Op zich eens met TS. Hoewel ik het raar vind dat kritiek op Ataturk verboden is, heeft de man wel wat belangrijks bereikt. Zonder Ataturk was Turkije waarschijnlijk een halfgare islamitische staat a-la Iran. Er zijn heel veel landen (waaronder Europese landen) die qua secularisme wat kunnen leren van Turkije.
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op
donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.