Tofquote:Op dinsdag 6 september 2011 23:30 schreef DeZwabber het volgende:
ik heb nu echt iets meesterlijks besteld
een 2Dbril, waarmee je bij 3D films de film in 2D ziet
quote:Op dinsdag 6 september 2011 23:30 schreef DeZwabber het volgende:
ik heb nu echt iets meesterlijks besteld
een 2Dbril, waarmee je bij 3D films de film in 2D ziet
Komt me bekend voorquote:Op woensdag 7 september 2011 07:01 schreef PatriQue89 het volgende:
Ben je een ochtend vrij.. ben je om half 7 al wakker
Jaaaa!! Gefeliciteeeeeerd!quote:Op woensdag 7 september 2011 11:09 schreef PatriQue89 het volgende:
JA JAAAA JAAAAAAA
Respect.quote:Op woensdag 7 september 2011 15:01 schreef Patje1987 het volgende:
Ik had facebook al geliked, alles liefde.
Hmm, daar moeten we een heel seizoen aan wijden.quote:Op woensdag 7 september 2011 16:31 schreef -Vaduz- het volgende:
Zal ik Bert van Leeuwen op jullie afsturen? Bourgondische aflevering van Het Familiediner dan.
quote:Op woensdag 7 september 2011 16:33 schreef -Vaduz- het volgende:
Na het seizoen dan: De Begrafenis. En dan treuren we om Bert.
GEFELICITEERD!quote:Op woensdag 7 september 2011 11:09 schreef PatriQue89 het volgende:
JA JAAAA JAAAAAAA
Dunquote:Op woensdag 7 september 2011 17:05 schreef iBenny het volgende:
ik heb een uitnodiging gekregen van BNN om mee te doen aan die wereldrecord poging tv kijken!
ja die kreeg ik er ook bij.. En k kan mn mbo3 diploma ophalen.. Niet dat ik die nu nog nodig hebquote:Op woensdag 7 september 2011 15:53 schreef DeZwabber het volgende:
kreeg je een diploma bij jouw toelatingstoets?
ik voel me meteen achtergesteld, ik kreeg alleen een joepie-je-mag-ipo-gaan-studeren brief![]()
en gefeliciteerd
We kunnen altijd nog een kruidenierswinkeltje beginnen knul.quote:Op woensdag 7 september 2011 17:14 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
ja die kreeg ik er ook bij.. En k kan mn mbo3 diploma ophalen.. Niet dat ik die nu nog nodig heb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |