Op zich eens met TS. Hoewel ik het raar vind dat kritiek op Ataturk verboden is, heeft de man wel wat belangrijks bereikt. Zonder Ataturk was Turkije waarschijnlijk een halfgare islamitische staat a-la Iran. Er zijn heel veel landen (waaronder Europese landen) die qua secularisme wat kunnen leren van Turkije.
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars." - [b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b] Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
Ataturk, dat is toch die ene Turk die ervoor heeft gezorgd dat de Koerden zich minderwaardig voelden(terecht) en daardoor een terroristische organisatie hebben opgericht?
Ik zou best wel eens een les geschiedenis op een Turkse basisschool mee willen maken
Tevens gaat de regering van Turkije van nu alles wat die chimp betekend heeft lekker afbreken
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''