Omdat de FOK! meets altijd zo gezellig zijn is er zaterdag 17 September een meet in Zwolle!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vis een optie? Aangezien we aan een meer zitten is er dus ook de mogelijkheid om te vissen! Dit zijn een paar FOK!kers dus ook van plan en hiervoor geldt ook: je eigen visgerei meenemen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aldus Wikipedia.quote:Er zijn op de plas grote snoeken en brasem te vangen, en zijn de andere vissoorten zoals karper en grote voorn ook goed vertegenwoordigd
Een uitschot.quote:Op dinsdag 6 september 2011 22:30 schreef Snuf. het volgende:
Zet mij maar op misschien. Mijn zusje viert die dag haar verjaardag en dan krioelt het huis hier dus van de dronken 15/16/17/18 jarige sletjes, dat kan ik niet aan mij voorbij laten gaan denk ik.
Waar is Krabbendijke?_!
Kan ik dan naar jouw huis komen?quote:Op dinsdag 6 september 2011 22:30 schreef Snuf. het volgende:
Zet mij maar op misschien. Mijn zusje viert die dag haar verjaardag en dan krioelt het huis hier dus van de dronken 15/16/17/18 jarige sletjes, dat kan ik niet aan mij voorbij laten gaan denk ik.
Waar is Krabbendijke?_!
Ratelslangetje is wel aardig. Misschien kom ik wel. Maar dan moet het wel duidelijk zijn, want ik snap er nu helemaal niets vanquote:Op dinsdag 6 september 2011 22:40 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ik snap er geen zak meer van. Anyway, ik kom naar de meet ongeacht de locatie. Als jullie daar maar geen ruzie gaan maken. Dat doe je maar op TC.
Op Tinychat word nog wel eens het een en ander over anderen geroddeld blijkbaar,quote:Op dinsdag 6 september 2011 22:40 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ik snap er geen zak meer van. Anyway, ik kom naar de meet ongeacht de locatie. Als jullie daar maar geen ruzie gaan maken. Dat doe je maar op TC.
Oh okequote:Op dinsdag 6 september 2011 22:41 schreef utopie het volgende:
[..]
Op Tinychat word nog wel eens het een en ander over anderen geroddeld blijkbaar,
waardoor andere FOK!kers anders tegen je op gaan zien
welk drama?quote:Op dinsdag 6 september 2011 23:23 schreef Myraela het volgende:
Ik volg er niets meer van en houd niet van drama. Zet me maar op misschien. Of wacht, ik doe het zelf.
Okquote:Op dinsdag 6 september 2011 23:54 schreef Patje1987 het volgende:
Gewoon Zwolle en er is niet veranderd, die drama wordt gewoon weer uit niets gemaakt
is dat rotterdamquote:Op dinsdag 6 september 2011 23:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ok
Dan beslis ik op het laatste moment wel. Wie gaan er met de trein vanuit rotjeknor?
Dat dus!quote:Op dinsdag 6 september 2011 22:47 schreef Ezechielk het volgende:
Wat een bullshit allemaal.
Wie ruzie gaat zoeken, beland tussen de vissen. Makkelijk zat.
Ook als Snuf. er niet isquote:Op woensdag 7 september 2011 08:03 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ik kom misschien. Als snuf er is, en als het in zwolle is.
Eensch.quote:Op dinsdag 6 september 2011 22:47 schreef Ezechielk het volgende:
Wat een bullshit allemaal.
Wie ruzie gaat zoeken, beland tussen de vissen. Makkelijk zat.
zit wel wat inquote:Op woensdag 7 september 2011 08:18 schreef Intronic het volgende:
Jullie staan nog gewoon in de OP. En ja, het is nog in Zwolle. Heb trouwens dat "misschien" liever weg, of je komt, of niet.
Het wordt gewoon 1 groot feest. Met kans dat de politie het vroegtijdig beëindigdquote:Op woensdag 7 september 2011 10:41 schreef AbXorb het volgende:
[..]
Eensch.
Laten we het gewoon leuk houden voor elkaar.Ik wil niet dat ik straks met lede ogen terugkijk op mijn eerste FOK!-meet.
Oh daar ben ik wel voor.quote:Op woensdag 7 september 2011 11:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het wordt gewoon 1 groot feest. Met kans dat de politie het vroegtijdig beëindigd![]()
Maar dat zijn vaak wel de beste feestjes_!
Het is een openlucht meet. Niet bij iemand thuis. We mogen er toch wel vanuit gaan dat iedereen zijn eigen verantwoordelijkheid neemt.quote:Op woensdag 7 september 2011 11:14 schreef AbXorb het volgende:
[..]
Oh daar ben ik wel voor.
Anyjew, als D-to-the-Romenvanger niet meer komt, wie is dan 'eindverantwoordelijke'?
Ik snap dat FOK!kers dat niet gewend zijn, verantwoordelijkheid, maar bear with me.![]()
Ah, d'accord, ik begreep dus eerst dat er een soort leiding was die meuk uitlegde en de belangrijkste zaken regelde of zo.quote:Op woensdag 7 september 2011 11:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het is een openlucht meet. Niet bij iemand thuis. We mogen er toch wel vanuit gaan dat iedereen zijn eigen verantwoordelijkheid neemt.
Het is niet bij iemand thuis dus geen eindverantwoordelijke. DV heeft het eerste opzetje gedaan en poging tot regelen (wat stiekem nog best lastig is ook hoor!!) nu is het aan ons om het gezellig en voor leuk te houden!
Ja wat betreft locatie en bijhouden van lijstjes is dat wel handig. Maar daar wordt het gewoon ieder voor zich en allen voor bierquote:Op woensdag 7 september 2011 11:18 schreef AbXorb het volgende:
[..]
Ah, d'accord, ik begreep dus eerst dat er een soort leiding was die meuk uitlegde en de belangrijkste zaken regelde of zo.![]()
Alsof een meisje van 16 jaar controle heeft over een boel losbondige fokkersquote:Op woensdag 7 september 2011 11:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja wat betreft locatie en bijhouden van lijstjes is dat wel handig. Maar daar wordt het gewoon ieder voor zich en allen voor bier
Ik misschien.quote:Op dinsdag 6 september 2011 23:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ok
Dan beslis ik op het laatste moment wel. Wie gaan er met de trein vanuit rotjeknor?
Neequote:Op woensdag 7 september 2011 15:37 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Alsof een meisje van 16 jaar controle heeft over een boel losbondige fokkers
Denk dat de kans dat ik kom steeds kleiner wordtquote:Op woensdag 7 september 2011 16:19 schreef Intronic het volgende:
[..]
Nee. Ik hou de OP wel gewoon bij, verder is het een voor allen, allen voor bier.
Oké, zal je wel weer uit de lijst halen dan.quote:Op woensdag 7 september 2011 16:20 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Denk dat de kans dat ik kom steeds kleiner wordtIk heb de 17e nu ookal 2 andere afspraken staan voor die avond..
Nee laat me maar eventjes staan nog. Misschien bedenk ik me nog wel.quote:Op woensdag 7 september 2011 16:26 schreef Intronic het volgende:
[..]
Oké, zal je wel weer uit de lijst halen dan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: hier staat hetOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dit dus. De ''ik kom misschien'' mensen zeggen toch op het laatste moment af.quote:Op woensdag 7 september 2011 16:35 schreef Intronic het volgende:
Haha, nee het is in Zwolle. En ik ga niet elke dag mensen opnieuw toevoegen en weghalen, maak een keuze.
Maak gewoon een keuze, kom of kom niet![]()
![]()
Hoe dichter het bij komt hoe meer mensen afzeggen obvious.. dan is het ineens toch heel ''echt'' en worden ze bang en trekken ze terug omdat ze niet zelfverzekerd genoeg zijn.
Ik kan nu ook zeggen dat ik op de meet van 2012 kom, want ja dat is toch nog zo ver weg![]()
en met een ''we zien wel dan instelling''... durf ik ook alles omdat ik bij voorbaat toch al weet dat ik niet kom en het nog zooooooooo lang duurt.
Doei!sinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
falersquote:Op donderdag 8 september 2011 00:03 schreef Meloewa het volgende:
Hoe dichter het bij komt hoe meer mensen afzeggen obvious.. dan is het ineens toch heel ''echt'' en worden ze bang en trekken ze terug omdat ze niet zelfverzekerd genoeg zijn.
Ik kan nu ook zeggen dat ik op de meet van 2012 kom, want ja dat is toch nog zo ver weg![]()
en met een ''we zien wel dan instelling''... durf ik ook alles omdat ik bij voorbaat toch al weet dat ik niet kom en het nog zooooooooo lang duurt.
:')![]()
Dat is standaard bij elke meet. De meet @Myraela uitgezonderd.quote:Op donderdag 8 september 2011 00:03 schreef Meloewa het volgende:
Hoe dichter het bij komt hoe meer mensen afzeggenGiftig, Fel
Agressief en
Razendsnel![]()
Die was dan ook eindbaas.quote:Op donderdag 8 september 2011 00:43 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Dat is standaard bij elke meet. De meet @Myraela uitgezonderd.![]()
Die aanpassing van de OP.![]()
Ik ijs nu een afdeling 'Bazen uit Zwolle-city zelluf' !I________have become. Comfortably numb.![]()
Ijsquote:Op donderdag 8 september 2011 11:06 schreef AbXorb het volgende:
Ik ijs nu een afdeling 'Bazen uit Zwolle-city zelluf' !. Zwolle City
.
![]()
Bang zijn voor een meetquote:Op donderdag 8 september 2011 00:03 schreef Meloewa het volgende:
Ik ben nu op vakantie, daarom beslis ik volgende week pas![]()
![]()
ijsquote:Op donderdag 8 september 2011 11:06 schreef AbXorb het volgende:
Ik ijs nu een afdeling 'Bazen uit Zwolle-city zelluf' !___________________________________________________
![]()
Er staat een fout in de OP.
Er staat 'Bazen uit Brabant' wat natuurlijk 'Reservebelgen' moet zijn.
Er bestaat een kans dat ik ook kom, maar dat weet ik pas eind volgende week zeker.![]()
quote:Niet snappen dat dit met opzet is.quote:Op donderdag 8 september 2011 12:29 schreef utopie het volgende:
[..]
ijs___________________________________________________
Niet weten dat AbXorb een taalnazi is.Ik moest lachen.quote:Op donderdag 8 september 2011 12:45 schreef swollywood het volgende:
Er staat een fout in de OP.
Er staat 'Bazen uit Brabant' wat natuurlijk 'Reservebelgen' moet zijn.
Er bestaat een kans dat ik ook kom, maar dat weet ik pas eind volgende week zeker.
I________have become. Comfortably numb.![]()
Ik kom niet, ik ben dan in Den Haag pannekoeken aan het bakken
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le![]()
Ik kom niet meer, dus haal mij maar van de lijst.
Ik kreeg vandaag een afspraakwijziging (eindelijk na 5 maanden) precies op die datum.
Ik neem aan dat doppie ook niet meer komt aangezien we samen zouden reizen.
dus DV, je kan gewoon gaan.
Have fun allen (:![]()
Oké, ik heb het aangepast.quote:Op donderdag 8 september 2011 23:11 schreef utopie het volgende:
Ik kom niet meer, dus haal mij maar van de lijst.
Ik kreeg vandaag een afspraakwijziging (eindelijk na 5 maanden) precies op die datum.
Ik neem aan dat doppie ook niet meer komt aangezien we samen zouden reizen.
dus DV, je kan gewoon gaan.
Have fun allen (:![]()
Betere vraag, wie heeft er überhaupt een partytent?quote:Op vrijdag 9 september 2011 08:02 schreef SchaepenVacht het volgende:
Wie gaat die partytent mee nemen?There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"sinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
quote:Op woensdag 7 september 2011 16:27 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Nee laat me maar eventjes staan nog. Misschien bedenk ik me nog wel.hoe moeilijk is het om te beslissen om gewoon wel of niet te gaan, pubers
:')![]()
echt hequote:Op vrijdag 9 september 2011 08:14 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
hoe moeilijk is het om te beslissen om gewoon wel of niet te gaan, pubers
It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones![]()
vrouwen xdquote:Op vrijdag 9 september 2011 08:14 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
hoe moeilijk is het om te beslissen om gewoon wel of niet te gaan, pubers
Is geen boer!!!![]()
Aangepast, DV ook verwijderd dan.quote:Op vrijdag 9 september 2011 11:10 schreef Snuf. het volgende:
Btw om de een of andere reden sta ik op "misschien" maar ik ben er niet want ik moet werken.![]()
Ook goed, er komt toch niemandquote:
Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!![]()
Meet.quote:Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!![]()
Gauw je UI aanpassen en doen alsof je er niks van snapt, Intronic?quote:
I________have become. Comfortably numb.![]()
IK BEN DIE-HARD ATTENDEE 'TIL THE END BAYBEEquote:
[/allcaps]I________have become. Comfortably numb.![]()
Mensen denken dat die ik niet G-LOW ben die pagga slaan heeft uitgevondenquote:Op vrijdag 9 september 2011 11:22 schreef Gridlok het volgende:
Vraag me af of Intronic ook denkt dat Pagga slaan blowen is hahaha..
![]()
>> Pagga slaan = Masturberen.quote:Op vrijdag 9 september 2011 11:23 schreef Intronic het volgende:
[..]
Mensen denken dat die ik niet G-LOW ben die pagga slaan heeft uitgevonden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |