Juist.quote:Op woensdag 7 september 2011 15:30 schreef Michielos het volgende:
[..]
"Dont be just yourself. Be your best self! "
Er zijn ook lieve meisjes die overdag heel lief zijn, maar in bed zijn ze compleet gestoord.quote:Op woensdag 7 september 2011 15:23 schreef Michielos het volgende:
[..]
Als jij enkel voor lieve meisjes gaat, ligt je standaard dus niet hoger dan die van mij. Of je moet modellen als inferieur beschouwen t.o.v. die gedrochten van jou
Nicequote:Op woensdag 7 september 2011 15:34 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
Er zijn ook lieve meisjes die overdag heel lief zijn, maar in bed zijn ze compleet gestoord.
Vriend van me had er 1, schijnt top te zijn.
Je hebt wat leeghoofdige poppen aangedouwd. Voor en na jou duizend anderen. Knap.quote:Op woensdag 7 september 2011 15:23 schreef Michielos het volgende:
Als jij enkel voor lieve meisjes gaat, ligt je standaard dus niet hoger dan die van mij. Of je moet modellen als inferieur beschouwen t.o.v. die gedrochten van jou
Dat is het smoesje wat mannen zich altijd wijsmaken. Vooral mannen zoals jij die niks geregeld krijgen.quote:Op woensdag 7 september 2011 15:38 schreef speknek het volgende:
[..]
Je hebt wat leeghoofdige poppen aangedouwd. Voor en na jou duizend anderen. Knap.
Nog altijd beter dan nooit een meid scoren... Daarvoor ben je een manquote:Op woensdag 7 september 2011 15:38 schreef speknek het volgende:
[..]
Je hebt wat leeghoofdige poppen aangedouwd. Voor en na jou duizend anderen. Knap.
Helemaal niet. Ik heb allang geaccepteerd dat mijn penis groter is dan die van jou. Geen behoefte meer om me te bewijzen.quote:Op woensdag 7 september 2011 15:39 schreef Michielos het volgende:
En modellen als leeghoofden zien.. haha damn het zit diep bij jou denk ik
Ok, stoer. next!quote:Op woensdag 7 september 2011 15:41 schreef speknek het volgende:
[..]
Helemaal niet. Ik heb allang geaccepteerd dat mijn penis groter is dan die van jou. Geen behoefte meer om me te bewijzen.
Ja nog zoietsquote:Op woensdag 7 september 2011 15:42 schreef ikjijallebei het volgende:
denken dat alles draait om de grootte van de penis
Denken dat alles draait om de kwantiteit vrouwen die je hosselt.quote:Op woensdag 7 september 2011 15:42 schreef ikjijallebei het volgende:
denken dat alles draait om de grootte van de penis
Waar zie jij je 100% in?quote:Op woensdag 7 september 2011 15:44 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
Ik zie mijzelf hier echt 100% in.
Als vrouwen wisten hoe sommige mannen zijn (zoals ik), zouden ze in een rij voor je huis staan. Aangezien vrouwen veel van het innerlijk zijn.
Had alleen de intro post gelezen :0 Daarmee dus =pquote:
En wat zien vrouwen van je geweldige innerlijk?quote:Op woensdag 7 september 2011 15:45 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
[..]
Had alleen de intro post gelezen :0 Daarmee dus =p
Ze weten heel goed hoe jullie zijn. Al duizenden jaren lang. En hun instinct vertelt ze ver weg te blijven van jullie, behalve als praatmaatjes en benefactors.quote:Op woensdag 7 september 2011 15:44 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
Ik zie mijzelf hier echt 100% in.
Als vrouwen wisten hoe sommige mannen zijn (zoals ik), zouden ze in een rij voor je huis staan. Aangezien vrouwen veel van het innerlijk zijn.
Hahaquote:Op woensdag 7 september 2011 15:46 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ze weten heel goed hoe jullie zijn. Al duizenden jaren lang. En hun instinct vertelt ze ver weg te blijven van jullie, behalve als praatmaatjes en benefactors.
Waarom zouden ze ook anders erover denken?quote:
Zie je mij nergens zeggen, brulaap.quote:Op woensdag 7 september 2011 15:44 schreef speknek het volgende:
[..]
Denken dat alles draait om de kwantiteit vrouwen die je hosselt.
Nop, maar het is wel een redelijke indicatorquote:Op woensdag 7 september 2011 15:52 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
Zie je mij nergens zeggen, brulaap.
Haha moet je wel een punt geven ja xDquote:Op woensdag 7 september 2011 15:46 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ze weten heel goed hoe jullie zijn. Al duizenden jaren lang. En hun instinct vertelt ze ver weg te blijven van jullie, behalve als praatmaatjes en benefactors.
Een indicator waarvoor?quote:Op woensdag 7 september 2011 15:53 schreef Michielos het volgende:
[..]
Nop, maar het is wel een redelijke indicatorIemand die op zjn 29ste nog maagd is en enkel zegt voor de top te gaan , is simpelweg niet serieus te nemen..
Een indicator dat je simpelweg niet geschapen bent om je voort te planten? Of dat je heel wat werk aan jezelf moet verrichten alvorens wijven te kunnen knallen?quote:Op woensdag 7 september 2011 15:54 schreef Verlengmijnsnoer het volgende:
[..]
Een indicator waarvoor?
Hoezo? Hij lijkt zijn eigen stelling redelijk te onderbouwen.quote:Op woensdag 7 september 2011 15:53 schreef Michielos het volgende:
Nop, maar het is wel een redelijke indicatorIemand die op zjn 29ste nog maagd is en enkel zegt voor de top te gaan , is simpelweg niet serieus te nemen..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |