Ik heb een tijd terug zulk soort schoenen gezien bij footlocker in de uitverkoop. Ik koop zeer zelden schoenen maar die vond ik wel tof (niet gekocht). Het model dat ik zag leek hierop maar dan sportever. Iemand enig idee van welk merk/type?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:50 schreef Nordic_Blue het volgende:
Ik heb vandaag in de uitverkoop (-/- 70%) dit groene paar Fred de la Bretoniere gekocht:
[ afbeelding ]
Puur voor in de zomer, het is wat anders dan gebruikelijk, maar daarom wel leuk!![]()
als je de schoen aan hebt zit er geen deuk in de schoen
het zijn inderdaad niet mijn favo schoenen om te kopenquote:
quote:Op zondag 4 september 2011 01:01 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Eindelijk een paar Wolverine 1000 mile [ afbeelding ]
Calvin Klein onderbroekquote:
, Rayban Splanga!quote:
quote:Op woensdag 21 september 2011 19:17 schreef Rechterbal het volgende:
UPC Brakka, Patta Para Jakka
[..]
, Rayban Splanga!![]()
---
Ik vind Desert Boots geniaal. Kan onder jeans en dan zijn ze casual, doe je ze onder nette kleding dan zijn ze netjes.
Op Asos staan volgens mij een aantal Clarks voor 80 euro. Ik ga me er zeker een paar bij bestellen!
clarks vind ik lelijk, Red Wing boots zijn wel vet.quote:Op woensdag 21 september 2011 22:19 schreef IrCute het volgende:
Volgens mij ben ik een van de weinige mensen die die Clark desert boots écht afschuwelijk vindt.
Mensen die vault_tec serieus nemenquote:
Je hebt ook van die "nette" vans.quote:Op dinsdag 6 september 2011 20:30 schreef Schenkstroop het volgende:
En mijn vraag waarmee ik het vorige deel sloot:
[..]
Ik heb een tijd terug zulk soort schoenen gezien bij footlocker in de uitverkoop. Ik koop zeer zelden schoenen maar die vond ik wel tof (niet gekocht). Het model dat ik zag leek hierop maar dan sportever. Iemand enig idee van welk merk/type?
quote:Op woensdag 21 september 2011 22:39 schreef Cpt. het volgende:
[..]
Mensen die vault_tec serieus nemen
Ik snap overigens niet hoe je desert boots niks kan vinden, maar ieder z'n smaak.
Smaken verschillen nou eenmaal.quote:Op woensdag 21 september 2011 22:39 schreef Cpt. het volgende:
[..]
Mensen die vault_tec serieus nemen
Ik snap overigens niet hoe je desert boots niks kan vinden, maar ieder z'n smaak.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |