Klopt, ik wil ze alleen wel zo licht mogelijk houden.quote:Op dinsdag 6 september 2011 19:40 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Idem ditowel de meest neutrale kleuren naar mijn mening!
Idem dito, ik heb namelijk een vrij "cleane" layout, ziet er bij mij zo uit:quote:Op dinsdag 6 september 2011 19:41 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Klopt, ik wil ze alleen wel zo licht mogelijk houden.
TWPquote:Op dinsdag 6 september 2011 19:41 schreef speedking het volgende:
jongens wie had topic 101 en geopend?
TWPquote:Op dinsdag 6 september 2011 19:41 schreef speedking het volgende:
Ik wil de huidige achtergrondkleur behouden, maar er toch een heel licht tintje blauw en groen aan geven, hoe doe ik datquote:Op dinsdag 6 september 2011 19:41 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Klopt, ik wil ze alleen wel zo licht mogelijk houden.
Je zou toch gaan?quote:Op dinsdag 6 september 2011 19:41 schreef speedking het volgende:
quote:Op dinsdag 6 september 2011 19:41 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Idem dito, ik heb namelijk een vrij "cleane" layout, ziet er bij mij zo uit:
[ afbeelding ]
Ik wil eigenlijk ipv. een kleurtje, een background-image gebruiken, maakt het toch wat netter. Gewoon een icoontje wat je duidelijk laat zien dat het een friendpost is.quote:Op dinsdag 6 september 2011 19:42 schreef Dalando het volgende:
[..]
Ik wil de huidige achtergrondkleur behouden, maar er toch een heel licht tintje blauw en groen aan geven, hoe doe ik datHeb je daar een een of ander tooltje voor BBQ?
Iets donkerder dus, staat ook wel chique.quote:Op dinsdag 6 september 2011 19:44 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo heb ik hem nu
(Weer zo'n irritant iets, pics die niet resizen in auto-updates)
Die kleuren zijn weer mooi, welke #hex of RGB heb je gebruikt?quote:Op dinsdag 6 september 2011 19:44 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo heb ik hem nu
(Weer zo'n irritant iets, pics die niet resizen in auto-updates)
Daar wil ik ook een icoontje voor, gewoon de letters TS ergens netjes neergezet ofzo. Maakt het allemaal een stuk netter.quote:Op dinsdag 6 september 2011 19:45 schreef Huppelmuts het volgende:
Mijn posts zijn paars, ook als iemand mij quote. De TS is blauwig
heeft de TS geen aparte CSS .class?quote:Op dinsdag 6 september 2011 19:46 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Daar wil ik ook een icoontje voor, gewoon de letters TS ergens netjes neergezet ofzo. Maakt het allemaal een stuk netter.
Kunnen we dat niet fixen met een CSS?quote:Op dinsdag 6 september 2011 19:46 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Daar wil ik ook een icoontje voor, gewoon de letters TS ergens netjes neergezet ofzo. Maakt het allemaal een stuk netter.
quote:Op dinsdag 6 september 2011 19:47 schreef Dalando het volgende:
[..]
heeft de TS geen aparte CSS .class?
GMTAquote:Op dinsdag 6 september 2011 19:47 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Kunnen we dat niet fixen met een CSS?
#d5fae3 = groenquote:Op dinsdag 6 september 2011 19:46 schreef Dalando het volgende:
[..]
Die kleuren zijn weer mooi, welke #hex of RGB heb je gebruikt?
Dankjequote:Op dinsdag 6 september 2011 19:47 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
#d5fae3 = groen
#d5eefa = blauw
Leuk om te weten, zo net na het etenquote:Op dinsdag 6 september 2011 19:47 schreef Huppelmuts het volgende:
Bah ik deed een vieze nies, zo over mn eigen schoen heen
quote:Op dinsdag 6 september 2011 19:47 schreef Dalando het volgende:
[..]
heeft de TS geen aparte CSS .class?
Daar zat ik dus ook al naar te kijken ja.quote:Op dinsdag 6 september 2011 19:47 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Kunnen we dat niet fixen met een CSS?
quote:Op dinsdag 6 september 2011 19:47 schreef Huppelmuts het volgende:
Bah ik deed een vieze nies, zo over mn eigen schoen heen
TS: d1d9f0quote:Op dinsdag 6 september 2011 19:50 schreef Dalando het volgende:
Oh, BBQ, ik had het trouwens over de kleurtjes van Lompehork
(plaatjes in posts enzo, kwijtkluts)
Dus, lompehork,
welke kleuren blauw en groen heb jij? in #hex / RGB?
Dankjequote:Op dinsdag 6 september 2011 19:52 schreef LompeHork het volgende:
[..]
TS: d1d9f0
Zelf: ecf5eb
Friends: edf7fa
Tof, die tekst gaat goed samen met Ennio Morricone's "The Good, The Bad And The Ugly"quote:Op dinsdag 6 september 2011 19:57 schreef Ragboer het volgende:
ik ben stoned maar ik draai er nog een
bluemotion we draaien gemeen
praatjes vullen geen gaatjes
ik naai je meteen
ben vergeten wie de fuck de waggie heeft geleend
Nee van Mecano natuurlijkquote:
quote:Op dinsdag 6 september 2011 20:01 schreef Plastic_zak het volgende:
MK ? heb je pics van je trein gemaakt ?
gr gr een treinspotter
link?quote:
Sharr, hoe gaat het met mijn PVV-stemster?quote:
Ik stem niet. Hoi, dankje, ja goed.quote:Op dinsdag 6 september 2011 20:10 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Sharr, hoe gaat het met mijn PVV-stemster?
Ik twijfel nog.quote:Op dinsdag 6 september 2011 20:12 schreef MarokkaanseKip het volgende:
p_z ga je niet meer naar de meet?
Whehe, aids aan dat.quote:Op dinsdag 6 september 2011 20:12 schreef Ragboer het volgende:
Kale koppen
Bomberjacks
Nationalisten
Euh..quote:Op dinsdag 6 september 2011 20:12 schreef speedking het volgende:
[..]
hadden ze je te hard in je kontje genomen
wij gaan samen tochquote:Op dinsdag 6 september 2011 20:12 schreef MarokkaanseKip het volgende:
p_z ga je niet meer naar de meet?
Rotterdam-Zuid straatslet kelderboxgangbangquote:Op dinsdag 6 september 2011 20:12 schreef speedking het volgende:
[..]
hadden ze je te hard in je kontje genomen
Opscheerquote:Op dinsdag 6 september 2011 20:12 schreef Ragboer het volgende:
Kale koppen
Bomberjacks
Nationalisten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dikke lijnen pep snuiven in je aussiequote:Op dinsdag 6 september 2011 20:12 schreef Ragboer het volgende:
Kale koppen
Bomberjacks
Nationalisten
Sharr watquote:Op dinsdag 6 september 2011 20:13 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Rotterdam-Zuid straatslet kelderboxgangbang![]()
Dat apenwijffie heet zoquote:
Sorry, ik kon het niet latenquote:
En dan bannen ze mij zonder enige redenquote:
Niet haten kut, ban is een ban.quote:Op dinsdag 6 september 2011 20:20 schreef Dalando het volgende:
[..]
En dan bannen ze mij zonder enige reden
Sowieso, TCquote:Op dinsdag 6 september 2011 20:20 schreef Dalando het volgende:
[..]
Nee Patje heeft je gebannedquote:Op dinsdag 6 september 2011 20:20 schreef Dalando het volgende:
[..]
Chocoladekoekjes.quote:Op dinsdag 6 september 2011 20:21 schreef Ragboer het volgende:
Ik ben er. Waar wil je het over hebben?
Ragbroeder kom TCquote:
Ik heb jou al een keer gezien volgens mij.quote:Op dinsdag 6 september 2011 20:24 schreef LompeHork het volgende:
[..]
De kans missen om mij live te bekijken
In ABO vermoed ikquote:Op dinsdag 6 september 2011 20:27 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik heb jou al een keer gezien volgens mij.
mag ik je trouwfoto's zienquote:Op dinsdag 6 september 2011 20:29 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Trouwfoto's![]()
[..]
Nee gekkie, die stuur ik alleen naar jou!
quote:Op dinsdag 6 september 2011 20:29 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
mag ik je trouwfoto's zien
http://www.sadanduseless.(...)an-wedding-pictures/quote:Op dinsdag 6 september 2011 20:29 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
mag ik je trouwfoto's zien
omg failquote:Op dinsdag 6 september 2011 20:30 schreef Ragboer het volgende:
[..]
http://www.sadanduseless.(...)an-wedding-pictures/
quote:Op dinsdag 6 september 2011 20:30 schreef Ragboer het volgende:
[..]
http://www.sadanduseless.(...)an-wedding-pictures/
Dank! Die jurk was echt fantastisch, leek in het licht steeds een andere kleur!quote:Op dinsdag 6 september 2011 20:32 schreef MarokkaanseKip het volgende:
LH schattige foto's! Die jurk van haar![]()
zomooi en apartquote:Op dinsdag 6 september 2011 20:32 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dank! Die jurk was echt fantastisch, leek in het licht steeds een andere kleur!
Mag ik ook zien?quote:Op dinsdag 6 september 2011 20:32 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dank! Die jurk was echt fantastisch, leek in het licht steeds een andere kleur!
Ik stuur je ze ook niet, dat helpt.quote:Op dinsdag 6 september 2011 20:42 schreef Ragboer het volgende:
Ik hoef je foto's niet te zien.
Bedankt.
Ik voel me aangesproken.quote:Op dinsdag 6 september 2011 21:04 schreef Plastic_zak het volgende:
dit is een erg goede sc met veel bazenusers
gr gr
quote:Op dinsdag 6 september 2011 21:04 schreef Plastic_zak het volgende:
dit is een erg goede sc met veel bazenusers
gr gr
quote:
Mag jij mijn post zomaar quoten zonder toestemming? WAT GEBEURT ER MET DE FAKKING AUTEURSRECHTEN HE JONGENTJE? HE? ik vraag het je. IK WIL FAKKING ANTWOORD.quote:
Je bent zo leuk als je boos bentquote:Op dinsdag 6 september 2011 21:08 schreef coban het volgende:
[..]
Mag jij mijn post zomaar quoten zonder toestemming? WAT GEBEURT ER MET DE FAKKING AUTEURSRECHTEN HE JONGENTJE? HE? ik vraag het je. IK WIL FAKKING ANTWOORD.
Wat heb jij gebruikt vandaag?quote:Op dinsdag 6 september 2011 21:08 schreef coban het volgende:
[..]
Mag jij mijn post zomaar quoten zonder toestemming? WAT GEBEURT ER MET DE FAKKING AUTEURSRECHTEN HE JONGENTJE? HE? ik vraag het je. IK WIL FAKKING ANTWOORD.
tinychat.com/bazentcquote:
Wat lief.quote:Op dinsdag 6 september 2011 21:08 schreef coban het volgende:
[..]
Ik ben altijd leuk, HOOR JE ME? Aaaaaltijd. Oke? Altijd.quote:
Zó schattig!quote:Op dinsdag 6 september 2011 21:09 schreef coban het volgende:
[..]
Ik ben altijd leuk, HOOR JE ME? Aaaaaltijd. Oke? Altijd.
Moet ik soms klappen uitdelen? WIL JE DAT SOMS?
Zo'n neger kwam en gaf me een snoepje. Volgens mijn mama was dat de fout.quote:
quote:Op dinsdag 6 september 2011 21:11 schreef coban het volgende:
[..]
Zo'n neger kwam en gaf me een snoepje. Volgens mijn mama was dat de fout.
quote:
Niet liegen.quote:Op dinsdag 6 september 2011 21:11 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Zonder mij is het toch wel leuker joh.
Kusje erop.quote:Op dinsdag 6 september 2011 21:14 schreef coban het volgende:
Rezania is stom hij pest me.
Help me mensen. Sla hem! Doe hem pijn! DOE HET! Laat hem lijdennnnn
quote:Op dinsdag 6 september 2011 21:14 schreef coban het volgende:
Rezania is stom hij pest me.
Help me mensen. Sla hem! Doe hem pijn! DOE HET! Laat hem lijdennnnn
quote:
Dat maakt alles goedquote:
Dag coban!quote:Op dinsdag 6 september 2011 21:18 schreef coban het volgende:
[..]
Dat maakt alles goed
Rezania, ik ga wegnu moeten jullie zonder mij leven en dat kunnen jullie niet want ik ben als zuurstof enbla.
Dat gevoel had ik gisteravond ook in het sushirestaurantquote:Op dinsdag 6 september 2011 21:16 schreef Omdatappel het volgende:
Boh, ik ben minstens 10 kilo aangekomen, zoveel heb ik gegeten. Ik zit onwijs vollll.
Nee, niet weg gaan.quote:Op dinsdag 6 september 2011 21:18 schreef coban het volgende:
[..]
Dat maakt alles goed
Rezania, ik ga wegnu moeten jullie zonder mij leven en dat kunnen jullie niet want ik ben als zuurstof enbla.
Dat is zo naar.quote:Op dinsdag 6 september 2011 21:20 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Dat gevoel had ik gisteravond ook in het sushirestaurant
Ik ken haar amper, maar tot nu toe komt ze inderdaad lief over.quote:
Niet gehad, maar doe de som eens?quote:Op dinsdag 6 september 2011 21:23 schreef Rezania het volgende:
Niemand hier heeft wiskunde A gehad en kan me helpen?
Wat dan?quote:Op dinsdag 6 september 2011 21:23 schreef Rezania het volgende:
Ik had B, sorry.quote:Op dinsdag 6 september 2011 21:23 schreef Rezania het volgende:
Ik had A en destijds met een 9 afgerondquote:Op dinsdag 6 september 2011 21:23 schreef Rezania het volgende:
Zonder herhaling = nCr.quote:Op dinsdag 6 september 2011 21:19 schreef Rezania het volgende:
Ik heb team A, B, C etc. tot en met Z. Ik wil ze allemaal één keer tegen elkaar laten spelen zonder herhaling. Welke functie op een TI-84 gebruikt je dan ook alweer? Ik weet dat het in ieder geval niet 26! is.
[..]
Dag coban!![]()
Het is geen officiële som uit een boek, het is meer een persoonlijk vraagstuk.quote:Op dinsdag 6 september 2011 21:24 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Niet gehad, maar doe de som eens?
Permutatie bitch. Of anders faculteit.quote:Op dinsdag 6 september 2011 21:23 schreef Rezania het volgende:
Dank je!quote:
nPr is toch met herhaling?quote:Op dinsdag 6 september 2011 21:27 schreef coban het volgende:
[..]
Permutatie bitch. Of anders faculteit.
nPr of dat ! Uitroeptekentje.
Baaaam. Kusjens.
Jaquote:Op dinsdag 6 september 2011 21:28 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
nPr is toch met herhaling?
Ook aan mij?quote:Op dinsdag 6 september 2011 21:29 schreef Ragboer het volgende:
Ik ga ff Opsporing Verzocht kiek'n. Ben kapot ouwe, heb tagliatelle voor 2,5 persoon gegeten_!
HAAT AAN JULLIE!
quote:Op dinsdag 6 september 2011 21:29 schreef Ragboer het volgende:
Ik ga ff Opsporing Verzocht kiek'n. Ben kapot ouwe, heb tagliatelle voor 2,5 persoon gegeten_!
HAAT AAN JULLIE!
Faculteit en ! zijn hetzelfde.quote:Op dinsdag 6 september 2011 21:27 schreef coban het volgende:
[..]
Permutatie bitch. Of anders faculteit.
nPr of dat ! Uitroeptekentje.
Baaaam. Kusjens.
Nee?quote:Op dinsdag 6 september 2011 21:28 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
nPr is toch met herhaling?
saw what u did enzoquote:Op dinsdag 6 september 2011 21:30 schreef coban het volgende:
[..]
Nee?
Npr= je hebt 3 cadeaus voor 45 pers allemaal verschillend en 1 vaste plaats (bijv fiets rekmachine en auto) dus de plaats maakt veel uit = 45 npr 3
Ncr= combinaties= 3 dezelfde dingen dus boeit niet welke plaats kan wisselen:
45 ncr 3
Doe mij maar spaghettiquote:Op dinsdag 6 september 2011 21:29 schreef Ragboer het volgende:
HAAT AAN JULLIE!
quote:Op dinsdag 6 september 2011 21:29 schreef Ragboer het volgende:
HAAT AAN JULLIE!
Nee, nPr is juist met herhaling, toch?quote:Op dinsdag 6 september 2011 21:30 schreef coban het volgende:
[..]
Nee?
Npr= je hebt 3 cadeaus voor 45 pers allemaal verschillend en 1 vaste plaats (bijv fiets rekmachine en auto) dus de plaats maakt veel uit = 45 npr 3
Ncr= combinaties= 3 dezelfde dingen dus boeit niet welke plaats kan wisselen:
45 ncr 3
quote:Een permutatie is een wiskundig object dat een welbepaalde rangschikking weergeeft van een aantal voorwerpen of getallen.
Ze kunnen allebei herhaling zijn hequote:Op dinsdag 6 september 2011 21:31 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, nPr is juist met herhaling, toch?
[..]
Zie edit.quote:Op dinsdag 6 september 2011 21:33 schreef coban het volgende:
[..]
Ze kunnen allebei herhaling zijn hedat is weer een andere som met bijvoorbeeld het vaasmodel. Bij het vaasmodel is de regel: altijd herhaling> want knikker wordt teruggelegd. En wat gebruik je bij vaasmodel? Juist Ncr.
Ik heb 26 teams, ze moeten allemaal één keer tegen elkaar spelen. Ik moet dus 26 nCr 2 gebruiken, toch?quote:Op dinsdag 6 september 2011 21:33 schreef coban het volgende:
Rez: herhaal die vraag van je eens even, even doorlezen want heb neiy goed gelezen
Jazekerquote:Op dinsdag 6 september 2011 21:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
vreter![]()
al zin in 18 september? camping de berkt
Neequote:Op dinsdag 6 september 2011 21:34 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik heb 26 teams, ze moeten allemaal één keer tegen elkaar spelen. Ik moet dus 26 nCr 2 gebruiken, toch?
QFT.quote:Op dinsdag 6 september 2011 21:35 schreef coban het volgende:
[..]
Nee. Want dat zijn combinaties he. Dan kan ook team 1 tegen team 2 en team 2 tegen team 1.
Dus dubbelop. Je moet npr gebruiken als het goed is.
Thans doet mij goed enzo nu weer zelfverzekerd en allesquote:
Hoop wel dat ze het die keer niet voortijdig afbrekenquote:Op dinsdag 6 september 2011 21:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Straks zit mn kind thuis met de diaree!!!
26 nPr 2 = 650quote:Op dinsdag 6 september 2011 21:35 schreef coban het volgende:
[..]
Nee. Want dat zijn combinaties he. Dan kan ook team 1 tegen team 2 en team 2 tegen team 1.
Dus dubbelop. Je moet npr gebruiken als het goed is.
Slaap lekker Cobanquote:Op dinsdag 6 september 2011 21:39 schreef coban het volgende:
Hey maarja nu rez weer wat heeft bijgeleerd en ik UI's heb afgekraakt is het weer tijd om te gaan slapen enzo![]()
Wat zo vroeg?quote:Op dinsdag 6 september 2011 21:39 schreef coban het volgende:
Hey maarja nu rez weer wat heeft bijgeleerd en ik UI's heb afgekraakt is het weer tijd om te gaan slapen enzo![]()
trustennnquote:Op dinsdag 6 september 2011 21:39 schreef coban het volgende:
Welterusten.quote:Op dinsdag 6 september 2011 21:39 schreef coban het volgende:
Shitquote:Op dinsdag 6 september 2011 21:39 schreef Rezania het volgende:
[..]
26 nPr 2 = 650
26 nCr 2 = 325
Het is dus toch nCr.
Ga maar na:
3 nPr 2 = 6
3 nCr 2= 3
A-B
B-C
C-A
Toch?
Trustenquote:Op dinsdag 6 september 2011 21:41 schreef Roburtt het volgende:
hoi ik ga nu naar bed
dit is dus nutteloos
Ik weet het ook niet meer.quote:Op dinsdag 6 september 2011 21:41 schreef coban het volgende:
[..]
Shithahahha omg je hebt gelijk. Het is ook ncr
laatmaar ik zie mijn fout al.
![]()
Hehe
maaaar: mijn uitleg over verschillen ncr en npr is wel kloppend. Oke?
Oke ben nu echt slapen ofzo (vroeg ja ikw eet baas enzo)
*kuch* *kuch* Aandachtshoer. *kuch*quote:Op dinsdag 6 september 2011 21:41 schreef Roburtt het volgende:
hoi ik ga nu naar bed
dit is dus nutteloos
Dat boeit me niet, jij bent baas dus jij mag datquote:
Dit klopt.quote:Op dinsdag 6 september 2011 21:39 schreef Rezania het volgende:
[..]
26 nPr 2 = 650
26 nCr 2 = 325
Het is dus toch nCr.
Ga maar na:
3 nPr 2 = 6
3 nCr 2= 3
A-B
B-C
C-A
Toch?Ik had trouwens een 7,5 voor mijn schriftelijk examen wiskunde A, ik hoor dit gewoon te weten.
Ik wist het wel, de informatie was alleen weggezakt na 3 maanden zomervakantie.quote:
quote:Op dinsdag 6 september 2011 21:44 schreef Dalando het volgende:
[..]
Dat boeit me niet, jij bent baas dus jij mag dat
quote:Op dinsdag 6 september 2011 21:46 schreef BBQSausage het volgende:
[..]Dan mag jij mij daarna weer inhalen.
20k posts voor mijquote:
In dit weer? Succes.quote:
Broerlief is met de auto, gelukkig.quote:Op dinsdag 6 september 2011 21:59 schreef Rezania het volgende:
[..]
In dit weer? Succes.Ik ben al lekker thuis.
Jij zit bijna op de 8000!quote:Op dinsdag 6 september 2011 21:56 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik ben geen hater, gewoon een realist.
Auto in dit weer!quote:Op dinsdag 6 september 2011 22:01 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Broerlief is met de auto, gelukkig.
Je postcount vieren.quote:Op dinsdag 6 september 2011 22:04 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
10.000 is wel een feestje waard hoor!
Klopt, die heb ik niet op tijd gespot. Anders was mijn 12.000e post een ode aan al wat goed is.quote:
Fietsen in dit weer.quote:Op dinsdag 6 september 2011 22:05 schreef Patje1987 het volgende:
Ik zag vandaag allemaal schoolkinderen fietsen in de regen enzo, vet huilen. Ik in de auto met muziekje op
quote:
quote:Op dinsdag 6 september 2011 21:56 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik ben geen hater, gewoon een realist.
jij heaquote:Op dinsdag 6 september 2011 22:08 schreef Patje1987 het volgende:
Lekker door plassen rijden om kinderen nat te maken
living the lifeequote:Op dinsdag 6 september 2011 22:05 schreef Patje1987 het volgende:
Ik zag vandaag allemaal schoolkinderen fietsen in de regen enzo, vet huilen. Ik in de auto met muziekje op
Nee, maar ik moest wel.quote:Op dinsdag 6 september 2011 22:07 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dus jij fietst graag in dit weer?
Zullen we een keer samen stukje rijden dan gaan we kindjes nat maken.quote:
Koel. Dan moeten we het wel zo plannen dat het regent, niet dat dat moeilijk is in Nederland.quote:Op dinsdag 6 september 2011 22:17 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Zullen we een keer samen stukje rijden dan gaan we kindjes nat maken.
Precies.quote:Op dinsdag 6 september 2011 22:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Koel. Dan moeten we het wel zo plannen dat het regent, niet dat dat moeilijk is in Nederland.
Thnx, jij ookquote:Op dinsdag 6 september 2011 22:20 schreef Rezania het volgende:
Ik ga nog even tv kijken en dan slapen. Alvast welterusten iedereen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |