Het genre vind ik best aardig, maar de band zelf vind ik inderdaad geen boeiende muziek maken.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:04 schreef Karina het volgende:
Van de muziek hoeven ze het niet te hebben.
Dacht ik ook.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:07 schreef Darkestrah het volgende:
"Ik ben boos dat ik weer geen werk heb."
Vind je het gek met dreadlocks van een meter lang.
Ja verdrietig.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:09 schreef k_man het volgende:
Arme man. waarvan de vrouw net overleden was en die bijna ging huilen
Jij wel?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja verdrietig.
Deze meid heeft vrijwel geen borsten, hoe sexy is dat.
Had ik ook een beetje inderdaad.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:15 schreef Adelante het volgende:
Ik vind het een beetje triest als je zo thuis op je bank ligt
Die potentie heeft hij wel, maar nog net niet de diepgang. Wat Louis doet is geniaal, en hij krijgt precies uit mensen wat hij wil door zijn houding.quote:Op zondag 15 januari 2012 19:38 schreef Ryan3 het volgende:
Leuk programma toch, een beetje de Nederlandse Louis Theroux...
Binnen een jaar of 20 is zij waarschijnlijk omgelegd door haar vriend.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:51 schreef alors het volgende:
Na de Ster weer. Met een Joran fanIn dezelfde setting als de beruchte Patrick/Peter tapes
Deze zou wel meteen afzinken naar de bodem van de oceaan, dus dat scheelt weer voor de potentiėle moordenaar.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:55 schreef Specularium het volgende:
[..]
Binnen een jaar of 20 is zij waarschijnlijk omgelegd door haar vriend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |