Ik ook nietquote:
Je weet niets.quote:Op woensdag 7 september 2011 01:56 schreef HappyBob het volgende:
Haten op hyves en fantaseren over zogenaamde reisjes
Ik houd elke maand wat geld achter en zo hebben we over iets minder dan twee jaar het geld.quote:Op woensdag 7 september 2011 01:56 schreef Chulaa het volgende:
[..]
Ik ook niet![]()
Wanneer vertrekken we?
Wat?quote:Op woensdag 7 september 2011 01:57 schreef RingBewoner het volgende:
Heeeu!! "Malcolm In The Middle" Is op "Comedy Central".
quote:
quote:Op woensdag 7 september 2011 01:57 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik houd elke maand wat geld achter en zo hebben we over iets minder dan twee jaar het geld.
quote:Op woensdag 7 september 2011 01:57 schreef MarokkaanseKip het volgende:
_______________________________________________!
hoeveel van je zakgeld houd je achter?quote:Op woensdag 7 september 2011 01:57 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik houd elke maand wat geld achter en zo hebben we over iets minder dan twee jaar het geld.
als ik mijn OV hebquote:Op woensdag 7 september 2011 01:58 schreef MarokkaanseKip het volgende:
pim wanneer pak je trein naar venlo gaan we ook reizen
ah dat komt goed uit, ik leg ook elke maand geld opzij voor onze reisquote:Op woensdag 7 september 2011 01:57 schreef Dimens het volgende:
[..]
Elke maand 2 euro.quote:Op woensdag 7 september 2011 01:58 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
hoeveel van je zakgeld houd je achter?
werkelijk fantastischquote:Op woensdag 7 september 2011 01:59 schreef Dimens het volgende:
[..]
Elke maand 2 euro.
Met dat geld kunnen we naar Duinrel op reis gaan en hebben we ook nog geld voor een ijsje.
ik moet waarschijnlijk meer dan een maand dokken ';(quote:Op woensdag 7 september 2011 01:59 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
ik heb 1 maand moeten dokken.385 euro.
Meer hoeft het niet te zijnquote:Op woensdag 7 september 2011 01:59 schreef Dimens het volgende:
[..]
Elke maand 2 euro.
Met dat geld kunnen we naar Duinrel op reis gaan en hebben we ook nog geld voor een ijsje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |