Hmm oke dat is duidelijk dat je niet in leven na de dood gelooftquote:Op dinsdag 6 september 2011 21:55 schreef -Strawberry- het volgende:
Nergens, net als na je dood. Je bewustzijn is slechts van korte duur, zo lang als je lichaam meegaat.
Ooh dat is dan weer nieuw voor mijquote:Op dinsdag 6 september 2011 21:58 schreef LXIV het volgende:
Ik lees net (vind het wel interessant) dat de zielen van alle mensen bij de schepping gemaakt zijn en dat ze 40 dagen na de bevruchting in de vrucht in de baarmoeder geplaatst worden.
okequote:Op dinsdag 6 september 2011 22:02 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
In de Ideeënwereld natuurlijk.
Stomme vraag.
Waarom 40 dagen? En welke instantie reguleert dat? En wie plaatst welk individu? Bron?quote:Op dinsdag 6 september 2011 21:58 schreef LXIV het volgende:
Ik lees net (vind het wel interessant) dat de zielen van alle mensen bij de schepping gemaakt zijn en dat ze 40 dagen na de bevruchting in de vrucht in de baarmoeder geplaatst worden.
U is niet bekend met de anamneseleer van Plato? Tsk tsk, zo ga je nooit naar de Elysische velden.quote:
Ik brand sowieso wel in de helquote:Op dinsdag 6 september 2011 22:11 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
U is niet bekend met de anamneseleer van Plato? Tsk tsk, zo ga je nooit naar de Elysische velden.
Blijf maar lekker onwetend, maar kom niet klagen als Aiakos je veroordeelt tot de Tartaros.
- 40 dagen is een symbolische hoeveelheid tijd. (Denk aan de vastenperiode van Jezus, het aantal nachten dat het regende bij de zondvloed, de 40 jaar dat de Joden door de woestijn zwierven, etc). Dat is nogal logisch dus. Overigens gaat de vrucht ook op de 40-ste dag over van embryo tot foetus.quote:Op dinsdag 6 september 2011 22:04 schreef IBAZ het volgende:
[..]
Waarom 40 dagen? En welke instantie reguleert dat? En wie plaatst welk individu? Bron?
In de Tartaros brand je niet. Je wordt wel gemarteld, voor eeuwig. Ben je arm? Want dan mag je af en toe tussendoor pauzeren. De rijke mensen worden voortdurend gemarteld.quote:
quote:Op dinsdag 6 september 2011 22:02 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
In de Ideeënwereld natuurlijk.
Stomme vraag.
Dus tot en met de 39e dag zou abortus dus geen moord zijn?quote:Op dinsdag 6 september 2011 21:58 schreef LXIV het volgende:
zoveel mensen die erbij gekomen zijn. die hebben dan wel fucking lang ergens moeten wachten de afgelopen miljard jaar!quote:Op dinsdag 6 september 2011 22:19 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dus tot en met de 39e dag zou abortus dus geen moord zijn?
Nee, dan is het niets meer dan een klompje vlees. De Joden en de moslims zijn het hier wel over eens.quote:Op dinsdag 6 september 2011 22:19 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dus tot en met de 39e dag zou abortus dus geen moord zijn?
Ja. Ik probeer te vinden waar dat dan precies geweest is.quote:Op dinsdag 6 september 2011 22:21 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
zoveel mensen die erbij gekomen zijn. die hebben dan wel fucking lang ergens moeten wachten de afgelopen miljard jaar!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |