Toen we nog jong waren.quote:Op donderdag 3 november 2011 10:06 schreef Dizer het volgende:
Weten jullie nog, toen een topic binnen 2 uur vol was
quote:
Vond ik ook hoor! Inderdaad wel jammer dat het nu niet meer zo is.quote:Op donderdag 3 november 2011 13:06 schreef Steve het volgende:
Ik vond dat serieus een toffe tijd, toen showchat nog lekker draaide.. Zat hier echt met plezier. Stom eigenlijk, allemaal vrij onbekende mensen, maar toch een of andere band.
.
Wat klinkt dat suf..
Ik denk het ook, dus bij deze:quote:Op donderdag 3 november 2011 13:11 schreef miss-jones25 het volgende:
ik denk dat dizer tot dit topic vol is elke x opnieuw word gefeliciteerd
Maar we hebben gemeet! Dus niet zó onbekend.quote:Op donderdag 3 november 2011 13:06 schreef Steve het volgende:
Ik vond dat serieus een toffe tijd, toen showchat nog lekker draaide.. Zat hier echt met plezier. Stom eigenlijk, allemaal vrij onbekende mensen, maar toch een of andere band.
.
Wat klinkt dat suf..
Nee man, dat wás ook tofquote:Op donderdag 3 november 2011 13:06 schreef Steve het volgende:
.
Wat klinkt dat suf..
Jaquote:
Teveel Bupa.quote:Op donderdag 3 november 2011 21:12 schreef Steve het volgende:
Vooral vanaf ShowChat #487: PeeR, ik vind je konijn wel lief hoor. :*!
Wat een toffe banner!quote:Op donderdag 3 november 2011 21:12 schreef Steve het volgende:
Vooral vanaf ShowChat #487: PeeR, ik vind je konijn wel lief hoor. :*!
Onder een grote steen, in een diepe put, op een hoge en eenzame berg. Dan wel.quote:
Wat hij zegt. Oh, + op een onbewoond eiland.quote:Op donderdag 3 november 2011 22:58 schreef Duvel het volgende:
[..]
Onder een grote steen, in een diepe put, op een hoge en eenzame berg. Dan wel.
Ik ookquote:
Maar ZOWIEE was ook tofquote:
Ja, ik mis haar.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |