Dat inderdaad ja, die 2e ook waarschijnlijk.. Ik gok dat er max. 105 op zit.. Overigens zou ik die fiets met Ultegra erop nog steeds te duur vindenquote:
dozenschuiver, oftewel doen als je weet wat je wilt en je er ook wat van af weet anders naar een fm gaan waar ze je goed kunnen voorlichtenquote:Op dinsdag 6 september 2011 21:56 schreef kanovinnie het volgende:
Bedankt voor de tips weer.
Ik denk dat ik binnenkort even hiernaartoe ga: http://www.vosfietsen.nl/(...)iew&id=94&Itemid=135
Hmm, dan misschien toch naar de FM waar mijn vader zijn fiets vandaan heeft. Laatst ook geen klachten over de reparatie.quote:Op dinsdag 6 september 2011 21:58 schreef Yankee het volgende:
[..]
dozenschuiver, oftewel doen als je weet wat je wilt en je er ook wat van af weet anders naar een fm gaan waar ze je goed kunnen voorlichten
Nee, Ik weet hoe ze eruit ziet, laat maar hoor.quote:Op dinsdag 6 september 2011 22:21 schreef kanovinnie het volgende:
Tuurlijk. Zal ik de foto van mijn huidige fiets even laten zien?
Dan is deze minder lelijk
nummer 2 mits 105 afgemonteerd (wat ik denk) 400 eurie biedenquote:
Vast wel, ik wil alleen niet heel Nederland door fietsen.quote:Op dinsdag 6 september 2011 22:24 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Nee, Ik weet hoe ze eruit ziet, laat maar hoor.Toch heb ik weleens mooiere Koga's gezien. Voor 600.- moet dat toch wel lukken hé?
Thanks. Daar kan ik wat meequote:Op dinsdag 6 september 2011 22:25 schreef dop het volgende:
[..]
nummer 2 mits 105 afgemonteerd (wat ik denk) 400 eurie bieden
degelijke fiets als je hem voor dat geld kan krijgen
Mits ze in goede staat verkeerd technisch gezien. En dat is altijd moeilijk te beoordelen op een foto.quote:Op dinsdag 6 september 2011 22:25 schreef dop het volgende:
nummer 2 mits 105 afgemonteerd (wat ik denk) 400 eurie bieden
degelijke fiets als je hem voor dat geld kan krijgen
Lang verhaal. Je kan er best iets van 400-500 voor betalen maar dan moet ze wel goed zijn. Ik bedoel:quote:Op woensdag 7 september 2011 06:04 schreef kanovinnie het volgende:
Wat versta je onder goede technische staat? Ik ben zelf (al lijkt het niet altijd zo) een technisch tekenaar/designer (op mijn loonstrookje staat "junior engineer"
) dus ik weet er wel het 1 en ander vanaf zegmaar.
En sowieso was ik van plan om als ik 't niet vertrouw even langs een FM te gaan.![]()
voor 400 euro mag er best een kleinigheidje zijn natuurlijk , ik denk dan versleten bandje of remblokken die niet meer vol zijn.quote:Op woensdag 7 september 2011 06:51 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Lang verhaal. Je kan er best iets van 400-500 voor betalen maar dan moet ze wel goed zijn. Ik bedoel:
Frame recht en heel?= proefritje met losse handen
Lak mooi?
Banden goed?
Velgen ingesleten?
Velgen rond?
Wielen goed gecentreerd?
Alle spaken strak?
Geen speling op de wiellagers en lopen ze mooi? = uit de fiets nemen
Cassettebodylager ook?
Bracketlager ook? =check met ketting van de tandwielen afgehaald
Balhoofdlager idem = voorrem inknijpen en fiets heen en weer bewegen, of even laten stuiteren
Ketting + tandwielen goed?
Derailleurs niet al teveel zijdelingse speling en derailleurwieltjes nog geen afgesleten tanden?
Buitenkabels nog geen witte barstjes als je ze sterk buigt?
STI/Ergopower goed en schakelen goed?
Remblokjes goed?
Remhoeven ook goed?
Stuurlint en zadel vervang ik meestal meteen.
wauw is dat een Coppi? Issie van Carbon?quote:Op dinsdag 6 september 2011 22:02 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Hmm, dan misschien toch naar de FM waar mijn vader zijn fiets vandaan heeft. Laatst ook geen klachten over de reparatie.
[ afbeelding ]
Die vind ik vet
MERK COPPY MYTHICAL ALUquote:Op woensdag 7 september 2011 11:48 schreef CyclingGirl het volgende:
[..]
wauw is dat een Coppi? Issie van Carbon?
Banden ga ik sowieso even vervangen. Dan weet ik igg wat er onder zit. En zoveel zijn banden ook weer niet.quote:Op woensdag 7 september 2011 06:51 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Lang verhaal. Je kan er best iets van 400-500 voor betalen maar dan moet ze wel goed zijn. Ik bedoel:
Frame recht en heel?= proefritje met losse handen
Lak mooi?
Banden goed?
Velgen ingesleten?
Velgen rond?
Wielen goed gecentreerd?
Alle spaken strak?
Geen speling op de wiellagers en lopen ze mooi? = uit de fiets nemen
Cassettebodylager ook?
Bracketlager ook? =check met ketting van de tandwielen afgehaald
Balhoofdlager idem = voorrem inknijpen en fiets heen en weer bewegen, of even laten stuiteren
Ketting + tandwielen goed?
Derailleurs niet al teveel zijdelingse speling en derailleurwieltjes nog geen afgesleten tanden?
Buitenkabels nog geen witte barstjes als je ze sterk buigt?
STI/Ergopower goed en schakelen goed?
Remblokjes goed?
Remhoeven ook goed?
Stuurlint en zadel vervang ik meestal meteen.
Wat doet de pond op het moment?quote:For reference, last year’s entry-level Canyon Ultimate AL 8.0 – with a Campag Athena 11-spd groupset and Mavic Ksyrium Equipe wheels – was £1,329.
Huidige prijzen staan gewoon in Euro's op de website. Ik denk niet dat je het voor elkaar krijgt om als nederlander een Canyon in ponden te gaan bestellen.quote:Op woensdag 7 september 2011 15:21 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Wat doet de pond op het moment?
Dat is wel een andere fiets met een andere groep in een andere valuta, redelijk appels met peren vergelijken dus.quote:Op woensdag 7 september 2011 15:21 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Wat doet de pond op het moment?
Klopt wel ongeveer idd. Sram Force staat op 800 ¤, Ultegra di2 zou rond de 1000 uitkomen.quote:Op woensdag 7 september 2011 15:45 schreef Blik het volgende:
Zou een Ultegra Di2 een meerprijs zijn van 200 t.o.v. Sram Force?
Op de website staat namelijk 1800 euro voor een Sram Force Ultimate AL
Wat heb jequote:Op woensdag 7 september 2011 15:02 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
http://road.cc/content/ne(...)yon-ultimate-al-2012
2000 E voor de versie met Ultegra Di2.
Eens kijken of ik m'n fiets voor een mooi bedrag kan verkopen
[ afbeelding ]
![]()
En verder? Via google kom ik er op uit dat het dus best een luxe fiets is. Waarschijnlijk te duur voor mijquote:
Ja, oud model. Ik bied 20 euro.quote:Op woensdag 7 september 2011 17:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Alu fiets met ultegra/105 afmontage. Maar als ik hem al verkoop is het op het moment dat je de nieuwe canyon kan bestellen. Ben er ook nog niet helemaal uit
Ook iets duurder als je budget idd
Succes met bochten nemenquote:
Die zijn er niet op zee.quote:
Ik denk dat dat een beetje erg wishfull thinking is. Wanneer die DI2 bij Dura Ace ongeveer het dubbele kost van een 7900 set, dan verwacht ik dat dat bij Ultegra niet anders zal zijn dus netto netto waarschijnlijk gewoon boven de 1250 euro voor de groep alleen. En dan rij je nog steeds maar Ultegra hé. En het frame kan ik niet beoordelen maar de rest is toch een beetje brakke, één seizoen okay, kwaliteit.quote:Op woensdag 7 september 2011 15:02 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
http://road.cc/content/ne(...)yon-ultimate-al-2012
2000 E voor de versie met Ultegra Di2.
Eens kijken of ik m'n fiets voor een mooi bedrag kan verkopen
[ afbeelding ]
![]()
Ga je daaraan meedoen? In dat geval veel succes! En anders veel plezier.quote:Op woensdag 7 september 2011 21:40 schreef CyclingGirl het volgende:
Nou boys Ik ben een paar dagen weg. Ben naar het WK voor Paralympics in Denemarken.
Ik laat wel weten hoe het gegaan is. Ik hoop voor jullie dat het weer een beetje bij gaat trekken voor wat fietsplezier!
Wat is dat voor flauwekul?quote:Op woensdag 7 september 2011 21:29 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Ik denk dat dat een beetje erg wishfull thinking is. Wanneer die DI2 bij Dura Ace ongeveer het dubbele kost van een 7900 set, dan verwacht ik dat dat bij Ultegra niet anders zal zijn dus netto netto waarschijnlijk gewoon boven de 1250 euro voor de groep alleen. En dan rij je nog steeds maar Ultegra hé. En het frame kan ik niet beoordelen maar de rest is toch een beetje brakke, één seizoen okay, kwaliteit.
Na 1 seizoen op het topniveau van Buzz is zo'n fiets natuurlijk compleet kromgefietst.quote:
Succes! Hopelijk kan je een medaille pakken!quote:Op woensdag 7 september 2011 21:40 schreef CyclingGirl het volgende:
Nou boys Ik ben een paar dagen weg. Ben naar het WK voor Paralympics in Denemarken.
Ik laat wel weten hoe het gegaan is. Ik hoop voor jullie dat het weer een beetje bij gaat trekken voor wat fietsplezier!
Hahaha ik denk dat ze wel een kans maakt :pquote:Op woensdag 7 september 2011 22:51 schreef Oksel het volgende:
Ja, leuk dat je meedoet met de paralympics Cyclinggirl!
Hopelijk pak je een medaille..!
Patroon = dickhead.
quote:Op woensdag 7 september 2011 22:31 schreef Patroon het volgende:
[..]
Succes! Hopelijk kan je een medaille pakken!
quote:Op woensdag 7 september 2011 22:31 schreef Patroon het volgende:
[..]
Succes! Hopelijk kan je een medaille pakken!
Omdat jij het nog vraagt.quote:Op donderdag 8 september 2011 06:57 schreef kanovinnie het volgende:
Waarom lacht niemand mij dan uit?
Ik vind de gedachtekronkel van Patroon nog vrij logisch. Als ik zeg dat ik vanavond naar de Zesdaagse in Tilburg ga denken jullie toch ook dat ik minimaal mee doe voor de prijzen?quote:Op donderdag 8 september 2011 08:46 schreef Blik het volgende:
[..]
Omdat jij het nog vraagt.
Maar Patroon zegt gewoon veel succes en hopelijk pak je een medaille terwijl die gewoon geen flauw idee heeft
quote:Op donderdag 8 september 2011 09:18 schreef nodisch18 het volgende:
Als ik zeg dat ik vanavond naar de Zesdaagse in Tilburg ga denken jullie toch ook dat ik minimaal mee doe voor de prijzen?
Volgens mij is het zo dat de vriend edit: MAN van cyclinggirl meedoet, en cyclinggirl als toeschouwer meegaat. Maar helemaal 100% zeker ben ik daar niet van (vandaar dat ik verder ook mijn mond houdquote:Op donderdag 8 september 2011 09:18 schreef nodisch18 het volgende:
[..]
Ik vind de gedachtekronkel van Patroon nog vrij logisch. Als ik zeg dat ik vanavond naar de Zesdaagse in Tilburg ga denken jullie toch ook dat ik minimaal mee doe voor de prijzen?
Ah, ligt het daar aan!quote:Op donderdag 8 september 2011 10:24 schreef eentwee het volgende:
MANCyclinggirl is getrouwd. Daarom fietst ze zo slecht, althans dat zegt ze zelf
Ja zeet ie!quote:Op donderdag 8 september 2011 10:09 schreef Blik het volgende:
[..]
Volgens mij is het zo dat de vriend van cyclinggirl meedoet, en cyclinggirl als toeschouwer meegaat.
Grapjes komen niet in je woordenboek voor?quote:Op donderdag 8 september 2011 08:46 schreef Blik het volgende:
[..]
Omdat jij het nog vraagt.
Maar Patroon zegt gewoon veel succes en hopelijk pak je een medaille terwijl die gewoon geen flauw idee heeft
Hahaquote:Op donderdag 8 september 2011 11:00 schreef Pritt het volgende:
Ik zag eerder een diepere betekenis in de zin van Patroon.
"Succes! Hopelijk kan je een medaille pakken!"
Oftewel, je gaat naar de paralympics, hopelijk kan je nog, ondanks de handicap, een medaille "pakken"/grijpen, met je handen.
Ipv dat hij zegt: "Succes! Hopelijk pak je een medaille."
quote:
't Zal maximaal zilver worden dan, niemand kan tegen Nadal op. Die vreet zelfs complete bekers alsof het chocolademunten zijnquote:Op donderdag 8 september 2011 11:08 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Medailes kun je ook met je mond aanpakken, is misschien wel een extra onderdeel, 'Medaile happen'.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Och, valt wel mee hoor, met die gevoeligheid. Ik begrijp je jaloezie wel een beetje.quote:Op donderdag 8 september 2011 13:42 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Wat een feestmaand, eerst happende friezen, nu zijn de brabo's ook al gevoelig aan het worden![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Valt ook niet mee voor de rest van Nederland. Wij baden hier in een weldaad van zon, tropische temperaturen, heerlijk bourgondisch eten, lieve gemoedelijke mensen en een prachtig landschap!quote:Op donderdag 8 september 2011 14:02 schreef cafca het volgende:
[..]
Och, valt wel mee hoor, met die gevoeligheid. Ik begrijp je jaloezie wel een beetje.
Op die doodsaaie stad met z'n doodsaaie omgeving?quote:Op donderdag 8 september 2011 14:02 schreef cafca het volgende:
[..]
Och, valt wel mee hoor, met die gevoeligheid. Ik begrijp je jaloezie wel een beetje.
Lezen vrind, dit ging dus over alle andere onderdelen dan die Ultegra set (die ik overigens spuuglelijk vind) en het frame. Kijk maar eens wat voor wielen, zadel, stuur+pen en balhoofdlagers er gemonteerd worden. Dat is allemaal van een nivo om de prijs zoveel mogelijk te drukken. Maar goed hoor, als jij Ksyrium Equipe of Fulcrum 7 als hoogwaardig beschouwd, mag dat. Ieder zijn plezier.quote:Op woensdag 7 september 2011 22:24 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Na 1 seizoen op het topniveau van Buzz is zo'n fiets natuurlijk compleet kromgefietst.
Als Canyon iets niet doet is het wel minderwaardige onderdelen monteren. Een fiets van dit moment in die prijsklasse:quote:Op donderdag 8 september 2011 15:51 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Lezen vrind, dit ging dus over alle andere onderdelen dan die Ultegra set (die ik overigens spuuglelijk vind) en het frame. Kijk maar eens wat voor wielen, zadel, stuur+pen en balhoofdlagers er gemonteerd worden. Dat is allemaal van een nivo om de prijs zoveel mogelijk te drukken. Maar goed hoor, als jij Ksyrium Equipe of Fulcrum 7 als hoogwaardig beschouwd, mag dat. Ieder zijn plezier.
Dit is niet de spec waarop ik doelde, maar dat weet jij ook wel. Deze spec is okay, als je voor duurzaamheid gaat. Of tie mooi is? Dat moet een ieder voor zich maar uitmaken.quote:Op donderdag 8 september 2011 16:00 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Als Canyon iets niet doet is het wel minderwaardige onderdelen monteren. Een fiets van dit moment in die prijsklasse:
Balhoofdstel
Acros Ai-70 1¼'' - 1½''
Achter derailleur
SRAM Force
Voor derailleur
SRAM Force
Shifters
SRAM Force
Remgrepen
SRAM Force
Remmen
SRAM Force
Naven
Mavic Ksyrium Elite
Cassette
SRAM PG 1070 11-28
Velgen
Mavic Ksyrium Elite
Banden
Continental Grand Prix 4000 S
Crankstel
SRAM Force Compact
Tandwielen 50/34
Trapas
Truvativ GXP Team BB
Stuurpen
Ritchey WCS 4-Axis
Stuur
Ritchey WCS Logic II
Zadel
Selle Italia SL Kit Carbonio
Zadelpen Canyon VCLS Post
Dat zijn volgens jou slechte onderdelen die maar een jaar mee gaan? Ben ik wel benieuwd hoe jij met je materiaal omgaat.
Zelfs het instapmodel met 105 afmontage komt bv netjes met Conti GP 4000s, Ritchey stuurpen en een net aksium wielsetje. Er zijn maar weinig fabrikanten die met hun instapmodellen daar aan kunnen tippen.
Daar doelde je wel op. Die hele discussie gaat toch om de Ultegra DI2 variant van deze fiets? Zonder dat je je er blijkbaar ook maar iets in hebt verdiept loop je al te blaten dat ze daarop minderwaardige onderdelen monteren.quote:Op donderdag 8 september 2011 16:40 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Dit is niet de spec waarop ik doelde, maar dat weet jij ook wel. Deze spec is okay, als je voor duurzaamheid gaat. Of tie mooi is? Dat moet een ieder voor zich maar uitmaken.
quote:Op donderdag 8 september 2011 18:29 schreef kanovinnie het volgende:
Doen alsof buzz ongelijk zou kunnen hebben. Doe even normaal knut, grappenmaker
Goed, dan houden we het bij de discussie van de prijsstelling van dat knalharde Taiwaneese frame (Ultimate AL 9SL, ja?). Uitgevoerd met SRAM force kost die fiets 1799,-. Met Ultegra kost die 200 euro minder, maar dan zitten er opeens geen Ksyrium Elite wielen meer op maar Equipe die door de bank genomen 150 tot 180 euro goedkoper zijn, en stront lelijk. Een SRAM Force groep van, zoals jij zegt 800 euro, is te vergelijken met een Ultegra groep van 675 euro, klopt allemaal nog hé? Tel er dan voor een Ultegra DI2 nog maar even 675 bij op, omdat dat ook het verschil in de bruto prijs is, en je eindigt op een prijs van 2275 met Mavic Equipe wielen. Of dacht je dat de meerprijs voor een DI2 uitvoering slechts 400 euro zou zijn? Rij je nog steeds met een stel wielen die gewoon slecht gelakt (naven) en knal hard zijn. Dan hoop ik dat je een heel klein maatje fiets hebt, want 7,5kg zonder pedalen is wel alleen voor het kleinste maatje neem ik aan.quote:Op donderdag 8 september 2011 16:44 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Daar doelde je wel op. Die hele discussie gaat toch om de Ultegra DI2 variant van deze fiets? Zonder dat je je er blijkbaar ook maar iets in hebt verdiept loop je al te blaten dat ze daarop minderwaardige onderdelen monteren.
valt reuze mee, matje er onder is wel een goed ideequote:Op donderdag 8 september 2011 20:48 schreef Narcotical het volgende:
Ik ga me ook gewoon niet in deze discussie mengen..
Even een vraagje voor de tacx experts onder ons.. Als je met een gewone band gaat tacxen vliegt dan alle rubber door de kamer of valt het wel mee? Ik wil het namelijk in de woonkamer gaan doen want verder is er eigenlijk nergens ruimte, maar ik denk niet dat moeders er blij mee is als de hele kamer onder het rubber zit..
Ja, het schijnt nogal herrie te maken.. En aangezien het een nogal gehorig huis is met een laminaat vloer..quote:Op donderdag 8 september 2011 20:52 schreef Yankee het volgende:
[..]
valt reuze mee, matje er onder is wel een goed idee
ik heb zo'n goedkoop geval gekocht bij de perry sport. Je kunt ook de echte tacx mat kopen natuurlijk, maar dat vind ik nogal zonde van het geldquote:Op donderdag 8 september 2011 20:54 schreef Narcotical het volgende:
[..]
Ja, het schijnt nogal herrie te maken.. En aangezien het een nogal gehorig huis is met een laminaat vloer..
Goeie tip.. Hebben vast wel ergens wat inderdaad.. Doe ik dat gewoon de eerste keer voor de zekerheid.. Valt het mee is het niet meer nodig, en anders dan heb ik gewoon een oplossingquote:Op donderdag 8 september 2011 20:55 schreef kanovinnie het volgende:
Heb je een oud laken oid? Zet je je tracx op het laatste stukje, hang je de rest over een stoel die erachter staat. Dan vang je 't meeste wel op denk ik.
Wij hebben nog een Wii Fit mat.. Die kan ik wss wel gebruiken en anders idd ergens een goedkoop matje en een oude handdoek over de fiets tegen het zweet.. Die tacx-mat en zweetgeval voor op je fiets kost echt klauwen met geldquote:Op donderdag 8 september 2011 20:55 schreef Yankee het volgende:
[..]
ik heb zo'n goedkoop geval gekocht bij de perry sport. Je kunt ook de echte tacx mat kopen natuurlijk, maar dat vind ik nogal zonde van het geld
Da's 'tzelfde als zo'n groen italiaans gedrocht met ultegra di3. Leuk en aardig, maar je bent beter af met een Gazelle stadsfiets en doorzettingsvermogen.quote:Op donderdag 8 september 2011 20:55 schreef Yankee het volgende:
[..]
ik heb zo'n goedkoop geval gekocht bij de perry sport. Je kunt ook de echte tacx mat kopen natuurlijk, maar dat vind ik nogal zonde van het geld
Let wel op dat hij niet in je achterwiel knalt tijdens het fietsen. Dus misschien vastknijperen oid.quote:Op donderdag 8 september 2011 20:57 schreef Narcotical het volgende:
[..]
Goeie tip.. Hebben vast wel ergens wat inderdaad.. Doe ik dat gewoon de eerste keer voor de zekerheid.. Valt het mee is het niet meer nodig, en anders dan heb ik gewoon een oplossing
[..]
Wij hebben nog een Wii Fit mat.. Die kan ik wss wel gebruiken en anders idd ergens een goedkoop matje en een oude handdoek over de fiets tegen het zweet.. Die tacx-mat en zweetgeval voor op je fiets kost echt klauwen met geld
Ja, zo ver was ik ook al hoorquote:Op donderdag 8 september 2011 20:58 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Let wel op dat hij niet in je achterwiel knalt tijdens het fietsen. Dus misschien vastknijperen oid.
Als hij in je achterwiel schiet is het erg snel afremmen
Pffffff, ik zeg toch helemaal niet dat het rotzooi is die je in één seizoen kapot trapt. Het ging hier om 2 dingen. 1, dat ik beweer dat je die fiets niet voor 2000 euro zult kunnen kopen, en 2, dat de specs die jij liet zien voor een SRAM force uitvoering niet gelijk is aan die voor een Ultegra uitvoering.quote:Op donderdag 8 september 2011 20:43 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Wat voor fiets rij jij dan? Zijn nog maar weinig frames die niet in het verre oosten worden gemaakt. Wat voor punt je daar mee wilt maken begrijp ik ook niet echt; de frames van canyon komen altijd goed uit de tests en je leest er maar heel weinig negatieve gebruikerservaringen over.
Gewicht van de fiets gaat om een maat 57.
En ik geloof best dat er betere onderdelen zijn hoor. En ja, dan wordt ie dus duurder. Maar jouw bewering dat het rotzooi was die je in een seizoen kapot trapt sloeg natuurlijk helemaal nergens op. Dat weet je zelf ook
Man man man wat een levensgevaarlijke en domme tip geef je hier weer weg. weet je wel waar dat rubber heen vliegt? Niet naar achteren hoor, maar gewoon omhoog. Vorige week had je ook al zo'n "bruikbare" tip met die alu vork waarvan je volgens jou de pad wel even recht kon buigen.quote:Op donderdag 8 september 2011 20:55 schreef kanovinnie het volgende:
Heb je een oud laken oid? Zet je je tracx op het laatste stukje, hang je de rest over een stoel die erachter staat. Dan vang je 't meeste wel op denk ik.
Ik zal een tent om mn tacx bouwen, oke?quote:Op donderdag 8 september 2011 21:09 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Man man man wat een levensgevaarlijke en domme tip geef je hier weer weg. weet je wel waar dat rubber heen vliegt? Niet naar achteren hoor, maar gewoon omhoog. Vorige week had je ook al zo'n "bruikbare" tip met die alu vork waarvan je volgens jou de pad wel even recht kon buigen.
Of gewoon een cold running compound bandje er op.quote:Op donderdag 8 september 2011 21:11 schreef Narcotical het volgende:
[..]
Ik zal een tent om mn tacx bouwen, oke?
Tuurlijk, dat kan ook.. Ik vraag alleen maar wat het effect is van een normale band omdat ik van het voorjaar er toch nieuwe op wil gaan zetten en ik dus eigenlijk deze gewoon vierkant wil rijden..quote:Op donderdag 8 september 2011 21:17 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Of gewoon een cold running compound bandje er op.
Oja, dan is een laken wat het opvangt inderdaad levensgevaarlijk. Hoezo zou het dom zijn? Beter rubber op een oud laken dan op je vloer. Maar dat kan aan mij liggen.quote:Op donderdag 8 september 2011 21:09 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Man man man wat een levensgevaarlijke en domme tip geef je hier weer weg. weet je wel waar dat rubber heen vliegt? Niet naar achteren hoor, maar gewoon omhoog. Vorige week had je ook al zo'n "bruikbare" tip met die alu vork waarvan je volgens jou de pad wel even recht kon buigen.
Voor de helft vriend. Je doet het samen.quote:Op donderdag 8 september 2011 21:29 schreef Oksel het volgende:
Ik heb dit seizoen maar 5000km gefietst op m'n racefietsPlus 1700 op de tandem. Die km's tellen dubbel.
Geloof me. 1700km in Schotland met een vrouw achterop die 100 Watt levert, en 30 kilo bagage.. dat zijn tropen km's.quote:Op donderdag 8 september 2011 21:30 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Voor de helft vriend. Je doet het samen.
Zo een mooie boel worden zo
Ik ga er niets meer op zeggen. Ik wacht op capt_fabquote:Op donderdag 8 september 2011 21:30 schreef Oksel het volgende:
[..]
Geloof me. 1700km in Schotland met een vrouw achterop die 100 Watt levert, en 30 kilo bagage.. dat zijn tropen km's.
Hoe hou je dat bij?quote:Op donderdag 8 september 2011 21:45 schreef No-P het volgende:
2677 km Racefiets
1452 km Mountainbiken
438 km Hardlopen
20 km Zwemmen.
Bij het touwtrekken?quote:
Dat is 21 km per dag, gemiddeld. Veel man.quote:
Ik had beter 3000 km kunnen fietsen en mn scriptie al af kunnen hebbenquote:Op donderdag 8 september 2011 22:07 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat is 21 km per dag, gemiddeld. Veel man.
Waarom dat dan niet gedaan?quote:Op donderdag 8 september 2011 22:10 schreef Yankee het volgende:
[..]
Ik had beter 3000 km kunnen fietsen en mn scriptie al af kunnen hebben
Uitstekende vraag, ik heb er alleen niet echt een antwoord op. Rest me niets anders dan maar zo snel mogelijk dat ding af proberen te krijgen. Maar dat zal wel goed komen.quote:
Ik tacx altijd met versleten of anderszins oude banden waar ik op de weg niet meer mee wil rijden..daar heb ik er genoeg van. Als je 30e wil besparen mag je er wel een hebben hoorquote:Op donderdag 8 september 2011 22:40 schreef Blik het volgende:
Over de Tacx, ik koop een apart wiel en doe daar een speciale Tacx-band op. Bandje is nog geen 30 euro. Na een winter tacxen is je normale band waarschijnlijk wel naar de mallemoeren en ben je het geld alsnog kwijt
Vlak. En jazeker, buitenstaanders op racefietsjes zijn zeker welkom. Alhoewel ik je wel aanraad om wat licht op je fiets te zetten, in oktober is het snel donker. Het zou zonde zijn als je een station moet opzoeken terwijl je tijd zat hebt maar alleen niet voorbereid bent op donker weer.quote:Op donderdag 8 september 2011 22:47 schreef eentwee het volgende:
He Ivo, hoe is het brevet van 1 okt vanuit De Lier? Dat is maar 200km.
Edit: oh dat is vast niet voor buitenstaanders op racefietsjes..?
Hoezo? Is er daar geen straatverlichting?quote:Op vrijdag 9 september 2011 05:23 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Vlak. En jazeker, buitenstaanders op racefietsjes zijn zeker welkom. Alhoewel ik je wel aanraad om wat licht op je fiets te zetten, in oktober is het snel donker. Het zou zonde zijn als je een station moet opzoeken terwijl je tijd zat hebt maar alleen niet voorbereid bent op donker weer.
Dat is ook een optie, maar dan moet ik eerst versleten bandjes hebben. Die GP4000s bandjes slijten niet zo snelquote:Op donderdag 8 september 2011 22:47 schreef eentwee het volgende:
[..]
Ik tacx altijd met versleten of anderszins oude banden waar ik op de weg niet meer mee wil rijden..daar heb ik er genoeg van. Als je 30e wil besparen mag je er wel een hebben hoor
HUm...je bent toch slimmer dan je je soms voordoet, want je hebt het gewicht van je meisje er niet bij vermeld. Dat maakt een goede rekensom wel onmogelijk, maar getuigd wel van tactisch inzichtquote:Op donderdag 8 september 2011 21:30 schreef Oksel het volgende:
[..]
Geloof me. 1700km in Schotland met een vrouw achterop die 100 Watt levert, en 30 kilo bagage.. dat zijn tropen km's.
Dan moet je eens wat meer gaan fietsenquote:Op vrijdag 9 september 2011 08:06 schreef Blik het volgende:
[..]
Dat is ook een optie, maar dan moet ik eerst versleten bandjes hebben. Die GP4000s bandjes slijten niet zo snel
Ik had 2000 km tot begin juli, had wel meer kunnen zijn vanwege:quote:Op vrijdag 9 september 2011 10:53 schreef Yankee het volgende:
[..]
Dan moet je eens wat meer gaan fietsen
Volgens de voorspellingen is het zondag tussen 5 en 10 uur 's-morgens droog. Dat wordt hééél vroeg starten.....quote:Op vrijdag 9 september 2011 13:34 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Ik hoop dat zondag een beetje leuk wordt qua weer...
Ik heb vaak alleen al 10 kilo aan fotouitrusting bij me.quote:Op vrijdag 9 september 2011 09:27 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
HUm...je bent toch slimmer dan je je soms voordoet, want je hebt het gewicht van je meisje er niet bij vermeld. Dat maakt een goede rekensom wel onmogelijk, maar getuigd wel van tactisch inzicht![]()
Maar hoe in de naam van de allerheiligste Madonna del Bycycletto![]()
![]()
...heb je 30 kilo bagage mee genomen? Elke dag een schone onderbroek en sokken ofzo?
Mode poppetje dat je bent, ik had rond de 10 kilo inclusief tent en slaapmat, julie zaten in Hostels! Gewoon twee van elk kledingstuk en elke avond even handwasje doen. Kan best! Ik heb m'n zeem zitten drogen aan fohn's ed...een beetje inventiviteit doet niemand kwaaad hoor! Als je een hele garderobe gaat meeslepen...verdien je hard te werken
Ook tijdens een brevet?????quote:Op vrijdag 9 september 2011 14:29 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Ik heb vaak alleen al 10 kilo aan fotouitrusting bij me.
Als je het mee bergop moet zeulen, is 20kg toch gauw 2x zo zwaar als 10kg.quote:
Eens, het nat regenen vind ik meestal niet zo erg, maar mijn fiets schoonmakenquote:Op vrijdag 9 september 2011 20:42 schreef Tommeke het volgende:
Schijtweer is trouwens een kutexcuus om niet te fietsen. Je fiets niet willen schoonmaken is daarentegen wel een
legitiem excuus
neem nooit een vrouw mee op vakantiequote:Op vrijdag 9 september 2011 20:37 schreef cafca het volgende:
[..]
Als je het mee bergop moet zeulen, is 20kg toch gauw 2x zo zwaar als 10kg.
anders ook wel, maar toch...
Ik houd ook altijd zo'n 10 kg (per persoon) aan voor een fietsvakantie, en da's inclusief tent, bed en kooktoestel.
Werkt die cadans meter ook voor de cs400?quote:Op zaterdag 10 september 2011 14:10 schreef mrPanerai het volgende:
ik breng ze hier maar even onder de spotlight
Polar WIND speed en cadance sensors
Omdat je snelheid en cardansnelheid verschillen?quote:Op zaterdag 10 september 2011 19:07 schreef dop het volgende:
waarom maken ze fiets computers met 2 aparte sensors , ik snap dat echt niet je kunt die 2 makkelijk samenvoegen
zou het in theorie niet op de achterbrug kunnen? links wordt dan de cadans gemeten, rechts snelheid. Echter heb je dan niet veel marge voor de verschillende types (en maten) fietsen.quote:Op zaterdag 10 september 2011 19:30 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Omdat je snelheid en cardansnelheid verschillen?
Cateye doet dat gewoon. En andere merken vast ook wel. Ik heb zo'n ding:quote:Op zaterdag 10 september 2011 19:43 schreef Holenbeer het volgende:
[..]
zou het in theorie niet op de achterbrug kunnen? links wordt dan de cadans gemeten, rechts snelheid. Echter heb je dan niet veel marge voor de verschillende types (en maten) fietsen.
dus ?quote:Op zaterdag 10 september 2011 19:30 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Omdat je snelheid en cardansnelheid verschillen?
body, stuk of 10 lenzen (primes, waarvan een aantal extreem lichtsterk) en een netbook voor de fotobewerking. Ik hou van oude lenzen en die zijn nog van echt metaal gemaakt, met echt glas.quote:Op vrijdag 9 september 2011 20:38 schreef Tommeke het volgende:
10 kilo foto uitrusting?
Wat neem je dan zoal mee?
Nee, dan is het maar dik een kilo aan fotouitrusting (body en 2 lenzen).quote:Op vrijdag 9 september 2011 14:39 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Ook tijdens een brevet?????
Er gaat qua design natuurlijk niets boven een Mavic E-Skewer of een E-Bolt sensor die beide volledig geintegreerd zijn. Maar dan moet je wel die Mavic Wintech computer ook mooi vinden.....quote:Op zaterdag 10 september 2011 21:22 schreef SuperWeber het volgende:
Ik vind die sensoren van Garmin anders altijd flink lomp. Die van Polar zien er in ieder geval een stuk compacter uit. Of ze het ook zijn moet ik ook nog even zien, omdat de mensen die ik ken die met een cadanssensor rijden met een Garmin rijden.
Bovendien als het eenmaal geinstalleerd is en werkt, lijkt het me toch allemaal niet zo'n probleem...
Maar goed, ik heb een Polar en ben daarom dus biased...
Ik herb d'r nog nooit op de weegschaal gezet...ik ben wel een serial-hugger als het om haar gaat bij meetings, maar ik ben verder niet zo raar hoorquote:Op vrijdag 9 september 2011 18:35 schreef Oksel het volgende:
Oh, en je weet zelf ook dat m'n vrouwtje niet teveel weegt..Die's geloof ik 56kg.
Welke wedstrijd was dat?quote:Op zondag 11 september 2011 23:24 schreef Yankee het volgende:
Vandaag omloop gereden in Friesland, ideale omstandigheden: open vlakte en veel wind. Alleen jammerlijk gefaald in de finale en als vijfde over de streep
Tweedaagse van WV Snits. Gisteren eindigde ik in de mongolenwaaier omdat ik verkeerd zat toen het brak. Was toen 23ste geloof ik. Die omloop van vandaag was bij Blauw Huisquote:
Vet, dichtbij hier. Die wedstrijden zijn toch vrij toegankelijk of dag licentie ofzo?quote:Op zondag 11 september 2011 23:27 schreef Yankee het volgende:
[..]
Tweedaagse van WV Snits. Gisteren eindigde ik in de mongolenwaaier omdat ik verkeerd zat toen het brak. Was toen 23ste geloof ik. Die omloop van vandaag was bij Blauw Huis
Daglicentie. Ondanks dat ik superslecht was en twee keer niet heb uitgereden heb ik wel genoten. Gister mezelf over de hoop geknecht voor een ploeggenoot en vandaag echt een slechte dagquote:Op zondag 11 september 2011 23:33 schreef Patroon het volgende:
[..]
Vet, dichtbij hier. Die wedstrijden zijn toch vrij toegankelijk of dag licentie ofzo?
Zal ik ook eens ff meedoen!quote:Op maandag 12 september 2011 00:05 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Daglicentie. Ondanks dat ik superslecht was en twee keer niet heb uitgereden heb ik wel genoten. Gister mezelf over de hoop geknecht voor een ploeggenoot en vandaag echt een slechte dag
Yankee,quote:Op zondag 11 september 2011 23:27 schreef Yankee het volgende:
[..]
Tweedaagse van WV Snits. Gisteren eindigde ik in de mongolenwaaier omdat ik verkeerd zat toen het brak. Was toen 23ste geloof ik. Die omloop van vandaag was bij Blauw Huis
Roeien met de riemen die je hebt. 400m met een behoorlijke stijging is prima om je kracht interval trainingen te kunnen doen. Liever woonde ik ook in de heuvels maar ja..quote:Op maandag 12 september 2011 10:49 schreef eentwee het volgende:
AquaducttrainingBen blij dat ik wat heuvels in de buurt heb. Als ik in het westen of de polder zou wonen had ik vast een andere hobby gekozen.
Elke keer dat ik in de dolomieten ben baal ik dat ik mijn mountainbike niet bij me heb of dat ik niet aan klimmen doe. fantastisch gebied, van refuggio naar refuggio klauteren lijkt mij super!quote:Op zondag 11 september 2011 23:47 schreef Gripper het volgende:
Zo, ik ben dr ook weer. Zie dat ik niks gemist heb qua zeiken op elkaars fiets en supermarktfietsen afkraken
Vakantie in de Dolomieten was lekker, veel geklommen, niet gefietst.
Vooral veel via ferrata's gedaan (klimroutes langs een ijzerdraad, bedacht in WO I om snel bergen op en af te komen). Erg mooi voor wie interesse heeft in oorlogsshit. Oostenrijkers en Italianen zaten 4 jaar lang vanaf bergtoppen op elkaar te schieten, bergen compleet omgebouwd tot fort, met bunkers, tunneltjes, loopgraven en alles. Je vindt nog overal rollen prikkeldraad en restanten van houten bunkertjes in de bergen, apart om te zien.
[ afbeelding ]
Sowieso. Doekjes zijn voor de elite.quote:Op maandag 12 september 2011 22:00 schreef cafca het volgende:
Mijn fiets hangt ook in zo'n beugel, maar ik heb er wel altijd een doekje tussen liggen ter bescherming.
Overigens, mijn vorige (zwaardere) fiets heeft er ook jaren in gehangen, zonder problemen.
quote:Op maandag 12 september 2011 22:00 schreef Oksel het volgende:
Ik ga d'r ook zo een in m'n kantoor plaatsen, hang ik m'n Bianchi aan de muur, en noem ik het kunst..
Tja, een zadeltas waar een extra doekje in past.........quote:Op maandag 12 september 2011 22:02 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Sowieso. Doekjes zijn voor de elite.
Met de ride for the roses ook weer iemand blijgemaakt die zijn handen kon afvegen aan een oud doekje wat ik in mijn zadeltas had![]()
En heb je avonds lekker geslapen in de slaapzak die ook in hetzelfde tasje zat?quote:Op maandag 12 september 2011 22:02 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Sowieso. Doekjes zijn voor de elite.
Met de ride for the roses ook weer iemand blijgemaakt die zijn handen kon afvegen aan een oud doekje wat ik in mijn zadeltas had![]()
Mijn fiets hangt ook al jaren in zo'n beugel en ik heb m'n remkabel nog nooit hoeven vervangenquote:Op maandag 12 september 2011 20:52 schreef Blik het volgende:
Hier een voorbeeld van iemand met dezelfde beugel:
[ afbeelding ]
Het rode beugel gedeelte is ansich redelijk zacht en zal geen krassen veroorzaken. Ik maak me meer zorgen over dat de remkabel teveel klem komt te zitten en dat die vervolgens te snel slijt etc.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
Hard, 50 zonder problemen. Ik train wel eens met de Nederlandse equippe. Het is mooi om te zien. Synchroon, als een locomotief. Vooral als ze aanzetten zijn ze weg. Erg zwaar om bij te blijven.quote:Op dinsdag 13 september 2011 14:47 schreef Gripper het volgende:
Tof zeg!
Hij is toch visueel beperkt? Ik neem aan dat ie dan niet de stuurman maar de stoker op de tandem is.
Hoe hard rijdt een tijdrittandemteam (3x woordwaarde) eigenlijk?
Ik snap dat ze 50 rijden, dat rijdt een eenling al in een tijdrit.quote:
50 gemiddeld in een tijdrit is hard hoor. dan behoor je echt tot de top.quote:Op dinsdag 13 september 2011 15:02 schreef Gripper het volgende:
[..]
Ik snap dat ze 50 rijden, dat rijdt een eenling al in een tijdrit.
Ik verwachtte eigenlijk al snelheden tussen de 60-65!
Als je tweede wordt op een WK behoor je volgens mij ook tot de topquote:Op dinsdag 13 september 2011 15:31 schreef Superher0 het volgende:
[..]
50 gemiddeld in een tijdrit is hard hoor. dan behoor je echt tot de top.
Ja, ik koop een andere fiets omdat ik 'm wil ophangenquote:Op maandag 12 september 2011 22:40 schreef cafca het volgende:
[..]
Tja, een zadeltas waar een extra doekje in past.........
Maar anders koop je toch gewoon een fiets waar de remkabel door het frame loopt?
Tuurlijk niet. Past nooit. Dan blijf ik wel bij een mooie dame slapen.quote:Op maandag 12 september 2011 23:11 schreef Patroon het volgende:
[..]
En heb je avonds lekker geslapen in de slaapzak die ook in hetzelfde tasje zat?
Kan ik me voorstellen! Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 13 september 2011 16:23 schreef CyclingGirl het volgende:
thanks we zijn er echt superblij mee en ik ben zo trots.
Ik neem aan van wel.quote:Op dinsdag 13 september 2011 17:36 schreef Patroon het volgende:
Móet de voorste ook een handicap hebben? En ga nou niet lachen, dit is serieus...
Mijn ervaring is dat bij elke sport, bij de meeste dicipline's, de top keihard en moeilijk is.quote:Op dinsdag 13 september 2011 17:38 schreef Oksel het volgende:
Nouja, de top van een kleine heuvel. Het is nu niet dat er 10.000-den beoefenaars van de sport zijn ofzo.
wat ik er van weet nee,quote:Op dinsdag 13 september 2011 17:36 schreef Patroon het volgende:
Móet de voorste ook een handicap hebben? En ga nou niet lachen, dit is serieus...
Er zijn ook maar 20 tot 50 senioren die op topniveau 500 meter kunnen varen. Met topniveau bedoel ik dan dat ze een knappe tijd varen. Natuurlijk kom je daar "makkelijk" bij. Zeker als je vanaf jongs af aan traint. Maar bij de top 5? Dat is moeilijk.quote:Op dinsdag 13 september 2011 17:46 schreef Oksel het volgende:
Nee, maar wel in de top 100. Omdat er maar 100 zijn. En dan is de stap naar de top 50 al snel gemaakt. En dan is de top 10 wellicht met wat trainen ook wel haalbaar. De concurrentie is gewoon een stuk minder (letterlijk).
Veel wind vandaag, best hardquote:Op dinsdag 13 september 2011 20:16 schreef Oksel het volgende:
58km, 34,4km/h - Okselcorrectie = 33,4 in 't uur. Nog netjes, met z'n 5-en. Had 't zwaar.
Inclusief Ootmarsum / Duitsland, dus met heuveltjesquote:Op dinsdag 13 september 2011 20:18 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Veel wind vandaag, best hard
Neehoor, zolang er geen pekel op zit niet.quote:Op dinsdag 13 september 2011 20:35 schreef Patroon het volgende:
Net weer gefietst en je raad het nooit...weer begon het te regenen onderweg..![]()
Zondag net de fiets gepoetst na een regenrit.
Kan het kwaad als ik mijn fiets nat weg zet en morgen avond even poets of heeft dat negatieve gevolgen voor de fiets?
Oke dankje. Beginnen de ketting en tandwielen dan niet te roesten?quote:Op dinsdag 13 september 2011 20:37 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Neehoor, zolang er geen pekel op zit niet.
Die hebben soms wel iets aanslag, vooral de ketting. Maar dat fiets je zo weer vanaf hoor. Zet ze anders even een uurtje tegen de verwarming.quote:Op dinsdag 13 september 2011 20:38 schreef Patroon het volgende:
Oke dankje. Beginnen de ketting en tandwielen dan niet te roesten?
Ja die aanslag op de tandwielen zag ik wel eens zitten, maar kon ik er zo afpoetsen...kan dus geen kwaad zeker..quote:Op dinsdag 13 september 2011 20:43 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Die hebben soms wel iets aanslag, vooral de ketting. Maar dat fiets je zo weer vanaf hoor. Zet ze anders even een uurtje tegen de verwarming.
Ik heb het vuil van jaren op m'n fiets zitten. Poetsen? Dat roept maar regen af voor je volgende rit.quote:Op dinsdag 13 september 2011 20:35 schreef Patroon het volgende:
Net weer gefietst en je raad het nooit...weer begon het te regenen onderweg..![]()
Zondag net de fiets gepoetst na een regenrit.
Kan het kwaad als ik mijn fiets nat weg zet en morgen avond even poets of heeft dat negatieve gevolgen voor de fiets?
Bah, en in je baard ook zeker?quote:Op dinsdag 13 september 2011 21:50 schreef ultra_ivo het volgende:
Ik heb het vuil van jaren op m'n fiets zitten. Poetsen? Dat roept maar regen af voor je volgende rit.
Nou sorry hoor maar hij moet er net zo hard voor werken als ieder ander, er zijn genoeg anderen die tandem rijden en niet bij de nationale selectie komen. Hij mag dan wel maar 30% zien maar hij fietst nog altijd met zijn benen en die zijn hetzelfde als ieder ander.quote:Op dinsdag 13 september 2011 17:38 schreef Oksel het volgende:
Nouja, de top van een kleine heuvel. Het is nu niet dat er 10.000-den beoefenaars van de sport zijn ofzo.
Dat hangt per land af, in Spanje is de concurrentie groot, hier in Nederland ook trouwens.quote:Op dinsdag 13 september 2011 17:46 schreef Oksel het volgende:
Nee, maar wel in de top 100. Omdat er maar 100 zijn. En dan is de stap naar de top 50 al snel gemaakt. En dan is de top 10 wellicht met wat trainen ook wel haalbaar. De concurrentie is gewoon een stuk minder (letterlijk).
Waar ik 35 zei moet 29 zijn. Stop.quote:Op dinsdag 13 september 2011 20:26 schreef Oksel het volgende:
Mijn teller staat wat te hoog afgesteld volgens mij. Dus Okselcorrectie..
Ik gebruik wat autoshampoo en een oud afwassponsje, en de ketting doe ik meetal met een ouwe lap...wat olie op de lap en de ketting spuiten, en dan maar vegen, komt de rommel er wel van af. Heb zo'n borstelaparaat waar je ketting doorheen gaat, maar gebruik dt alleen als het heul smerig is.quote:Op dinsdag 13 september 2011 22:27 schreef Narcotical het volgende:
Ik maak m'n fiets schoon met een lappie en een emmertje sop als er echt veel vuil aan zit na een rit met regen enzo.. Daarna wat smeer op de ketting en klaar.. Ik ga niet lopen hannesen met poetsmiddel en weet ik veel..
Witte fietsenquote:Op woensdag 14 september 2011 10:26 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
wit, daar zie je alles op.
Die van mij is ook mat zwartquote:Op woensdag 14 september 2011 10:30 schreef Captain_Fabulous het volgende:
M'n volgende wordt serieus van dat mat zwart...Stealth. En beetje als de Gripper mobiel zeg maar.
Wat voor kleur denk je dat modderspetters (alle dijken in de betuwe liggen er nu vol mee, omdat het oogsttijd is, en elke uitrit van een weiland nu een grote baggerplak is) hebben?quote:Op woensdag 14 september 2011 10:30 schreef Captain_Fabulous het volgende:
M'n volgende wordt serieus van dat mat zwart...Stealth. En beetje als de Gripper mobiel zeg maar.
Als jij mijn wiel kan houden met je tere knietje, zou het er inderdaad zo uit zien...quote:Op woensdag 14 september 2011 10:59 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Dus als wij ooit zouden fietsen wordt het dit dus? Denk eraan, ik ben de knapste van de twee dan![]()
[ afbeelding ]
Bwehe, met dat zwarte kadertje en die tekst 11 september 2011 eronder. "Never forget"quote:Op woensdag 14 september 2011 11:01 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Kijk maar eens hoe goed ik er aan de finish nog uitzag zondag![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Klassieker:quote:Op woensdag 14 september 2011 11:09 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Die koekebakkers hebben alleen de rechterkant van de baan zitten fotograferen, dus een startfoto zat er niet bij![]()
Maar Gripper, waar koopt een mens een zandkleurige fiets dan, dat gaat ook niet werken denk ik...
Nee, die heeft hem zonder zadel.quote:Op woensdag 14 september 2011 11:14 schreef Captain_Fabulous het volgende:
interesante zadelstand, ouwe fiets van Gordon ofzo?
Mijn nieuwe bike is matzwart met wat rood-witte accenten, daarbij witte schoenen en bijpassen helmquote:Op woensdag 14 september 2011 10:30 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Dat ben ik geweest. Ik heb de winterset (set 2) aangeschaft. Vooral de muts is erg goed!quote:Op woensdag 14 september 2011 11:23 schreef cafca het volgende:
Wie had hier trouwens een Willems Veranda's kledingset gekocht laatst?
Ben wel benieuwd naar de kwaliteit.
Ja, ik dacht eerst even naar Meerhout te rijden, maar in die showrooms hebben ze alleen sets om te passen. Maar we bestellen met een paar man, meerdere sets tegelijk, nóg goedkoper en dan vallen de verzendkosten ook erg mee.quote:Op woensdag 14 september 2011 11:32 schreef nodisch18 het volgende:
[..]
Dat ben ik geweest. Ik heb de winterset (set 2) aangeschaft. Vooral de muts is erg goed!![]()
Verder bevalt de broek mij tot op heden prima. Heb er nog niet echt lang op gezeten maar lijkt te voldoen.
Het jack is ook redelijk. Ik heb hem wat ruimer gekocht zodat ik hem als eindlaagje kan gebruiken.
De kwaliteit/prijs verhouding lijkt mij al met al uitstekend. Bedenk wel dat er nog 20 euro transport kosten bij komen!!
Hier schijnt de zon. Leve het zuiden!quote:Op woensdag 14 september 2011 11:41 schreef marcodej het volgende:
Weer regen... Dit is toch niet leuk meer?
+ nog een kleur en je bent een baasquote:Op woensdag 14 september 2011 12:15 schreef Pritt het volgende:
Of je koopt een fiets die zowel wit als zwart is.
Idd, bij mij zit er nog oranje bij.quote:Op woensdag 14 september 2011 12:20 schreef Yankee het volgende:
[..]
+ nog een kleur en je bent een baas
Kosten voor de airconditioning beginnen wel langzaamaan uit de pan te rijzen...quote:Op woensdag 14 september 2011 12:12 schreef cafca het volgende:
[..]
Hier schijnt de zon. Leve het zuiden!
quote:Op woensdag 14 september 2011 12:43 schreef Yankee het volgende:
Ik zou dat zelf een tip voor koopjesjagers willen noemen, een beetje soigne-koning haalt natuurlijk zijn neus op voor deze kledij
Ja je zag er nog fris uit!quote:Op woensdag 14 september 2011 11:01 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Kijk maar eens hoe goed ik er aan de finish nog uitzag zondag![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Oja, zo'n logo is inderdaad wel erg belangrijk voor posseurs.. Ik ben in ieder geval in mijn nopjes, goede schoenen voor een fractie van de prijs van mijn DMT's.quote:Op woensdag 14 september 2011 12:43 schreef Yankee het volgende:
Ik zou dat zelf een tip voor koopjesjagers willen noemen, een beetje soigne-koning haalt natuurlijk zijn neus op voor deze kledij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |