Hallo lieffie, nogmaals gefeliciteerdquote:
*BOEM*quote:
No.quote:
Dankkkkquote:Op woensdag 7 september 2011 20:35 schreef Kally het volgende:
[..]
Hallo lieffie, nogmaals gefeliciteerd
Ik zit te twijfelen, want je weet wel presenteert de boel.quote:Op woensdag 7 september 2011 20:38 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk wel naar de selectiedag.
Omdat verjaardagquote:Op woensdag 7 september 2011 20:41 schreef Kally het volgende:
Ik ben trouwens weer blij als morgen om is
Ja, ik doe er niks aan hoor, heb ook tegen Ian gezegd geen cadeaus, er komt al een nieuwe tv voor in de slaapkamer ik vind het wel genoeg.quote:
TV voor in de slaapkamer.quote:Op woensdag 7 september 2011 20:45 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja, ik doe er niks aan hoor, heb ook tegen Ian gezegd geen cadeaus, er komt al een nieuwe tv voor in de slaapkamer ik vind het wel genoeg.
Die is dan ook niet gekocht voor dat doel, maar ik vind het wel genoeg geld om verder niks te willenquote:Op woensdag 7 september 2011 20:46 schreef Renesite het volgende:
[..]
TV voor in de slaapkamer.
Jeetje, hoe romantisch.
Verjaardagen zijn volgens mij ook maar leuk tot een bepaalde leeftijdquote:Op woensdag 7 september 2011 20:45 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja, ik doe er niks aan hoor, heb ook tegen Ian gezegd geen cadeaus, er komt al een nieuwe tv voor in de slaapkamer ik vind het wel genoeg.
Zo. Bam. En dan nu een peukje in bed. Jan doet de TV aan en hopla dawas.quote:Op woensdag 7 september 2011 20:46 schreef Kally het volgende:
[..]
Die is dan ook niet gekocht voor dat doel, maar ik vind het wel genoeg geld om verder niks te willen
Dat dusquote:Op woensdag 7 september 2011 20:47 schreef iBenny het volgende:
[..]
Verjaardagen zijn volgens mij ook maar leuk tot een bepaalde leeftijd![]()
Roken in bedquote:Op woensdag 7 september 2011 20:47 schreef Renesite het volgende:
[..]
Zo. Bam. En dan nu een peukje in bed. Jan doet de TV aan en hopla dawas.
Ik ook maar het liefst alleenquote:Op woensdag 7 september 2011 20:49 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik blijf mijn verjaardag echt wel tot mijn 80ste vieren met shotjes tequilla en Goldstrike!
Ik word later een mannelijke bridget jones.. en dan op mijn verjaardag, alllll by myseeeeeeeeeeeeeelllllllllllllffffffffffffffff zingen!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |