Nu ben ik nieuwsgierig.quote:Op woensdag 7 september 2011 01:37 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
die steen us niet unlocked
Gebruiksvriendelijk? Wat nou als je één nummer erop of eraf wil? Of een foto? Altijd dat gekut met itunes!quote:Op woensdag 7 september 2011 01:36 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
30 toestellen met elk gebrekken in hard en software of 1 toestel, waar denk jij dat het snelst bugs uit te halen zijn? Apple en gebruiksvriendelijkheid
Ja, verandering is naar.quote:Op woensdag 7 september 2011 01:37 schreef RingBewoner het volgende:
Vind het ook jammer dat Apple zich moet onderscheiden d.m.v. een microsim.
vervelendquote:Op woensdag 7 september 2011 01:38 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
ja probeerde simkaart erin te douwen maar ging nie
Heerlijk.quote:Op woensdag 7 september 2011 01:37 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Gebruiksvriendelijk? Wat nou als je één nummer erop of eraf wil? Of een foto? Altijd dat gekut met itunes!
Ja, maar niet meegaan met micro-usb maar stug vasthouden aan een eigen oplader.quote:Op woensdag 7 september 2011 01:38 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Ja, verandering is naar.
Groet groet uw autist
mijn steen heeft multitaskignquote:Op woensdag 7 september 2011 01:39 schreef RingBewoner het volgende:
Voor Samsung fans:
[ afbeelding ]
Je kunt ze alle drie gooien om een merel te vangen ofzoquote:Op woensdag 7 september 2011 01:39 schreef RingBewoner het volgende:
Voor Samsung fans:
[ afbeelding ]
Sssst.quote:Op woensdag 7 september 2011 01:40 schreef MarokkaanseKip het volgende:
heeft iphone niet eens fm-radio?
Nergens voor nodig, internet radio FTW.quote:Op woensdag 7 september 2011 01:40 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Databundel?quote:Op woensdag 7 september 2011 01:40 schreef Dimens het volgende:
[..]
Nergens voor nodig, internet radio FTW.
nee ipod ook niequote:Op woensdag 7 september 2011 01:40 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Al die 30 modellen hebben zo goed als hetzelfde besturingssysteem. Die bugs zijn er dus net zo makkelijk uit te halen. Tevens heb ik nog nooit een telefoon gehad die ik niet gebruiksvriendelijk genoeg vond.quote:Op woensdag 7 september 2011 01:36 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
30 toestellen met elk gebrekken in hard en software of 1 toestel, waar denk jij dat het snelst bugs uit te halen zijn? Apple en gebruiksvriendelijkheid
Inderdaad.quote:Op woensdag 7 september 2011 01:41 schreef MarokkaanseKip het volgende:
mja beter gewoon ieder z'n ding jantje zegt iphone piet zegt samsung lkkr boeiend
quote:Op woensdag 7 september 2011 01:43 schreef Dimens het volgende:
Ik heb ook nog leuk plaatje.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |