Dat inderdaad ja, die 2e ook waarschijnlijk.. Ik gok dat er max. 105 op zit.. Overigens zou ik die fiets met Ultegra erop nog steeds te duur vindenquote:
dozenschuiver, oftewel doen als je weet wat je wilt en je er ook wat van af weet anders naar een fm gaan waar ze je goed kunnen voorlichtenquote:Op dinsdag 6 september 2011 21:56 schreef kanovinnie het volgende:
Bedankt voor de tips weer.
Ik denk dat ik binnenkort even hiernaartoe ga: http://www.vosfietsen.nl/(...)iew&id=94&Itemid=135
Hmm, dan misschien toch naar de FM waar mijn vader zijn fiets vandaan heeft. Laatst ook geen klachten over de reparatie.quote:Op dinsdag 6 september 2011 21:58 schreef Yankee het volgende:
[..]
dozenschuiver, oftewel doen als je weet wat je wilt en je er ook wat van af weet anders naar een fm gaan waar ze je goed kunnen voorlichten
Nee, Ik weet hoe ze eruit ziet, laat maar hoor.quote:Op dinsdag 6 september 2011 22:21 schreef kanovinnie het volgende:
Tuurlijk. Zal ik de foto van mijn huidige fiets even laten zien?
Dan is deze minder lelijk
nummer 2 mits 105 afgemonteerd (wat ik denk) 400 eurie biedenquote:
Vast wel, ik wil alleen niet heel Nederland door fietsen.quote:Op dinsdag 6 september 2011 22:24 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Nee, Ik weet hoe ze eruit ziet, laat maar hoor.Toch heb ik weleens mooiere Koga's gezien. Voor 600.- moet dat toch wel lukken hé?
Thanks. Daar kan ik wat meequote:Op dinsdag 6 september 2011 22:25 schreef dop het volgende:
[..]
nummer 2 mits 105 afgemonteerd (wat ik denk) 400 eurie bieden
degelijke fiets als je hem voor dat geld kan krijgen
Mits ze in goede staat verkeerd technisch gezien. En dat is altijd moeilijk te beoordelen op een foto.quote:Op dinsdag 6 september 2011 22:25 schreef dop het volgende:
nummer 2 mits 105 afgemonteerd (wat ik denk) 400 eurie bieden
degelijke fiets als je hem voor dat geld kan krijgen
Lang verhaal. Je kan er best iets van 400-500 voor betalen maar dan moet ze wel goed zijn. Ik bedoel:quote:Op woensdag 7 september 2011 06:04 schreef kanovinnie het volgende:
Wat versta je onder goede technische staat? Ik ben zelf (al lijkt het niet altijd zo) een technisch tekenaar/designer (op mijn loonstrookje staat "junior engineer"
) dus ik weet er wel het 1 en ander vanaf zegmaar.
En sowieso was ik van plan om als ik 't niet vertrouw even langs een FM te gaan.![]()
voor 400 euro mag er best een kleinigheidje zijn natuurlijk , ik denk dan versleten bandje of remblokken die niet meer vol zijn.quote:Op woensdag 7 september 2011 06:51 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Lang verhaal. Je kan er best iets van 400-500 voor betalen maar dan moet ze wel goed zijn. Ik bedoel:
Frame recht en heel?= proefritje met losse handen
Lak mooi?
Banden goed?
Velgen ingesleten?
Velgen rond?
Wielen goed gecentreerd?
Alle spaken strak?
Geen speling op de wiellagers en lopen ze mooi? = uit de fiets nemen
Cassettebodylager ook?
Bracketlager ook? =check met ketting van de tandwielen afgehaald
Balhoofdlager idem = voorrem inknijpen en fiets heen en weer bewegen, of even laten stuiteren
Ketting + tandwielen goed?
Derailleurs niet al teveel zijdelingse speling en derailleurwieltjes nog geen afgesleten tanden?
Buitenkabels nog geen witte barstjes als je ze sterk buigt?
STI/Ergopower goed en schakelen goed?
Remblokjes goed?
Remhoeven ook goed?
Stuurlint en zadel vervang ik meestal meteen.
wauw is dat een Coppi? Issie van Carbon?quote:Op dinsdag 6 september 2011 22:02 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Hmm, dan misschien toch naar de FM waar mijn vader zijn fiets vandaan heeft. Laatst ook geen klachten over de reparatie.
[ afbeelding ]
Die vind ik vet
MERK COPPY MYTHICAL ALUquote:Op woensdag 7 september 2011 11:48 schreef CyclingGirl het volgende:
[..]
wauw is dat een Coppi? Issie van Carbon?
Banden ga ik sowieso even vervangen. Dan weet ik igg wat er onder zit. En zoveel zijn banden ook weer niet.quote:Op woensdag 7 september 2011 06:51 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Lang verhaal. Je kan er best iets van 400-500 voor betalen maar dan moet ze wel goed zijn. Ik bedoel:
Frame recht en heel?= proefritje met losse handen
Lak mooi?
Banden goed?
Velgen ingesleten?
Velgen rond?
Wielen goed gecentreerd?
Alle spaken strak?
Geen speling op de wiellagers en lopen ze mooi? = uit de fiets nemen
Cassettebodylager ook?
Bracketlager ook? =check met ketting van de tandwielen afgehaald
Balhoofdlager idem = voorrem inknijpen en fiets heen en weer bewegen, of even laten stuiteren
Ketting + tandwielen goed?
Derailleurs niet al teveel zijdelingse speling en derailleurwieltjes nog geen afgesleten tanden?
Buitenkabels nog geen witte barstjes als je ze sterk buigt?
STI/Ergopower goed en schakelen goed?
Remblokjes goed?
Remhoeven ook goed?
Stuurlint en zadel vervang ik meestal meteen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |