Maar die hadden dubbel aangemeld?quote:Op donderdag 8 september 2011 19:03 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Valt nog zwaar mee. Bij ons waren er na twee dagen al 5 niet meer.
Yup... maar House staat hier aanquote:Op donderdag 8 september 2011 19:31 schreef Lutte het volgende:
[..]
Maar ik wil ook Holland Hood dingetje zien.
Het is een collage waarin 10 verhalen verwerkt moeten worden. Er hoeft verder geen connectie te zijnquote:Op donderdag 8 september 2011 19:35 schreef Renesite het volgende:
Ik zie series/socialmedia/film. Is dit een moodbord iets? Dan mis ik de connectie
Hmmmm...quote:Op donderdag 8 september 2011 19:37 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het is een collage waarin 10 verhalen verwerkt moeten worden. Er hoeft verder geen connectie te zijn
quote:Op donderdag 8 september 2011 19:36 schreef Bellatrix het volgende:
Dat zijn al je interesses, waar is K3 dan?
Waarom niet? Want dan zit er juist een verhaal in.. Dat vind ik echt een keileuk idee! Nu is het meer de programmering van SBS 6quote:Op donderdag 8 september 2011 19:39 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het oorspronkelijke idee was om te beginnen met verhalen van vroeger naar nu (Nijntje > Sesamstraat > Pokemon > etc... > etc...), maar dat idee heeft het niet gehaald.
Vind ik zelf ook.quote:
Hier ben ik het wel mee eens eigenlijk. Nu lijkt het een beetje willekeur.quote:Op donderdag 8 september 2011 19:40 schreef Lutte het volgende:
[..]
Waarom niet? Want dan zit er juist een verhaal in.. Dat vind ik echt een keileuk idee! Nu is het meer de programmering van SBS 6
quote:Op donderdag 8 september 2011 19:40 schreef Lutte het volgende:
[..]
Waarom niet? Want dan zit er juist een verhaal in.. Dat vind ik echt een keileuk idee! Nu is het meer de programmering van SBS 6
quote:Op donderdag 8 september 2011 19:43 schreef Bellatrix het volgende:
IK zou Ayaan Hirsi Ali erbij zetten, dat voegt een scherp randje toe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |