En nu houden we onze mond. Anders kunnen we dit naar [PARE] slowchat benoemen. of [REPA]quote:
Waarom ook niet?quote:Op woensdag 7 september 2011 20:00 schreef Renesite het volgende:
[..]
En nu houden we onze mond. Anders kunnen we dit naar [PARE] slowchat benoemen. of [REPA]
quote:Op woensdag 7 september 2011 20:03 schreef Lutte het volgende:
[..]
Rape is zo lullig vertaald.. Dus doe maar pare
Zie het zonnig, nu kunnen jullie weer verder SC'en en als iemand gaat bokken zeg je gewoon zo van de: Lutte was er ook!!1!1!!1!1quote:
Jaaaquote:Op woensdag 7 september 2011 20:05 schreef Lutte het volgende:
[..]
Zie het zonnig, nu kunnen jullie weer verder SC'en en als iemand gaat bokken zeg je gewoon zo van de: Lutte was er ook!!1!1!!1!1
Lutje tochquote:Op woensdag 7 september 2011 20:05 schreef Lutte het volgende:
[..]
Zie het zonnig, nu kunnen jullie weer verder SC'en en als iemand gaat bokken zeg je gewoon zo van de: Lutte was er ook!!1!1!!1!1
Straks blijft je hoofd zo raar staan.quote:Op woensdag 7 september 2011 20:11 schreef Lutte het volgende:
[..]
Oh wacht daar krijg je rimpels van hè?
In dat geval:![]()
![]()
Lutjeliefquote:
K k k k k kallybrekerquote:Op woensdag 7 september 2011 20:23 schreef Kally het volgende:
[..]
Lutjelief
Doe jij maar lekker combo's breken hoor
quote:
oeh oehquote:
Tongertquote:
Nope nope just not to muchquote:Op woensdag 7 september 2011 20:30 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ow. Lekker dan. I see rejection.
Helleuquote:
Hallo lieffie, nogmaals gefeliciteerdquote:
*BOEM*quote:
No.quote:
Dankkkkquote:Op woensdag 7 september 2011 20:35 schreef Kally het volgende:
[..]
Hallo lieffie, nogmaals gefeliciteerd
Ik zit te twijfelen, want je weet wel presenteert de boel.quote:Op woensdag 7 september 2011 20:38 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk wel naar de selectiedag.
Omdat verjaardagquote:Op woensdag 7 september 2011 20:41 schreef Kally het volgende:
Ik ben trouwens weer blij als morgen om is
Ja, ik doe er niks aan hoor, heb ook tegen Ian gezegd geen cadeaus, er komt al een nieuwe tv voor in de slaapkamer ik vind het wel genoeg.quote:
TV voor in de slaapkamer.quote:Op woensdag 7 september 2011 20:45 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja, ik doe er niks aan hoor, heb ook tegen Ian gezegd geen cadeaus, er komt al een nieuwe tv voor in de slaapkamer ik vind het wel genoeg.
Die is dan ook niet gekocht voor dat doel, maar ik vind het wel genoeg geld om verder niks te willenquote:Op woensdag 7 september 2011 20:46 schreef Renesite het volgende:
[..]
TV voor in de slaapkamer.
Jeetje, hoe romantisch.
Verjaardagen zijn volgens mij ook maar leuk tot een bepaalde leeftijdquote:Op woensdag 7 september 2011 20:45 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja, ik doe er niks aan hoor, heb ook tegen Ian gezegd geen cadeaus, er komt al een nieuwe tv voor in de slaapkamer ik vind het wel genoeg.
Zo. Bam. En dan nu een peukje in bed. Jan doet de TV aan en hopla dawas.quote:Op woensdag 7 september 2011 20:46 schreef Kally het volgende:
[..]
Die is dan ook niet gekocht voor dat doel, maar ik vind het wel genoeg geld om verder niks te willen
Dat dusquote:Op woensdag 7 september 2011 20:47 schreef iBenny het volgende:
[..]
Verjaardagen zijn volgens mij ook maar leuk tot een bepaalde leeftijd![]()
Roken in bedquote:Op woensdag 7 september 2011 20:47 schreef Renesite het volgende:
[..]
Zo. Bam. En dan nu een peukje in bed. Jan doet de TV aan en hopla dawas.
Ik ook maar het liefst alleenquote:Op woensdag 7 september 2011 20:49 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik blijf mijn verjaardag echt wel tot mijn 80ste vieren met shotjes tequilla en Goldstrike!
Ik word later een mannelijke bridget jones.. en dan op mijn verjaardag, alllll by myseeeeeeeeeeeeeelllllllllllllffffffffffffffff zingen!quote:
Oquote:Op woensdag 7 september 2011 20:50 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik word later een mannelijke bridget jones.. en dan op mijn verjaardag, alllll by myseeeeeeeeeeeeeelllllllllllllffffffffffffffff zingen!
Ik ben altijd net na de kerstvakantie jarig.quote:Op woensdag 7 september 2011 20:51 schreef Lutte het volgende:
Ik heb het ook niet zo op jarig zijnGelukkig vaak in de vakantie! Op school staat dat op de monitoren en dan gaan al die mensen die je amper kent je feliciteren en
Oh altijd leukquote:Op woensdag 7 september 2011 20:53 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben altijd net na de kerstvakantie jarig.
Ik ga het in ieder geval niet vieren, of mijn moeder nodigt weer de halve familie uit ofzo.
Dat meen je neitquote:Op woensdag 7 september 2011 20:51 schreef Lutte het volgende:
Ik heb het ook niet zo op jarig zijnGelukkig vaak in de vakantie! Op school staat dat op de monitoren en dan gaan al die mensen die je amper kent je feliciteren en
quote:Op woensdag 7 september 2011 20:50 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik word later een mannelijke bridget jones.. en dan op mijn verjaardag, alllll by myseeeeeeeeeeeeeelllllllllllllffffffffffffffff zingen!
Omgquote:Op woensdag 7 september 2011 20:51 schreef Lutte het volgende:
Wittebonenquote:Op woensdag 7 september 2011 20:59 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik mocht kiezen wat we gingen eten.. dus kippenvleugelsen witte bonen in tomatensaus, met knoflooksaus erdoor
Nee, naam en klas alleen, das al erg zatquote:Op woensdag 7 september 2011 20:56 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat meen je neit![]()
? Ook met foto
?
Ach, het is maar 1 dagquote:Op woensdag 7 september 2011 21:07 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nee, naam en klas alleen, das al erg zat
Ik stond altijd met naam en toenaam op het MELDEN bord, dat was meestal iedere dagquote:
Boefje!quote:Op woensdag 7 september 2011 21:27 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik stond altijd met naam en toenaam op het MELDEN bord, dat was meestal iedere dag
Ik ging ook nooit vandaar dat ik er steeds weer op stondquote:Op woensdag 7 september 2011 21:28 schreef Lutte het volgende:
[..]
Boefje!
Ik moet morgen melden!Onterecht natuurlijk
Dus ik ga niet
Gniffelquote:Op woensdag 7 september 2011 21:29 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ging ook nooit vandaar dat ik er steeds weer op stond
Best welquote:
Douche ze en alvast slaap lekkerquote:Op woensdag 7 september 2011 21:32 schreef Kally het volgende:
Goed ik ga eens even lekker douchen, tot laters lieffies
Nu al?quote:Op woensdag 7 september 2011 22:06 schreef iBenny het volgende:
Ik denk dat ik een nachtje doorhaal met huiswerk maken
Yupquote:
OProtten dan!quote:Op woensdag 7 september 2011 22:10 schreef iBenny het volgende:
Het zal waarschijnlijk niet de hele nacht eraan werken worden, maar vroeg naar bed zit er iig niet in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |