Beantwoord je pm eens joh!quote:
quote:
Elke dag jarig, dan gaat het rapquote:
Misschien willen ze gewoon een dramatische soundtrack bij hun epische ruziesquote:Op vrijdag 30 september 2011 19:30 schreef PhalanX het volgende:
Waarom denken de mensen in mijn gebouw dat als ze de muziek harder zetten in de huiskamer, en ze in de badkamer ruzie gaan maken, dat ze door niemand anders gehoord kunnen worden?
Want dat denken ze verkeerd.
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:57 schreef Steve het volgende:
Je zou er een punthoofd van krijgen. [ afbeelding ].
quote:
Ik al de hele dag met dit nummer van deze auditie.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 13:01 schreef Steve het volgende:
Zit al de hele dag in mijn hoofd. Waarom, géén idee..
Ja maar het is ook gewoon de vorm van het gezicht, de wangen en de ogen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 14:13 schreef Greys het volgende:
Ja
En dat kunnen we gerust zeggen, want Erik vond het zelf ook
Veel plezierquote:
Toen we nog jong waren.quote:Op donderdag 3 november 2011 10:06 schreef Dizer het volgende:
Weten jullie nog, toen een topic binnen 2 uur vol was
quote:
Vond ik ook hoor! Inderdaad wel jammer dat het nu niet meer zo is.quote:Op donderdag 3 november 2011 13:06 schreef Steve het volgende:
Ik vond dat serieus een toffe tijd, toen showchat nog lekker draaide.. Zat hier echt met plezier. Stom eigenlijk, allemaal vrij onbekende mensen, maar toch een of andere band.
.
Wat klinkt dat suf..
Ik denk het ook, dus bij deze:quote:Op donderdag 3 november 2011 13:11 schreef miss-jones25 het volgende:
ik denk dat dizer tot dit topic vol is elke x opnieuw word gefeliciteerd
Maar we hebben gemeet! Dus niet zó onbekend.quote:Op donderdag 3 november 2011 13:06 schreef Steve het volgende:
Ik vond dat serieus een toffe tijd, toen showchat nog lekker draaide.. Zat hier echt met plezier. Stom eigenlijk, allemaal vrij onbekende mensen, maar toch een of andere band.
.
Wat klinkt dat suf..
Nee man, dat wás ook tofquote:Op donderdag 3 november 2011 13:06 schreef Steve het volgende:
.
Wat klinkt dat suf..
Jaquote:
Teveel Bupa.quote:Op donderdag 3 november 2011 21:12 schreef Steve het volgende:
Vooral vanaf ShowChat #487: PeeR, ik vind je konijn wel lief hoor. :*!
Wat een toffe banner!quote:Op donderdag 3 november 2011 21:12 schreef Steve het volgende:
Vooral vanaf ShowChat #487: PeeR, ik vind je konijn wel lief hoor. :*!
Onder een grote steen, in een diepe put, op een hoge en eenzame berg. Dan wel.quote:
Wat hij zegt. Oh, + op een onbewoond eiland.quote:Op donderdag 3 november 2011 22:58 schreef Duvel het volgende:
[..]
Onder een grote steen, in een diepe put, op een hoge en eenzame berg. Dan wel.
Ik ookquote:
Maar ZOWIEE was ook tofquote:
Ja, ik mis haar.quote:
quote:
quote:
quote:
Nou, dan ga ik wel weer.quote:
quote:
Maar jij bent toch ook tof!quote:Op vrijdag 4 november 2011 08:08 schreef Duvel het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Nou, dan ga ik wel weer.
En of!quote:
Overdreven gedoe met die verjaardag van jouquote:
Ik wil ook niet meer jarig zijn nou.. voel me zo oudquote:Op vrijdag 18 november 2011 17:42 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Overdreven gedoe met die verjaardag van jou
Haha, ja het tikt wel aan zoquote:Op vrijdag 18 november 2011 17:49 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik wil ook niet meer jarig zijn nou.. voel me zo oud
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |