics, die gun ik jullie niet. Alleen ragbroeder krijgt
die shit te zien.
Whaha die boy zit mijn facebook te plunderen alles.quote:Op woensdag 7 september 2011 17:24 schreef Dimens het volgende:
[..]
Niet nodig, ik heb er zelf al een gevonden.
Meh, je hebt het goed voor elkaar.quote:Op woensdag 7 september 2011 17:24 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Whaha die boy zit mijn facebook Hyves te plunderen alles.
Je kunt beter op facebook kijken hahaquote:Op woensdag 7 september 2011 17:25 schreef Dimens het volgende:
[..]
Meh, je hebt het goed voor elkaar.
jammer dat mijn eigen volk dan waarschijnlijk alleen bier drinktquote:Op woensdag 7 september 2011 17:19 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Jammer dat je niet voor je eigen volk gaat...
Geen foto's te zien.quote:Op woensdag 7 september 2011 17:26 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Je kunt beter op facebook kijken haha
Lekker. Wat schaft de pot?quote:Op woensdag 7 september 2011 17:31 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
over half uur is het eten klaar.
quote:
quote:
quote:
Zo verneuk je een slowchat. Je hoeft niet de hele tijd hoi en doei te zeggen. Anders zit een topic binnen een rukbeurt vol.quote:
erwtensoep met rookworst en stokbrood.quote:
problemen mee?quote:Op woensdag 7 september 2011 17:32 schreef Ragboer het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Zo verneuk je een slowchat. Je hoeft niet de hele tijd hoi en doei te zeggen. Anders zit een topic binnen een rukbeurt vol.
Kusjes, Ragboer.
Ja, het stoort me.quote:Op woensdag 7 september 2011 17:34 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
problemen mee?
Kusjes, Ina en de kisd.
Die vissen van Piel zien er ook goed uit.quote:Op woensdag 7 september 2011 17:31 schreef Ragboer het volgende:
Goede vangst?
Gaat dit over vissen of dames?
Sorry schatje, ik wil zo graag als het Radio topic zijn.quote:Op woensdag 7 september 2011 17:32 schreef Ragboer het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Zo verneuk je een slowchat. Je hoeft niet de hele tijd hoi en doei te zeggen. Anders zit een topic binnen een rukbeurt vol.
Kusjes, Ragboer.
En die posts met random inhoud van jouw verneuken de SC niet?quote:Op woensdag 7 september 2011 17:32 schreef Ragboer het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Kusjes, Ragboer.
ik ben de enigste hier zowat die beetje kwaliteit postquote:Op woensdag 7 september 2011 17:42 schreef Rezania het volgende:
[..]
En die posts met random inhoud van jouw verneuken de SC niet?
Eensch met FreezePop.quote:Op woensdag 7 september 2011 17:44 schreef FreezePop het volgende:
Mensen die in een SC zitten en denken kwaliteit te posten.
quote:Op woensdag 7 september 2011 17:44 schreef FreezePop het volgende:
'enigste'quote:Op woensdag 7 september 2011 17:43 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
ik ben de enigste hier zowat die beetje kwaliteit post
quote:Op woensdag 7 september 2011 17:44 schreef FreezePop het volgende:
Het is ruk, maar het is de waarheid.quote:
Hearts Burst Into Fire - Bullet For My Valentinequote:Op woensdag 7 september 2011 17:46 schreef sharr het volgende:
Wat is jullie depressiefste/mooiste/etc liedje?
Ho shit, Atreyu gaat me net iets te ver, die periode heb ik gehad.quote:Op woensdag 7 september 2011 17:47 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Hearts Burst Into Fire - Bullet For My Valentine
&
Right side of the bed - Atreyu
Unfaithful van Rihanna blijf ik een zeer mooi lied vinden.quote:Op woensdag 7 september 2011 17:46 schreef sharr het volgende:
Meest depressieve?quote:Op woensdag 7 september 2011 17:46 schreef sharr het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zon, doe geen poging.. Ik shine harder!
Uw professionele Trollscience-verwijderaar!
Depressieve muziek luisteren? Dan is de muziek wel naar de klote zeg.quote:Op woensdag 7 september 2011 17:46 schreef sharr het volgende:
quote:Op woensdag 7 september 2011 17:48 schreef sharr het volgende:
[..]
Ho shit, Atreyu gaat me net iets te ver, die periode heb ik gehad.
Soundgarden - Black Hole Sun.quote:Op woensdag 7 september 2011 17:46 schreef sharr het volgende:
Geeft je het gevoel dat je niet de enige bent met problemen ouwe.quote:Op woensdag 7 september 2011 17:50 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Depressieve muziek luisteren? Dan is de muziek wel naar de klote zeg.
Maar serieus, waarom zou je naar muziek luisteren die je een kutgevoel geeft?
Ik ga dan altijd met meisjes praten op MSN.quote:Op woensdag 7 september 2011 17:50 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Geeft je het gevoel dat je niet de enige bent met problemen ouwe.
Werkt rustgevend.
Nja, niet eens depressief. Gewoon mooi.quote:Op woensdag 7 september 2011 17:50 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Depressieve muziek luisteren? Dan is de muziek wel naar de klote zeg.
Maar serieus, waarom zou je naar muziek luisteren die je een kutgevoel geeft?
Welke watquote:Op woensdag 7 september 2011 17:53 schreef mc-Piel het volgende:
I'm walking these streets all by myself
I know it's my fault and no one else
and there's nobody here to save me
I'm walking alone
and if I look lonely than that's alright
cause I'm the only one left in my life
and there's no one to save me
I'm walking alone
Als dat niet deprimerend genoeg is
Wat?quote:Op woensdag 7 september 2011 17:54 schreef Dimens het volgende:
Waar je wel geen notes voor kunt krijgen, sjonge jonge.
Waarvoor?quote:Op woensdag 7 september 2011 17:54 schreef Dimens het volgende:
Waar je wel geen notes voor kunt krijgen, sjonge jonge.
Wow, ik las hier drie keer kankertanken in. Staat er niet, zie ik nu.quote:Op woensdag 7 september 2011 17:55 schreef Intronic het volgende:
[..]
Gefeliciteerd. Hoe was het kaner tanken?
quote:Op woensdag 7 september 2011 17:55 schreef sharr het volgende:
[..]
Wow, ik las hier drie keer kankertanken in. Staat er niet, zie ik nu.
Nope, je kunt overal een note voor krijgen.quote:Op woensdag 7 september 2011 17:56 schreef Rezania het volgende:
Je krijgt toch al een note als ze je post aanpassen?
Maar jij hebt dan ook serieus een issue met kanker, wat heel jammer is.quote:Op woensdag 7 september 2011 17:55 schreef sharr het volgende:
[..]
Niet zo zeuren broederquote:Op woensdag 7 september 2011 17:57 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Maar jij hebt dan ook serieus een issue met kanker, wat heel jammer is.
Ik ookquote:Op woensdag 7 september 2011 17:55 schreef sharr het volgende:
[..]
Waarvoor?
Ik heb 13 notes en vraag me af waarvoor, ben lief.
Nee hoor, heb ik niet.quote:Op woensdag 7 september 2011 17:57 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Maar jij hebt dan ook serieus een issue met kanker, wat heel jammer is.
quote:Op woensdag 7 september 2011 17:55 schreef sharr het volgende:
[..]
quote:
Ik mag niet vertellen waarom, maar ik mag wel linken naar topics toe. Suikerfeestquote:Op woensdag 7 september 2011 17:55 schreef sharr het volgende:
[..]
Waarvoor?
Ik heb 13 notes en vraag me af waarvoor, ben lief.
Als notes echt uit zouden maken tot een ban, dan heb ik vrij veel geluk.quote:Op woensdag 7 september 2011 17:57 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Nope, je kunt overal een note voor krijgen.
Meestal zijn notes voorlopers op bans.
Tenzij het positieve notes zijn! ( zoals die van mij waarschijnlijk)
Maar dat weet je niet zolang je niet betaald.
Schatje, hoe gaat het met je?quote:
Geluisterd op youtube, of is dat geen goede versie? Was toch wel nicequote:Op woensdag 7 september 2011 18:01 schreef mc-Piel het volgende:
Trouwens zus, je moet ook even luisteren naar:
Example - Midnight Run
Is de ingekorte, je mist gewoon heel de intro en die is wel mooi.quote:Op woensdag 7 september 2011 18:04 schreef sharr het volgende:
[..]
Geluisterd op youtube, of is dat geen goede versie? Was toch wel nice
Goed verhaal, lekker kort!quote:Op woensdag 7 september 2011 18:05 schreef sharr het volgende:
Er belde net iemand,
"Met Sharon!"
"Hallo ik zoek Lisette"
"Dat is mijn moeder".
"Oh zeg maar dat ik gebeld heb. Doei!"
Ja kut, wie is dat nou?Onbekend gebeld alles.
hey jijquote:Op woensdag 7 september 2011 18:02 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Schatje, hoe gaat het met je?
Ik heb je gemist...
FOK!ken in de trein.quote:Op woensdag 7 september 2011 18:06 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
hey jij
ja wel goed zit in du trein, en met jou dan?
wederzijds jeweet
Ik was even in stadje geweest, nu ben ik een mooiboy.quote:Op woensdag 7 september 2011 18:06 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
hey jij
ja wel goed zit in du trein, en met jou dan?
wederzijds jeweet
Maar zonder linnen broek of heren chino.quote:Op woensdag 7 september 2011 18:07 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ik was even in stadje geweest, nu ben ik een mooiboy.-xx- je boi
quote:Op woensdag 7 september 2011 18:07 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Wat emo.gif je mij?quote:
Mooiboys.quote:Op woensdag 7 september 2011 18:07 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Linnen broeken heb ik al. En soms draag ik skinny jeans... Dus ben nu mooiboyquote:Op woensdag 7 september 2011 18:07 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Maar zonder linnen broek of heren chino.
....quote:Op woensdag 7 september 2011 18:08 schreef Ezechielk het volgende:
Hihi, de moeder van Sharr heet Lisette.
Held, ik mag aannemen dat je al in het bezit bent van een Ray Ban Wayfarer?quote:Op woensdag 7 september 2011 18:09 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Linnen broeken heb ik al. En soms draag ik skinny jeans... Dus ben nu mooiboy
Volgend kledingstuk op het lijstje in een MOH-bomberjack.quote:Op woensdag 7 september 2011 18:10 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Held, ik mag aannemen dat je al in het bezit bent van een Ray Ban Wayfarer?
aaightquote:Op woensdag 7 september 2011 18:07 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Oke, wie ga je nu weer verkrachten?quote:Op woensdag 7 september 2011 18:10 schreef Patje1987 het volgende:
Follow me, to a place, where we've never been before.
quote:Op woensdag 7 september 2011 18:11 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Oke, wie ga je nu weer verkrachten?
Ga gewoon het rijtje af.quote:Op woensdag 7 september 2011 18:11 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Oke, wie ga je nu weer verkrachten?
Nee, jij bent eng.quote:Op woensdag 7 september 2011 18:10 schreef Patje1987 het volgende:
Follow me, to a place, where we've never been before.
Ik kan nooit gewoon een dutje doen, ik slaap altijd 6 uur of langer.quote:
Oké, en dan?quote:Op woensdag 7 september 2011 18:18 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Stel je voor he, je ziet iemand in de trein ook fokken
Dan stap je er onder geen omstandigheden op af.quote:Op woensdag 7 september 2011 18:18 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Dan doe je niets want fokkers zijn autisten.quote:Op woensdag 7 september 2011 18:18 schreef MarokkaanseKip het volgende:
quote:Op woensdag 7 september 2011 18:19 schreef Intronic het volgende:
[..]
Dan doe je niets want fokkers zijn autisten.
quote:Op woensdag 7 september 2011 18:19 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Dan stap je er onder geen omstandigheden op af.
Het is tenslotte een autist en die houdt niet van
wildvreemde mensen en al helemaal niet van verbaal
contact.
Cool storyquote:Op woensdag 7 september 2011 18:19 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
contact.
ik weet het, lekker kort ook.quote:
Jij wilt zeggen dat je geen autist bent?quote:
Ik wil zeggen dat ik een echte autist ben, die niet van generalisatie houd.quote:Op woensdag 7 september 2011 18:21 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Jij wilt zeggen dat je geen autist bent?
Wat doe je hier?
Heb je geen Wordpad of OpenOffice?quote:Op woensdag 7 september 2011 18:21 schreef sharr het volgende:
Waar kan je word etc een beetje goed gratis downloaden? Heb alleen kladblok.
ligt eraan eerst kijken of lkkrquote:Op woensdag 7 september 2011 18:19 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
contact.
Kijk, zo hoor ik het graag!quote:Op woensdag 7 september 2011 18:21 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik wil zeggen dat ik een echte autist ben, die niet van generalisatie houd.![]()
OpenOffice, maar dat vind ik echt oerlelijk.quote:Op woensdag 7 september 2011 18:22 schreef Rezania het volgende:
[..]
Heb je geen Wordpad of OpenOffice?
Als het oostblokker is: ( vrij herkenbaar) dan herken je d'r aan d'r cripwalk en d'r kindje.quote:Op woensdag 7 september 2011 18:22 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
ligt eraan eerst kijken of lkkr
:_!
Beetje laatje reactie hè?quote:Op woensdag 7 september 2011 18:24 schreef coban het volgende:
de enige die kwaliteit kan posten ben ik.
Juicyhil vetkwabquote:Op woensdag 7 september 2011 18:24 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Als het oostblokker is: ( vrij herkenbaar) dan herken je d'r aan d'r cripwalk en d'r kindje.
Als het PB'tje is: ( vrij herkenbaar) dan vraag je of je wat plamuur mag lenen..
Als diegene zijn tong zo doet:is het tong80
Als diegene erg dik is: dan is het een ex crew-member die ik van de mods niet belachelijk mag maken.
Datdus,quote:
Als het Piel is: dan stinkt het naar vis.quote:Op woensdag 7 september 2011 18:24 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Als het oostblokker is: ( vrij herkenbaar) dan herken je d'r aan d'r cripwalk en d'r kindje.
Als het PB'tje is: ( vrij herkenbaar) dan vraag je of je wat plamuur mag lenen..
Als diegene zijn tong zo doet:is het tong80
Als diegene erg dik is: dan is het een ex crew-member die ik van de mods niet belachelijk mag maken.
Dat heb ik nu ook, maar ik moet Office hebben voor school....quote:Op woensdag 7 september 2011 18:23 schreef sharr het volgende:
[..]
OpenOffice, maar dat vind ik echt oerlelijk.
Jij denkt wel hoog over jezelf hè?quote:Op woensdag 7 september 2011 18:25 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Als het Piel is: dan stinkt het naar vis.
Als het Ragboer is: dan ben je gelijk verliefd.
Als het Piel is: denk je, ahw wat een lieve jongen en gek op beesten enzo.quote:Op woensdag 7 september 2011 18:25 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Willekeurige torrentsite, je typt word in en klaar.quote:Op woensdag 7 september 2011 18:21 schreef sharr het volgende:
Waar kan je word etc een beetje goed gratis downloaden? Heb alleen kladblok.
Surfspot.nl of die andere site.quote:Op woensdag 7 september 2011 18:25 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Dat heb ik nu ook, maar ik moet Office hebben voor school....
Surfspot is niet zo goedkoop met office!quote:
Weet jij een goedkopere, legale bron voor Office dan?quote:Op woensdag 7 september 2011 18:27 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Surfspot is niet zo goedkoop met office!
Nouja, wel in vergelijking met andere winkels.
Maar het is nog steeds veel geld.
quote:Op woensdag 7 september 2011 18:25 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Nja, legaal sowieso niet.quote:Op woensdag 7 september 2011 18:28 schreef Rezania het volgende:
[..]
Weet jij een goedkopere, legale bron dan voor Office?
je zegt wat, maar schrijft watt. Dubbel T.quote:
nee ik bedoelde sjaalquote:Op woensdag 7 september 2011 18:29 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
je zegt wat, maar schrijft watt. Dubbel T.
Is kaal een ziekte!?quote:Op woensdag 7 september 2011 18:31 schreef BlankeHarry het volgende:
[..]
DAS EEN ZIEKTE DOE NORMAAL MAN
Rijmelarij alhierquote:Op woensdag 7 september 2011 18:26 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Als het Piel is: denk je, ahw wat een lieve jongen en gek op beesten enzo.
Als het Ragboer is: denk je, wie is die vieze 030 sjaal dragende, naar zweet stinkende, skeere, brildragende, pillenslikkende, fopstudent met dat neppe kutaccent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |