quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:57 schreef Steve het volgende:
Je zou er een punthoofd van krijgen. [ afbeelding ].
quote:
Ik al de hele dag met dit nummer van deze auditie.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 13:01 schreef Steve het volgende:
Zit al de hele dag in mijn hoofd. Waarom, géén idee..
Ja maar het is ook gewoon de vorm van het gezicht, de wangen en de ogen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 14:13 schreef Greys het volgende:
Ja
En dat kunnen we gerust zeggen, want Erik vond het zelf ook
Veel plezierquote:
Toen we nog jong waren.quote:Op donderdag 3 november 2011 10:06 schreef Dizer het volgende:
Weten jullie nog, toen een topic binnen 2 uur vol was
quote:
Vond ik ook hoor! Inderdaad wel jammer dat het nu niet meer zo is.quote:Op donderdag 3 november 2011 13:06 schreef Steve het volgende:
Ik vond dat serieus een toffe tijd, toen showchat nog lekker draaide.. Zat hier echt met plezier. Stom eigenlijk, allemaal vrij onbekende mensen, maar toch een of andere band.
.
Wat klinkt dat suf..
Ik denk het ook, dus bij deze:quote:Op donderdag 3 november 2011 13:11 schreef miss-jones25 het volgende:
ik denk dat dizer tot dit topic vol is elke x opnieuw word gefeliciteerd
Maar we hebben gemeet! Dus niet zó onbekend.quote:Op donderdag 3 november 2011 13:06 schreef Steve het volgende:
Ik vond dat serieus een toffe tijd, toen showchat nog lekker draaide.. Zat hier echt met plezier. Stom eigenlijk, allemaal vrij onbekende mensen, maar toch een of andere band.
.
Wat klinkt dat suf..
Nee man, dat wás ook tofquote:Op donderdag 3 november 2011 13:06 schreef Steve het volgende:
.
Wat klinkt dat suf..
Jaquote:
Teveel Bupa.quote:Op donderdag 3 november 2011 21:12 schreef Steve het volgende:
Vooral vanaf ShowChat #487: PeeR, ik vind je konijn wel lief hoor. :*!
Wat een toffe banner!quote:Op donderdag 3 november 2011 21:12 schreef Steve het volgende:
Vooral vanaf ShowChat #487: PeeR, ik vind je konijn wel lief hoor. :*!
Onder een grote steen, in een diepe put, op een hoge en eenzame berg. Dan wel.quote:
Wat hij zegt. Oh, + op een onbewoond eiland.quote:Op donderdag 3 november 2011 22:58 schreef Duvel het volgende:
[..]
Onder een grote steen, in een diepe put, op een hoge en eenzame berg. Dan wel.
Ik ookquote:
Maar ZOWIEE was ook tofquote:
Ja, ik mis haar.quote:
quote:
quote:
quote:
Nou, dan ga ik wel weer.quote:
quote:
Maar jij bent toch ook tof!quote:Op vrijdag 4 november 2011 08:08 schreef Duvel het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Nou, dan ga ik wel weer.
En of!quote:
Overdreven gedoe met die verjaardag van jouquote:
Ik wil ook niet meer jarig zijn nou.. voel me zo oudquote:Op vrijdag 18 november 2011 17:42 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Overdreven gedoe met die verjaardag van jou
Haha, ja het tikt wel aan zoquote:Op vrijdag 18 november 2011 17:49 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik wil ook niet meer jarig zijn nou.. voel me zo oud
Inderdaad.quote:
Je bent te laat.quote:
Hartige taart is ook best lekker!quote:Op maandag 21 november 2011 21:14 schreef Steve het volgende:
[..]
Die zal nu wel een beetje groenig en behaard zijn..
ikkequote:Op dinsdag 22 november 2011 14:20 schreef Dizer het volgende:
Er is nog taartWie wil... zul je wel meteen ook ziek moeten melden van je werk
Gaarne, ik ben wel toe aan een break.quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:20 schreef Dizer het volgende:
Er is nog taartWie wil... zul je wel meteen ook ziek moeten melden van je werk
Chocotelegramquote:Op dinsdag 22 november 2011 17:44 schreef Burdie het volgende:
[..]
Gaarne, ik ben wel toe aan een break.
quote:
Das een grap toch????quote:
chatten bijna nooit meer in ShowChatquote:
quote:Op maandag 19 december 2011 00:59 schreef MissBliss het volgende:
[..]
chatten bijna nooit meer in ShowChat
Dat sowieso!quote:
Dat is best ranzig ja.quote:Op maandag 19 december 2011 01:01 schreef Dark_Angelus het volgende:
Komt door dat schimmelplaatje hierboven
Laatiequote:
En dat je dan je man-boobies tentoonspreidt.quote:Op maandag 19 december 2011 21:16 schreef Zhenar het volgende:
Zo eentje die je langzaam, maar sensueel kunt openknopen
Luiquote:
Sexy!quote:
Ik moet me echt inhouden om er niet meteen 5 te bestellenquote:Op maandag 19 december 2011 21:41 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik vond het ook echt iets voor jou, jij beest jij
Eentje met uitgeknipte tepels en eentje die tot net boven mijn navel komt natuurlijkquote:Op maandag 19 december 2011 21:54 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik moet me echt inhouden om er niet meteen 5 te bestellen
5 maar!quote:Op maandag 19 december 2011 21:54 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik moet me echt inhouden om er niet meteen 5 te bestellen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |