SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door chacama op 16-09-2011 11:43:27 (opmerkzaamheid Menicole) ]
daar heb ik nog niet bij stilgestaan, maar dat zou bij Maud natuurlijk ook kunnen zijn. Die klaagt ook over hoofdpijn. Vanochtend toen ze tv aan het kijken was weer. Hmmm, dankje voor de tip.quote:Op vrijdag 16 september 2011 09:57 schreef Rewimo het volgende:
We gaan zijn ogen maar eens na laten kijken. Hij klaagt nogal eens over hoofdpijn, misschien moet ie aan de bril.
quote:Op vrijdag 16 september 2011 10:56 schreef chacama het volgende:
Oh en deze wilde ik jullie nog over na laten denken namens Fleur:
8-3-1-9-10-2-4-5-6-7
wat is er met deze cijferreeks aan de hand?Je hebt de 1 en de 9 gewisseldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Onder je spoiler trouwens!
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
he en nu kan ik hem niet meer aanpassen omdat jij hem hebt gequote. Maar dankjewel voor de opmerkzaamheid. Ik was ook iets te vroeg wakker vanochtend.quote:Op vrijdag 16 september 2011 11:31 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
Je hebt de 1 en de 9 gewisseldOnder je spoiler trouwens!
wow, wat doordacht!quote:Op vrijdag 16 september 2011 11:28 schreef debuurvrouw het volgende:
Zelfs mijn grote neemt nu een op een bento geinspireerde lunch mee.Hij houdt gewoon niet zo van brood, het kost m erg veel tijd dat weg te krijgen. Poppehuiseten gaan dan veel beter. Dus maak ik in het weekend gehaktballetjes, minimuffins, miniquiches, en doe die in de vriezer. Op de dagen dat hij lang naar school moet (drie keer in de week tot half 4, half 5 pas thuis) ontdooien we daar wat van. Volgens het principe drie deel koolhydraat, twee deel groente een deel proteine bouwen we dan een lunch die uitnodigt om gegeten te worden. (een kipschnitzel in reepjes, ei, gehaktballetjes, onigiri, de quiche dus, soms aangevuld met een boterham en snckpaprika, komkommer, tomaat of wat er maar in huis is.) en dan een minidonut of een minimuffin of kruidcakemuffin voor de zoet. Een appel gaat ook nog mee. En vooralsnog is alles op aan het eind van de dag!
Dat heeft ze er niet bijgezegd. Ze kwam er mee thuis van school. Zal het nog wel eens navragen. Denk zelf dat ie in de plusklas bedacht is en daarna aan de klas is voorgelegd.quote:Op vrijdag 16 september 2011 11:44 schreef trui het volgende:
en was fleur daar zelf achter gekomen? (het antwoord op die cijferreeks-vraag)?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |