OP gemaakt.quote:Op dinsdag 6 september 2011 22:29 schreef BBQSausage het volgende:
Verander de regels even:
De gouden regels:
- Niet baggeren.
- Niet kutklonen.
- Niet verzieken.
- Geen fipo-hunt.
- Geen sepo-hunt
- Geen tripo-hunt.
- Geen lapo-hunt.
- Geen TC.
- Typ Nederlands.
Geen TC like het is te vermijdenquote:Op dinsdag 6 september 2011 22:29 schreef BBQSausage het volgende:
Verander de regels even:
De gouden regels:
- Niet baggeren.
- Niet kutklonen.
- Niet verzieken.
- Geen fipo-hunt.
- Geen sepo-hunt
- Geen tripo-hunt.
- Geen lapo-hunt.
- Geen TC.
- Typ Nederlands.
Staat wel aan maar is niet de reden dat ik niet veel hier ben, ben muziek aan het maken.quote:
wie zijn er wie heeft cam aan? Zit mobielquote:Op dinsdag 6 september 2011 23:03 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Hey kom ook in de TC
http://tinychat.com/bazentc
Ik.quote:Op dinsdag 6 september 2011 23:04 schreef FreezePop het volgende:
[..]
wie zijn er wie heeft cam aan? Zit mobiel
Ik en Ragboer, Patje, Appel, enz.quote:Op dinsdag 6 september 2011 23:04 schreef FreezePop het volgende:
[..]
wie zijn er wie heeft cam aan? Zit mobiel
En vooral niet te vergeten Flipsquote:Op dinsdag 6 september 2011 23:05 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Ik en Ragboer, Patje, Appel, enz.
Ik gok zo maar Patjen.quote:Op dinsdag 6 september 2011 23:29 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Wie moet dit voorstellen precies?
quote:Op woensdag 7 september 2011 00:14 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
Tarzan! OEHOEHOEHEOHEOEHOEHEOHEOHEOEHO!!!!!!!!!!!!
autisten en gezelligheidquote:Op woensdag 7 september 2011 00:19 schreef BBQSausage het volgende:
[..]Ik dacht, ik zorg even voor wat gezelligheid.
Euhmmmquote:
Dan moet je vooral tijd spenderen om even op FOK! te gaan om ons dat te vertellen.quote:Op woensdag 7 september 2011 07:38 schreef Plastic_zak het volgende:
Ik heb 12 minuten om te douchen en aan te kleden
Bepaal ik zelf welquote:
PAS OP DADELIJK HERKENT IEMAND JE EN DAN GAAN ZE JE ANAAL UITWONENquote:
quote:Op woensdag 7 september 2011 08:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
PAS OP DADELIJK HERKENT IEMAND JE EN DAN GAAN ZE JE ANAAL UITWONEN
Ho wacht, dat vind je vast niet erg
Hij ging on cam een pepertje pijpen hequote:Op woensdag 7 september 2011 08:55 schreef stefanhaan het volgende:
[..]heb je hem al eens gezien dan?
hahahaha, waar gaat het toch heen met al die FOK!ersquote:Op woensdag 7 september 2011 09:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij ging on cam een pepertje pijpen he
NAAR DE KLOTEEEEEEquote:Op woensdag 7 september 2011 09:01 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
hahahaha, waar gaat het toch heen met al die FOK!ers
Patjenquote:
Jeweet. Vandaag komen nog 2 hoeden binnenquote:
quote:Op woensdag 7 september 2011 10:36 schreef Intronic het volgende:
Echt een tering hoeren dag vandaag. Groetjes.
hoe komt et jong?quote:Op woensdag 7 september 2011 10:36 schreef Intronic het volgende:
Echt een tering hoeren dag vandaag. Groetjes.
Naast een lkkre chick in de trein gaan zitten danquote:Op woensdag 7 september 2011 10:40 schreef Intronic het volgende:
Verrot geslapen, verkeerde been uit bed gestapt denk ik, want kan echt niets hebben nu.
Stap als laatste de trein in zodat je kan kiezen naast wie je gaat zittenquote:Op woensdag 7 september 2011 10:48 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Naast een lkkre chick in de trein gaan zitten dan
quote:Op woensdag 7 september 2011 10:53 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Stap als laatste de trein in zodat je kan kiezen naast wie je gaat zitten
Ik weet in eindhoven precies waar de deuren ongeveer altijd eindigen ^_^ Dus ik heb bijna altijd eerste keus.quote:Op woensdag 7 september 2011 11:00 schreef Intronic het volgende:
Mensen die denken dat je kan zitten in de trein rond spitstijd.
Dat mag.quote:Op woensdag 7 september 2011 11:18 schreef Huppelmuts het volgende:
Mag ik zeggen dat ik het strontirritant vind dat er altijd tig posts met hallodoei
enz staan als iemand binnenkomt of weggaat?
Sowieso die zwaaismiley altijd.quote:Op woensdag 7 september 2011 11:18 schreef Huppelmuts het volgende:
Mag ik zeggen dat ik het strontirritant vind dat er altijd tig posts met hallodoei
enz staan als iemand binnenkomt of weggaat?
quote:Op woensdag 7 september 2011 11:24 schreef Jac0bus het volgende:
Hallon ballon
Wat ben ik hier weinig nu ik weer les heb
echte bazen FOK!en tijdens de les gewoon door.quote:Op woensdag 7 september 2011 11:24 schreef Jac0bus het volgende:
Hallon ballon
Wat ben ik hier weinig nu ik weer les heb
Dat ook. Maar er zijn al slowchats in ONZ dichtgegooid omdat er elke ochtend en avond een stuk of wat hoi/doei posts stonden en verder niks.quote:Op woensdag 7 september 2011 11:21 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Sowieso die zwaaismiley altijd.
Dit. En ik heb geen mobieltje waarop ik kan internettenquote:Op woensdag 7 september 2011 11:26 schreef Omdatappel het volgende:
Echte bazen letten gewoon op in de les.
Nee, begrijpelijk. Erg storend inderdaad. Je hoeft niet voor elke 3 seconden die je weg bent hoi of doei te zeggen.quote:Op woensdag 7 september 2011 11:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat ook. Maar er zijn al slowchats in ONZ dichtgegooid omdat er elke ochtend en avond een stuk of wat hoi/doei posts stonden en verder niks.
Jammer ook als van de 300 posts er zeker 50-100 hoi/doei zijn.
Maar dat is mijn mening maar hoor
Waarom opletten in de les?quote:Op woensdag 7 september 2011 11:26 schreef Omdatappel het volgende:
Echte bazen letten gewoon op in de les.
I saw what you did there...quote:
Jij gaat echt ziek worden hequote:
Probeer gewoon je best te doen. Als je toch meent dat je niet op hoeft te letten, waarom ga je dan nog? Je kunt net zo goed je tijd op school goed besteden, zodat je thuis minder hoeft te doen. Niet overgaan naar het volgende jaar omdat je teveel zat te FOK!ken, maakt je echt niet stoer.quote:Op woensdag 7 september 2011 11:29 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Waarom opletten in de les?
Powerpoints staan gewoon op N@tschool / blackboard. Al kom je niet en lees je die door dan heb je nog niks gemist![]()
quote:
Ja denk het welquote:
Dezen dusquote:Op woensdag 7 september 2011 11:32 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Probeer gewoon je best te doen. Als je toch meent dat je niet op hoeft te letten, waarom ga je dan nog? Je kunt net zo goed je tijd op school goed besteden, zodat je thuis minder hoeft te doen. Niet overgaan naar het volgende jaar omdat je teveel zat te FOK!ken, maakt je echt niet stoer.
Kheb mijn P gehaaldquote:Op woensdag 7 september 2011 11:32 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Probeer gewoon je best te doen. Als je toch meent dat je niet op hoeft te letten, waarom ga je dan nog? Je kunt net zo goed je tijd op school goed besteden, zodat je thuis minder hoeft te doen. Niet overgaan naar het volgende jaar omdat je teveel zat te FOK!ken, maakt je echt niet stoer.
Mijn opleiding is ook voor het grootste deel praktijk. Dan nog, toon eens wat waardering voor je docenten, door op te letten.quote:Op woensdag 7 september 2011 11:34 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Kheb mijn P gehaaldEn je kan ook je best doen en wat minder op letten en af en toe een college skippen. Maar daarentegen doe ik dan ook een ICT studie en is het meeste praktijk in tegenstelling tot de studies die jullie doen. (Vermoed ik)
quote:Op woensdag 7 september 2011 11:36 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Mijn opleiding is ook voor het grootste deel praktijk. Dan nog, toon eens wat waardering voor je docenten, door op te letten.
Maar moet van 2 kanten komen vind ik. Docent mag ook wel een beetje inzet tonen om je werk goed te beoordelen.quote:Op woensdag 7 september 2011 11:36 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Mijn opleiding is ook voor het grootste deel praktijk. Dan nog, toon eens wat waardering voor je docenten, door op te letten.
Oké, geweldig man. Stoer enzo.quote:Op woensdag 7 september 2011 11:37 schreef stefanhaan het volgende:
[..]![]()
![]()
Zal hun worst wezen of we liggen te slapen tijdens hun college. Wij hebben toch alleen op maandag college's en de rest van de week working classes waarin we lkkr chillen met de leraar in een lokaaltje
Dus dat waardering tonen doen we echt wel want iedereen beschouwt ze als vrienden bij ons en ze feesten net zo hard mee bij de Game Release party
Ben je jaloers ofso, omdat jij wel moeite moet doen om je opleiding te halen?quote:Op woensdag 7 september 2011 11:38 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Oké, geweldig man. Stoer enzo.
Wisselwerking. Vaak is het zo dat als jij inzet toont, dat zij ook inzet tonen. Zo leert mijn ervaring.quote:Op woensdag 7 september 2011 11:37 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Maar moet van 2 kanten komen vind ik. Docent mag ook wel een beetje inzet tonen om je werk goed te beoordelen.
Wow, nee. Ga geen dingen zeggen waar je niets vanaf weet.quote:Op woensdag 7 september 2011 11:39 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ben je jaloers ofso, omdat jij wel moeite moet doen om je opleiding te halen?
Waarom haat je dan zo erg erop dat ik mezelf bezig hou tijdens college's waar ik niet op hoef te letten? In plaats van dat ik anderen lastig ga vallen en zo hun leervermoging of zoiets stoor.quote:Op woensdag 7 september 2011 11:39 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Wow, nee. Ga geen dingen zeggen waar je niets vanaf weet.
Jij gaat gewoon drinken hoor, zondagquote:
Dan heb ik een hele andere ervaring. Ik ben een keer tijdens de les naar huis gegaan omdat we alleen maar youtube filmpjes zaten te kijken die ook op de digitale leeromgeving stonden, ik zei dat ik die filmpjes thuis ook wel kon bekijken want ik ga niet een uur rijden voor niets.quote:Op woensdag 7 september 2011 11:39 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Wisselwerking. Vaak is het zo dat als jij inzet toont, dat zij ook inzet tonen. Zo leert mijn ervaring.
Irritant kutjongquote:
Waar haal je dat haten nou ineens vandaan? Dat heb ik toch nooit gezegd? Ik zeg alleen maar dat ik het persoonlijk beter vind als er gewoon wordt opgelet in de les, ik weet dat dat heus niet altijd lukt. Overigens goed van je dat je geen andere mensen gaat afleiden.quote:Op woensdag 7 september 2011 11:41 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Waarom haat je dan zo erg erop dat ik mezelf bezig hou tijdens college's waar ik niet op hoef te letten? In plaats van dat ik anderen lastig ga vallen en zo hun leervermoging of zoiets stoor.
Helaas zijn er heel veel leraren die je precies weten te demotiveren.quote:Op woensdag 7 september 2011 11:41 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Dan heb ik een hele andere ervaring. Ik ben een keer tijdens de les naar huis gegaan omdat we alleen maar youtube filmpjes zaten te kijken die ook op de digitale leeromgeving stonden, ik zei dat ik die filmpjes thuis ook wel kon bekijken want ik ga niet een uur rijden voor niets.
Ook was een keer mijn plan goedgekeurd maar die leraar kreeg toen last van zijn ogen, daarna een pas afgestudeerd mokkeltje die het allemaal wel wist die meteen alles afkeurde
Of als je je best wel doet en inzet toont maar gewoon de opdracht niet goed maakt omdat je het niet snapt maar wel probeert, een email te krijgen van: wat is dit voor rotzooi. Ja dan gaat mijn motivatie wel omlaag.
Bawh, jammer zeg.quote:Op woensdag 7 september 2011 11:41 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Dan heb ik een hele andere ervaring. Ik ben een keer tijdens de les naar huis gegaan omdat we alleen maar youtube filmpjes zaten te kijken die ook op de digitale leeromgeving stonden, ik zei dat ik die filmpjes thuis ook wel kon bekijken want ik ga niet een uur rijden voor niets.
Ook was een keer mijn plan goedgekeurd maar die leraar kreeg toen last van zijn ogen, daarna een pas afgestudeerd mokkeltje die het allemaal wel wist die meteen alles afkeurde
Of als je je best wel doet en inzet toont maar gewoon de opdracht niet goed maakt omdat je het niet snapt maar wel probeert, een email te krijgen van: wat is dit voor rotzooi. Ja dan gaat mijn motivatie wel omlaag.
Ja volgens mij ook niet eens helemaal bewust ofzo, maar die hebben misschien al te vaak gezien dat er mensen zijn die er niets aan willen doen, dat als ze iets zien wat niet goed is meteen een conclusie trekken. Maarja ga maar eens in discussie met zo iemand.quote:Op woensdag 7 september 2011 11:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Helaas zijn er heel veel leraren die je precies weten te demotiveren.
Ja ok, thanks. Ik dacht al dat je meteen boos op me was ofzo.quote:Op woensdag 7 september 2011 11:43 schreef stefanhaan het volgende:
Maar om even wat minder te zeuren enz
Ik snap je punt wel hoor appel, bij dingen waar ik op moet letten let ik dan ook wel gewoon op. En bij vakken waar ik minder op hoef te letten ben ik of bezig mezelf bezig te houden om te zorgen dat ik anderen niet lastig val. Of ik ga mensen helpen die er wel moeite mee hebben.
Zo, ik denk dat dit een stuk duidelijker is
Sorry dat ik het zo raar/onduidelijk verwoorde, ben nog beetje moe enz en beetje chagerijnig![]()
![]()
Nee ik was absoluut niet boosquote:Op woensdag 7 september 2011 11:46 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ja ok, thanks. Ik dacht al dat je meteen boos op me was ofzo.
Goed, als jij er zo het meest profijt van hebt, vooral doorgaan.
Helaas zijn er ook gewoon mensen die niet opletten in de les, terwijl ze zulk gedrag helemaal niet kunnen gebruiken. En dan piepen als hun resultaten slecht zijn.
Vriendjes hoor.
Leraren hebben ook veel druk en een shitload aan ongeïnteresseerde kutkoters in de klas. Eigenlijk kan je het ze niet kwalijk nemen.quote:Op woensdag 7 september 2011 11:45 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja volgens mij ook niet eens helemaal bewust ofzo, maar die hebben misschien al te vaak gezien dat er mensen zijn die er niets aan willen doen, dat als ze iets zien wat niet goed is meteen een conclusie trekken. Maarja ga maar eens in discussie met zo iemand.
Gelukkig.quote:Op woensdag 7 september 2011 11:48 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Nee ik was absoluut niet boos![]()
Ik probeer daarom tijdens de working classes ook gewoon andere mensen te helpen, en tjah dat zijn idd helaas vaak wel de mensen die ook niet opletten maar die het niet kunnen veroorloven.
Ja als iedereen zijn P ook heeft gehaald kun je maar beter zorgen dat je gewoon met iedereen opschiet en vrienden bent, dan zijn die overige 3 jaren een heul stuk leukerquote:Op woensdag 7 september 2011 11:51 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Gelukkig.
Kijk, dat is dan wel weer tof.
Ik ga zo denk ik even een dubbele boterham met gehakt maken, kaas, ui,quote:
Ik neem het ze wel kwalijk omdat ik genoeg betaal om op school te zitten. Verder horen ze om te kunnen gaan met die veranderingen anders zijn ze in mijn ogen niet geschikt om leraar te zijn. Elke keer het smoesje: "ja dit is voor mij ook nieuw" gaat er bij mij ook niet meer in want dat gezeik heb ik al te veel meegemaakt. Ik snap dat het lastig is als je 20 jaar in het vak zit maar in mijn oude klas hadden we mensen die ouder waren dan de leraren, in mijn geval ging ik niet naar school omdat het moest maar omdat ik het zelf wil dus dan lijkt me wel dat je voldoende motivatie hebt.quote:Op woensdag 7 september 2011 11:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Leraren hebben ook veel druk en een shitload aan ongeïnteresseerde kutkoters in de klas. Eigenlijk kan je het ze niet kwalijk nemen.
Daarnaast heb je vaak, zeker bij oudere leraren, dat er weer wat verandert in beleid of wetgeving waardoor ze hun hele manier van lesgeven moeten aanpassen/omgooien. Als jij al 20jaar op manier A lesgeeft en daarmee goed resultaat boekt is het vrij lastig om over te stappen op manier B waar je misschien ook helemaal niet achter staat.
Ik weet dat er genoeg leraren zijn die het nieuwe leren van het HAVO bijvoorbeeld echt 3x niks vinden maar ja het is bepaald dus doe het maar.
En nu ga ik verhuizen, tot ooit
Precies.quote:Op woensdag 7 september 2011 11:52 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ja als iedereen zijn P ook heeft gehaald kun je maar beter zorgen dat je gewoon met iedereen opschiet en vrienden bent, dan zijn die overige 3 jaren een heul stuk leuker
Het is etenstijd.quote:Op woensdag 7 september 2011 11:53 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ik ga zo denk ik even een dubbele boterham met gehakt maken, kaas, ui,ofso
Kut kater
Ja maar ik ben via uitzending gemist masterchef australia aant kijkenquote:
Veel te lekker om te delen.quote:
quote:Op woensdag 7 september 2011 11:55 schreef Omdatappel het volgende:
Grutjes, mijn hond snurkt echt onwijs hard.
Lief van je.quote:Op woensdag 7 september 2011 11:55 schreef Dimens het volgende:
[..]
Veel te lekker om te delen.![]()
Ik wil er wel eentje voor je maken.
Dat is P_Z die zijn postcount wil halen van 170 per dag ofsoquote:Op woensdag 7 september 2011 12:00 schreef Ezechielk het volgende:
Overigens, wat is dat met dat grutjes?
Wat ?quote:Op woensdag 7 september 2011 12:02 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Dat is P_Z die zijn postcount wil halen van 170 per dag ofso
Whut.quote:Op woensdag 7 september 2011 12:02 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Dat is P_Z die zijn postcount wil halen van 170 per dag ofso
wtf?quote:Op woensdag 7 september 2011 12:57 schreef Intronic het volgende:
Oké ik moet zo wegwezen, had me computer niet gelocked. Dus er komen zo 60 man hier langs denken dat ik worstenbrood uit ga delen_!
Klinkt bekend, zulke collega'squote:Op woensdag 7 september 2011 13:22 schreef Intronic het volgende:
Mensen hier van alles op je pc als je weg bent en je lockt hem niet. Meestal pron, maar dit keer naar hele afdeling mailen dat ik uit ga delen
. Bazig.
quote:Op woensdag 7 september 2011 13:29 schreef Rezania het volgende:
Wisten jullie dat MK al 32 keer TS was in deze reeks? Dat is 24,4% van de topics. En dan zegt ze dat ze niet aan lapo-hunten doet.
Waar haal je die info vandaan?quote:Op woensdag 7 september 2011 13:29 schreef Rezania het volgende:
Wisten jullie dat MK al 32 keer TS was in deze reeks? Dat is 24,4% van de topics. En dan zegt ze dat ze niet aan lapo-hunten doet.
CTRL+Fquote:Op woensdag 7 september 2011 13:36 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Waar haal je die info vandaan?
Ik heb gewoon even geteld hoe vaak zij TS is geweest.quote:Op woensdag 7 september 2011 13:36 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Waar haal je die info vandaan?
En dan?quote:
Ja.quote:Op woensdag 7 september 2011 13:38 schreef Trollscience het volgende:
[..]
MarrokaanseKip invullen, en het aantal hits onthouden.
Moet ik alles voorkauwen
Wat moet ik doen als ik het aantal hits heb onthouden? Groetjes.quote:Op woensdag 7 september 2011 13:38 schreef Trollscience het volgende:
[..]
MarrokaanseKip invullen, en het aantal hits onthouden.
Moet ik alles voorkauwen
Nee.quote:Op woensdag 7 september 2011 13:39 schreef Intronic het volgende:
[..]
Wat moet ik doen als ik het aantal hits heb onthouden? Groetjes.
Denk dat ik dit eerst ga proberen bij jou, als het succesvol is ga ik dit zeker doen.quote:Op woensdag 7 september 2011 13:41 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Een .45 tegen je voorhoofd zetten en de trekker overhalen. Vergeet hem wel niet te laden he
Danny is op de hoogte.quote:Op woensdag 7 september 2011 13:42 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ik verwens hem helemaal niets hoor.
quote:
Als dit echt zo is, kunnen moeder en dochter Troll dan niet allebei een ban krijgen?quote:Op woensdag 7 september 2011 01:45 schreef DolfijntjesLove het volgende:
Haahaha ik moet sanasoufi bij de leienaren lijstje zetten aangezien mijn moeder die rol speelt maar dat doe ik morgen wel wie moet er nog meer bij X
quote:Op woensdag 7 september 2011 13:47 schreef Rezania het volgende:
[..]
Als dit echt zo is, kunnen moeder en dochter Troll dan niet allebei een ban krijgen?
Optiefen.quote:Op woensdag 7 september 2011 13:45 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Danny bekommert zich niet om huilies, naar mijn weten.
Flikker dan gewoon op als je me niet kunt verdragen, serieus man, wat heb ik je ooit gedaanquote:Op woensdag 7 september 2011 13:54 schreef Plastic_zak het volgende:
Wat doet Trolscience hier ?
gr gr henk en de kids
Waar zeg ik dat ik je haat ? Ik dacht gewoon dat jij op school zou zijn.quote:Op woensdag 7 september 2011 13:56 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Flikker dan gewoon op als je me niet kunt verdragen, serieus man, wat heb ik je ooit gedaan
Altijd maar lopen huilen, teringmongool.
Trololololololololoquote:Op woensdag 7 september 2011 13:56 schreef Trollscience het volgende:
Het is trouwens Trollscience, en niet Trolscience.
quote:Op woensdag 7 september 2011 13:56 schreef Trollscience het volgende:
Het is trouwens Trollscience, en niet Trolscience.
quote:Op vrijdag 2 september 2011 17:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Nou echt HILARISCH weer Trolscience, echt leuk. Nu snappen we het wel. Elke keer weer als iemand een username verkeerd typt. Sjongejonge zeg, wordt je niet moe van jezelf? Gr.
Je bent dan ook een aidsuser, maar wel welkom hoor.quote:Op woensdag 7 september 2011 13:56 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Flikker dan gewoon op als je me niet kunt verdragen, serieus man, wat heb ik je ooit gedaan
Altijd maar lopen huilen, teringmongool.
Altijd zit je te zeiken en te huilen als ik er ben, ga nu niet de vermoorde onschuld spelenquote:Op woensdag 7 september 2011 13:57 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat ik je haat ? Ik dacht gewoon dat jij op school zou zijn.
gr gr henk en de kids
In mijn getroll trappenquote:Op woensdag 7 september 2011 13:57 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Altijd zit je te zeiken en te huilen als ik er ben, ga nu niet de vermoorde onschuld spelen
Dat getroll noemenquote:Op woensdag 7 september 2011 13:57 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
In mijn getroll trappenx 901
Begin jij nou ook al?quote:Op woensdag 7 september 2011 13:58 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ben jij rond dit tijdstip niet NSB'er aan het spelen in de FB?
Ik moest lachen.quote:Op woensdag 7 september 2011 13:58 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Om jouw mening geef ik niet.quote:Op woensdag 7 september 2011 13:57 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Je bent dan ook een aidsuser, maar wel welkom hoor.
Het is niet mijn mening, die zet ik niet neer hier. Het is gewoon een feit, een gegeven.quote:Op woensdag 7 september 2011 13:58 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Om jouw mening geef ik niet.
Jij was toch gestopt met je trollcampagne?quote:Op woensdag 7 september 2011 13:57 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
In mijn getroll trappenx 901
Oh? Dus ik mag niks in dat topic posten?quote:Op woensdag 7 september 2011 13:59 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Je vraagt er ook zelf om he.
En dat zeg jij?quote:Op woensdag 7 september 2011 13:58 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Een trollcampagne is altijd trollen, ik doe het somsquote:Op woensdag 7 september 2011 14:00 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jij was toch gestopt met je trollcampagne?
Daarom moest ik lachen.quote:
Niet zo janken.quote:Op woensdag 7 september 2011 14:03 schreef Plastic_zak het volgende:
Notes met 7 dagen vertraging
Waar slaat dat op ?
Jij BENT het topic. 90% van de posts zijn van jou.quote:Op woensdag 7 september 2011 14:00 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Oh? Dus ik mag niks in dat topic posten?
quote:
Rot op manquote:Op woensdag 7 september 2011 14:04 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Jij BENT het topic. 90% van de posts zijn van jou.
[..]
Het is goed. DM maar he.quote:Op woensdag 7 september 2011 14:05 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Rot op manIk post daar amper.
Hier zijn de feiten:quote:
quote:Aantal posts per reeks gebruiker "BBQSausage" van 01-07-2011 t/m 07-09-2011
aantal posts / subforum / reeks
1902 Onzin voor je leven! UDOWU
1352 Van Basic tot Pimp Abo SC
0319 Talentenjachten [HGT] Live #1: Holland's Got Talent 2011 Wie gaat er kijken?
0318 Onzin voor je leven! De eckte Brabantnacktbakker #1
0229 Onzin voor je leven! [Nachtbagger] #2 Naakte kamerjas
0147 Onzin voor je leven! X-Raydio
0129 Onzin voor je leven! [NACHTBAGGER] Nieuwe nacht, Nieuwe kansen
0064 General Chat [FOK! TV] - Het plan, brainstormtopic.
0042 Onzin voor je leven! [NACHTBAGGER] Hihi, weer laat.
0040 Werk, Geldzaken & Recht TNT Medewerkerstopic
0034 Film, Tv & Radio Big Fat Gypsy Wedding #1 Suikerspin Jurken
0033 Onzin voor je leven! [NACHTBAGGER] #2 Waar we gezellig doorgaan!
0028 Onzin voor je leven! [NACHTBAGGER] - Het is zondag!
0026 Onzin voor je leven! Nachtbagger: Het is weer zondag!
0024 Mens erger je niet Post hier exact op het hele uur.
0019 Mens erger je niet Op de seconde nauwkeurig: XX:XX:XX
0017 Onzin voor je leven! [Nachtbagger] #1 Ik wil kleine stapjes maken maar ik heb te grote voet
0016 Feedback Een dag uit het leven van.. Danny!
0010 Onzin voor je leven! 3 spaanse pepers moeten eten
0006 Onzin voor je leven! ONZ feedback
quote:Op woensdag 7 september 2011 14:14 schreef Rezania het volgende:
Het regent weer eens voor de verandering.
Het is hier ook wel grijs ja, staat ook een behoorlijke wind.quote:Op woensdag 7 september 2011 14:16 schreef stefanhaan het volgende:
Hier ist kurkdroog maar wel beetje grijs
Hier wel, gelukkig is het straks weer droog, althans dat zegt Buienradar.quote:
quote:
Dat krijg je als je doodsbedreigingen post he. En nee, dat valt niet mee.quote:Op woensdag 7 september 2011 14:00 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ik wist dat jij er nog bij zou komen. En dat valt wel reuze mee hoor.
quote:Op woensdag 7 september 2011 14:18 schreef Rezania het volgende:
Wtf, plaatje faalt.Weet iemand hoe ik succesvol een plaatje van Buienradar kan jatten?
Wat heb je het toch zwaar.quote:Op woensdag 7 september 2011 14:19 schreef Plastic_zak het volgende:
Klacht : muizen die een raar geluid maken als je klikt
Ja, daar ben ik nu ook achter.quote:Op woensdag 7 september 2011 14:20 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Gewoon rechtermuisknop op dat plaatje daar -> afbeeldingslocatie kopieren
Mooi toch?quote:Op woensdag 7 september 2011 14:21 schreef Intronic het volgende:
! Mooiste en liefste collega die er is vind mij leuk
.
Ja, dan zou je inderdaad gewoon imgur moeten gebruiken ofzo. Bij momentopnames plakt hij gewoon de bewolking over een lege kaart heen.quote:Op woensdag 7 september 2011 14:21 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, daar ben ik nu ook achter.Maar ik bedoelde eigenlijk een plaatje van een momentopname, dus bijvoorbeeld alleen de afbeelding van 14:15. De zon schijnt hier trouwens weer.
Dat is zo omslachtig, hoezo maken ze dat nou niet anders?quote:Op woensdag 7 september 2011 14:24 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja, dan zou je inderdaad gewoon imgur moeten gebruiken ofzo. Bij momentopnames plakt hij gewoon de bewolking over een lege kaart heen.
[ afbeelding ]
Pics ?quote:Op woensdag 7 september 2011 14:23 schreef Intronic het volgende:
[..]
Uiteraard. Bazenskills gebruiken nu, tot straks.
Sta ik ook in die lijst ?quote:Op woensdag 7 september 2011 14:28 schreef Rezania het volgende:
Wat is de link van die baggeruserlijst? Ik wil Amoeba toevoegen.
Weet ik veel, ik moet eerst een link hebben om hem te bekijken.quote:
De lijst staat offline volgens mij.quote:Op woensdag 7 september 2011 14:29 schreef Rezania het volgende:
[..]
Weet ik veel, ik moet eerst een link hebben om hem te bekijken.
jaquote:Op woensdag 7 september 2011 14:30 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
De lijst staat offline volgens mij.
Jij had er toch ook eentje gemaakt?quote:Op woensdag 7 september 2011 14:30 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
De lijst staat offline volgens mij.
Ik was met een lijst bezig ja. Maar ik faal.quote:Op woensdag 7 september 2011 14:32 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jij had er toch ook eentje gemaakt?
Ik zal er wel een maken danquote:Op woensdag 7 september 2011 14:35 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik was met een lijst bezig ja. Maar ik faal.
quote:Op woensdag 7 september 2011 14:36 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ik zal er wel een maken dan
En als je geinterreseerd bent mag je de source wel hebben
Waarom ook met AJAX doen?quote:Op woensdag 7 september 2011 14:37 schreef BBQSausage het volgende:
[..]Mijn lijst is opzich best baas, alleen werkt ajax niet mee op de één of andere manier.
Ik hou dus van fancyquote:Op woensdag 7 september 2011 14:38 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Waarom ook met AJAX doen?Het is wel fancy enzo maar je kan net zo goed de request van de knop gebruiken om daarop de naam toe te voegen, en de page te refreshen
quote:
Pestventjes die tijdens hun stage FOK!ken, vraag gewoon om meer werk, laat eens wat motivatie zien.quote:
Inderdaad beetje iniatief tonenquote:Op woensdag 7 september 2011 14:47 schreef Rezania het volgende:
[..]
Pestventjes die tijdens hun stage FOK!ken, vraag gewoon om meer werk, laat eens wat motivatie zien.
Mijn stagebegeleider is vandaag vrijquote:Op woensdag 7 september 2011 14:47 schreef Rezania het volgende:
[..]
Pestventjes die tijdens hun stage FOK!ken, vraag gewoon om meer werk, laat eens wat motivatie zien.
Dan vraag je om meer werk van de andere werknemers die daar zitten, ze hebben vast wel iets voor je om te doen.quote:Op woensdag 7 september 2011 14:48 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Mijn stagebegeleider is vandaag vrij
Dan komen ze maar naar me toe.quote:Op woensdag 7 september 2011 14:49 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dan vraag je om meer werk van de andere werknemers die daar zitten, ze hebben vast wel iets voor je om te doen.
Nooit meer last van, gelukkig. Sinds ze mij hebben verhuisd.quote:Op woensdag 7 september 2011 14:42 schreef stefanhaan het volgende:
Sigh.. ligt de FTP van mijn betaalde server eruit -.-' Godverdomme.
Wat een goeden stagiairequote:Op woensdag 7 september 2011 14:50 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Dan komen ze maar naar me toe.
Ja, met zo'n houding ga je het echt helemaal maken.quote:Op woensdag 7 september 2011 14:50 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Dan komen ze maar naar me toe.
Haalt waarschijnlijk niet eens even koffie voor iedereen als hij niks beters te doen heeft.quote:
Is normaal hoor. Als iemand een probleem heeft stuurt hij/zij me een mailtje of komt even langsquote:Op woensdag 7 september 2011 14:51 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, met zo'n houding ga je het echt helemaal maken.
Omdat hij van aandacht houdt, en hij krijgt dat op die manier dus goed idee van hem.quote:
Online scrabble?quote:Op woensdag 7 september 2011 14:59 schreef Rezania het volgende:
Dus niemand weet een leuk computerspel, dat geen FPS of MMORPG is, om te spelen als ik me verveel?
Starcraft 2.quote:Op woensdag 7 september 2011 14:59 schreef Rezania het volgende:
Dus niemand weet een leuk computerspel, dat geen FPS of MMORPG is, om te spelen als ik me verveel?
simcityquote:Op woensdag 7 september 2011 14:59 schreef Rezania het volgende:
Nee.quote:
Geen zin in.quote:
Al honderden keren gespeeld, ben het nu een beetje zat.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |