De eerste zenuwachtige beta is gevondenquote:Op woensdag 7 september 2011 15:11 schreef Verlengmijnsnoer het volgende:
[..]
Helaas, val je net buiten de categorie 'stoere mannen', met je lul verhalen
Nee, die moet aan zichzelf gaan werken en wijven pompen. Hij heeft daar evenveel recht op als elk ander mens.quote:Op woensdag 7 september 2011 15:15 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Wat is in deze gemankeerd? En wie zegt dat alle mankementen erfellijk zijn? Pas in het geval van b.v. het syndroom van down of bij ernstige dwerggroei gaat het misschien op.
Maar iemand die introvert/verlegen of dik is (dingen waar aan te werken valt) zou als een zielig stuk onmens moeten gaan leven?
je moeder.quote:Op woensdag 7 september 2011 15:14 schreef Michielos het volgende:
[..]
Welke Orc heb jij onlangs aan de haak geslagen?
Ja , zoiets had ik ook al iddquote:Op woensdag 7 september 2011 15:15 schreef Nikmans het volgende:
[..]
De eerste zenuwachtige beta is gevonden
heel stoer, voor mijn gezicht zou je deze praatjes i.i.g. niet hebbenquote:
Idd. Van die couch potatos die denken dat je meer jezelf zou zijn met een dikke pensquote:Op woensdag 7 september 2011 15:02 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Precies, je lichaam heb je altijd en overal bij je en er gewoon goed uitzien, shirtless of niet, is altijd een pluspunt. Ik doe het voor mezelf en zolang je geen freak-ish fysiek gaat maken (wat sowieso nog meer dedicatie, goede genen en evt. AAS vergt) zul je er alleen maar op vooruit gaan. Ik heb er ook meer zelfvertrouwen en doorzettingsvermogen mee gekregen, en daarnaast vind ik het gewoon heel erg leuk en levert het veel voldoening op.
Ach jongske, denk dat je heel wat bent. Hemel jezelf op, hossel je vriendinnetjes. All fine by me, soort zoekt soort, niveau zoekt niveau, zoek je vmbo kutjes maar op, ik hou me met interessantere zaken bezig.quote:Op woensdag 7 september 2011 15:16 schreef Michielos het volgende:
[..]
heel stoer, voor mijn gezicht zou je deze praatjes i.i.g. niet hebbenWelke sterkte heb je in je bril?
Idd, vooral in je comfort zone blijven en eigenwijs doen, DAN ben je pas jezelf!!!quote:Op woensdag 7 september 2011 15:13 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
De meeste mensen die dit roepen ('ik ben gewoon lekker mezelf en als het komt dan komt het, en anders maar niet') zijn dezelfde jankers met hun 'op elk potje past een dekseltje' verhalen. Vaak komt het erop neer dat ze helemaal zichzelf niet zijn, dat ze een schim zijn van wat ze kunnen zijn, en daar dus ook de wrange vruchten van plukken. Echt gelukkig zijn die mensen bijna nooit met zichzelf, dus stellen ze hun verwachtingen maar naar beneden bij om nog meer zelfvernedering te voorkomen.
Zoals WOW?quote:Op woensdag 7 september 2011 15:18 schreef Verlengmijnsnoer het volgende:
![]()
[..]
Ach jongske, denk dat je heel wat bent. Hemel jezelf op, hossel je vriendinnetjes. All fine by me, soort zoekt soort, niveau zoekt niveau, zoek je vmbo kutjes maar op, ik hou me met interessantere zaken bezig.
haha als je doet wat je altijd gedaan hebt, krijg je ook wat je altijd gekregen hebt.. niks.. nop... nadaquote:Op woensdag 7 september 2011 15:18 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Idd, vooral in je comfort zone blijven en eigenwijs doen, DAN ben je pas jezelf!!!
Die zal ook wel dubbelglas als brilsize hebben of niet danquote:Op woensdag 7 september 2011 15:19 schreef Verlengmijnsnoer het volgende:
Nee, een fatsoenlijke vriendin.
Nope, mijn standaard ligt wat hoger, dan dat van jou.quote:Op woensdag 7 september 2011 15:20 schreef Michielos het volgende:
[..]
Die zal ook wel dubbelglas als brilsize hebben of niet dan
Je moet dan ook weer niet jezelf teveel gaan veranderen. De basis van jezelf moet je houden, de rest moet/mag je bijschaven.quote:De meeste mensen die dit roepen ('ik ben gewoon lekker mezelf en als het komt dan komt het, en anders maar niet') zijn dezelfde jankers met hun 'op elk potje past een dekseltje' verhalen. Vaak komt het erop neer dat ze helemaal zichzelf niet zijn, dat ze een schim zijn van wat ze kunnen zijn, en daar dus ook de wrange vruchten van plukken. Echt gelukkig zijn die mensen bijna nooit met zichzelf, dus stellen ze hun verwachtingen maar naar beneden bij om nog meer zelfvernedering te voorkomen.
Als jij enkel voor lieve meisjes gaat, ligt je standaard dus niet hoger dan die van mij. Of je moet modellen als inferieur beschouwen t.o.v. die gedrochten van jouquote:Op woensdag 7 september 2011 15:23 schreef Verlengmijnsnoer het volgende:
[..]
Nope, mijn standaard ligt wat hoger, dan dat van jou.
Nee hoor, gedrochten laat ik aan d'r soortgenoten toe, hebben jongetjes zoals jij ook nog iets om van te snoepen.quote:Op woensdag 7 september 2011 15:23 schreef Michielos het volgende:
[..]
Als jij enkel voor lieve meisjes gaat, ligt je standaard dus niet hoger dan die van mij. Of je moet modellen als inferieur beschouwen t.o.v. die gedrochten van jou
Sorry hoor, maar hoe weet jij nou hoe zijn vriendin eruit ziet?quote:Als jij enkel voor lieve meisjes gaat, ligt je standaard dus niet hoger dan die van mij. Of je moet modellen als inferieur beschouwen t.o.v. die gedrochten van jou
Tja... ik ben dating coach.. en wat doe jij? Ik denk niet professioneel flirten ofzo.. toch?quote:Op woensdag 7 september 2011 15:25 schreef Verlengmijnsnoer het volgende:
[..]
Nee hoor, gedrochten laat ik aan d'r soortgenoten toe, hebben jongetjes zoals jij ook nog iets om van te snoepen.
Hoe weet hij hoe mijn babes eruit zien? Ik begon er niet over hoorquote:Op woensdag 7 september 2011 15:26 schreef dakraam het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar hoe weet jij nou hoe zijn vriendin eruit ziet?
Geen professioneel flirten nee, ik leer het op eigen houtje.quote:Op woensdag 7 september 2011 15:27 schreef Michielos het volgende:
[..]
Tja... ik ben dating coach.. en wat doe jij? Ik denk niet professioneel flirten ofzo.. toch?
Klopt idd. Veranderen hoeft niet, verbeteren wel.quote:Op woensdag 7 september 2011 15:23 schreef dakraam het volgende:
[..]
Je moet dan ook weer niet jezelf teveel gaan veranderen. De basis van jezelf moet je houden, de rest moet/mag je bijschaven.
Wil je vriendjes worden?:$quote:Op woensdag 7 september 2011 15:29 schreef Nikmans het volgende:
Kijk verlengmijnsnoer onzeker zijn dan, in de aanwezigheid van een echte alpha male
"Dont be just yourself. Be your best self! "quote:Op woensdag 7 september 2011 15:29 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Klopt idd. Veranderen hoeft niet, verbeteren wel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |