"Er moet werk aan een jongen zijn".quote:Op woensdag 7 september 2011 13:54 schreef Verlengmijnsnoer het volgende:
[..]
Dan heb je het over een ander soort man. Het gaat hier over mannen die hun vriendinnen behandelen als een zak stront om ze vervolgens te dumpen en mooi andere te nakken. En vervolgens komen de vriendinnen weer terug omdat ze in hetzelfde geintje trappen. 'want vrouwn houden nu eenmaal van stoere mannen' aldus deel 1.
Ja dat bedoel ik ook een soort van. Denk dat ze altijd in dat geintje blijven trappen ze vinden het ook een soort van aantrekkelijk.. En daarom op hem blijven terug vallen.. door zijn houding/status en alles. Die constant liefhebbende jongens zien ze dan ook niet staan.quote:Op woensdag 7 september 2011 13:54 schreef Verlengmijnsnoer het volgende:
[..]
Dan heb je het over een ander soort man. Het gaat hier over mannen die hun vriendinnen behandelen als een zak stront om ze vervolgens te dumpen en mooi andere te nakken. En vervolgens komen de vriendinnen weer terug omdat ze in hetzelfde geintje trappen. 'want vrouwn houden nu eenmaal van stoere mannen' aldus deel 1.
Iedere vrouw wil een man. Geen mak geitje dat overal achter ze aan huppelt en ''voor haar leeft''. En dan bedoel ik niet dat er iets mee mis is om lief te zijn voor je vriendin.quote:Op woensdag 7 september 2011 13:56 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Gebruik het in je voordeel. Vrouwen die op foute mannen vallen moet je niet willen. Het betekent vaak dat ze labiel of oppervlakkig zijn. Gelukkig bestaan er genoeg vrouwen die niet zo zijn, of iig er verstandiger mee omgaan.
Klopt, en normaal ben ik ook echt niet zo'n figuur dat zelfs op Facebook en Twitter etc te laf is om foto's van mezelf te zetten (van die kutkneuzen die zelfs op hun social media een plaatje van een ei ofzo neerzettenquote:
En dat terwijl ze er zelf als een stijlloze nerd uitzien.quote:Op woensdag 7 september 2011 14:08 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Klopt, en normaal ben ik ook echt niet zo'n figuur dat zelfs op Facebook en Twitter etc te laf is om foto's van mezelf te zetten (van die kutkneuzen die zelfs op hun social media een plaatje van een ei ofzo neerzetten), maar op FOK! zitten te veel autisten die die foto's zomaar in topics neer gaan pleuren. En dan is het nooit goed... of je bent een nerd, of een mooiboy, of een tokkie, of, of of.. ze vinden altijd wel wat om je foto's op af te zeiken.
Niet direct. Zelfverzekerd overkomen zorgt er als je het goed doet voor dat je daadwerkelijk ook steeds echt zelfverzekerder wordt.quote:Op woensdag 7 september 2011 14:08 schreef Leevancleef het volgende:
TS, vrouwen vallen niet op klootzakken, maar ze willen een sterke, gezonde en goed uitziende man. Meer is het niet. Ben je niet sterk en gezond, dan zul je niet veel succes hebben bij vrouwen.[quote]Idd. Ik vind het zo triest altijd, van die mietjes die roepen dat een zelfverzekerde man een klootzak zou zijn.Uiteraard zijn er genoeg echte klootzakken met succes bij de vrouwen, maar niet elke echte vent is direct een klootzak. Dat lijkt alleen vooral zo, omdat het voor die mensen frustrerend is dat ze er vandoor gaan met 'hun' meid.
[quote]Er zijn uitzonderingen, maar over het algemeen gaat dit wel op. Je kunt proberen zelfverzekerd over te komen, maar daar prikken vrouwen doorheen.
Idd, van die 4chan-figuren met enorm grote bek richting alles en iedereen, die zelf nooit maar een enkele foto online zetten en zo weinig mogelijk aan social media doen dat zijn vaak de grootste nerds.quote:Op woensdag 7 september 2011 14:12 schreef dakraam het volgende:
[..]
En dat terwijl ze er zelf als een stijlloze nerd uitzien.
Inderdaad, door de positieve reacties die je ermee krijgt. 'Fake it until you make it' is in den beginne helemaal geen slecht advies.quote:Op woensdag 7 september 2011 14:12 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Niet direct. Zelfverzekerd overkomen zorgt er als je het goed doet voor dat je daadwerkelijk ook steeds echt zelfverzekerder wordt.
Social mediaquote:Op woensdag 7 september 2011 14:14 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Idd, van die 4chan-figuren met enorm grote bek richting alles en iedereen, die zelf nooit maar een enkele foto online zetten en zo weinig mogelijk aan social media doen dat zijn vaak de grootste nerds.
Het is idd nutteloos als je het leuk vindt om altijd eenzaam binnen te zitten. Het is hartstikke handig om contact te leggen met andere mensen. Van bijvoorbeeld mensen die je ontmoet in de kroeg of ergens anders zoek je ze met gemak op.quote:Op woensdag 7 september 2011 14:15 schreef fathank het volgende:
[..]
Social media.
Waarom zou je überhaupt met naam en toenaam overal op willen staan?
Niets mis mee, zolang je het op de juiste manier gebruikt (dus niet: ik ga nu lekker poepen). Maar ik neem aan dat jij toch ook wel gewoon vrienden/contacten hebt waarbij het makkelijk is die een beetje te onderhouden via Facebook etc?quote:
Je moet ook niet overal met naam en toenaam gaan opstaan natuurlijk.quote:Waarom zou je überhaupt met naam en toenaam overal op willen staan?
quote:Op woensdag 7 september 2011 14:14 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Idd, van die 4chan-figuren met enorm grote bek richting alles en iedereen, die zelf nooit maar een enkele foto online zetten en zo weinig mogelijk aan social media doen dat zijn vaak de grootste nerds.
Valt me ook op die 'praatvriendjes' altijd zo afgeven op 'sportschool-types'.quote:Op woensdag 7 september 2011 14:17 schreef Morpheus_ het volgende:
Wat al meerdere keren gezegd is: Zelfverzekerheid en het hebben van een sterke mannelijke persoonlijkheid vormen de basis voor het hebben van aantrekkingskracht op vrouwen.
Daarnaast is het belangrijk dat je jezelf goed verzorgt en dat je respect hebt voor jezelf. Als je een laag zelfbeeld hebt, straal je dit ook uit naar vrouwen en ben je een stuk minder aantrekkelijk.
Zorg er in ieder geval voor dat je niet het lieve praatvriendje bent, maar gedraag je ook niet als een al te lompe boer. Het is allemaal niet zo moeilijk.
Ik heb overal foto's staan, behalve hier.quote:
Gast, tief toch een eind opquote:Op woensdag 7 september 2011 14:23 schreef boskameel het volgende:
achjoh, grote bek constant om jezelf te bewijzen hoe sociaal je wel niet bent en wat je allemaal doet om maar een bepaald beeld van jezelf te schetsen, en dan geen foto?lame
Dat is mijn punt juist, sociaal doen is iets normaals. Maar hier wordt gedaan alsof sociaal zijn iets extreem raars is, en een normaal mens z'n weekenden op z'n zolder doorbrengt, terwijl iedereen die dat niet doet een pauper/tokkie etc. is. Omgekeerde wereld dus... Daarom ga ik daar wat hard tegenin ja. Maar zoals jij zegt, sociaal doen is normaal. Alleen niet hier op FOK!quote:Op woensdag 7 september 2011 14:27 schreef boskameel het volgende:
dat foto excuus is echt zulke onzinwat boeit jou het of iemand hier een foto van je ergens plaatst
. je probeert je wel overal heel erg voor te doen als zijnde sociaal, terwijl dat gewoon "normaal" is. overcompensatie zegmaar
quote:Op woensdag 7 september 2011 14:20 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Valt me ook op die 'praatvriendjes' altijd zo afgeven op 'sportschool-types'.
Zolang je geen Jersey Shore anabolen-type wordt, is er niets mis mee om je lijf een beetje strak en gezond te houden.
Lijkt me niet dat je je hele leven alleen wil zijn. Zelfs de grootste nerds moeten een meisje kunnen krijgen.quote:Op woensdag 7 september 2011 14:35 schreef Leevancleef het volgende:
Er wordt in dit topic teveel gedaan alsof relaties en sex rechten zijn. Dat zijn het niet, en het is ook niet voor iedereen in dezelfde mate weggelegd. Als het je echt niet lukt met vrouwen, richt je dan ergens anders op en bespaar je de moeite en de stress. Zo vreemd is het niet, in de natuur komt het ook legio voor dat dieren celibatair leven.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |