Klopt, ik wil ze alleen wel zo licht mogelijk houden.quote:Op dinsdag 6 september 2011 19:40 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Idem ditowel de meest neutrale kleuren naar mijn mening!
Idem dito, ik heb namelijk een vrij "cleane" layout, ziet er bij mij zo uit:quote:Op dinsdag 6 september 2011 19:41 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Klopt, ik wil ze alleen wel zo licht mogelijk houden.
TWPquote:Op dinsdag 6 september 2011 19:41 schreef speedking het volgende:
jongens wie had topic 101 en geopend?
TWPquote:Op dinsdag 6 september 2011 19:41 schreef speedking het volgende:
Ik wil de huidige achtergrondkleur behouden, maar er toch een heel licht tintje blauw en groen aan geven, hoe doe ik datquote:Op dinsdag 6 september 2011 19:41 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Klopt, ik wil ze alleen wel zo licht mogelijk houden.
Je zou toch gaan?quote:Op dinsdag 6 september 2011 19:41 schreef speedking het volgende:
quote:Op dinsdag 6 september 2011 19:41 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Idem dito, ik heb namelijk een vrij "cleane" layout, ziet er bij mij zo uit:
[ afbeelding ]
Ik wil eigenlijk ipv. een kleurtje, een background-image gebruiken, maakt het toch wat netter. Gewoon een icoontje wat je duidelijk laat zien dat het een friendpost is.quote:Op dinsdag 6 september 2011 19:42 schreef Dalando het volgende:
[..]
Ik wil de huidige achtergrondkleur behouden, maar er toch een heel licht tintje blauw en groen aan geven, hoe doe ik datHeb je daar een een of ander tooltje voor BBQ?
Iets donkerder dus, staat ook wel chique.quote:Op dinsdag 6 september 2011 19:44 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo heb ik hem nu
(Weer zo'n irritant iets, pics die niet resizen in auto-updates)
Die kleuren zijn weer mooi, welke #hex of RGB heb je gebruikt?quote:Op dinsdag 6 september 2011 19:44 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo heb ik hem nu
(Weer zo'n irritant iets, pics die niet resizen in auto-updates)
Daar wil ik ook een icoontje voor, gewoon de letters TS ergens netjes neergezet ofzo. Maakt het allemaal een stuk netter.quote:Op dinsdag 6 september 2011 19:45 schreef Huppelmuts het volgende:
Mijn posts zijn paars, ook als iemand mij quote. De TS is blauwig
heeft de TS geen aparte CSS .class?quote:Op dinsdag 6 september 2011 19:46 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Daar wil ik ook een icoontje voor, gewoon de letters TS ergens netjes neergezet ofzo. Maakt het allemaal een stuk netter.
Kunnen we dat niet fixen met een CSS?quote:Op dinsdag 6 september 2011 19:46 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Daar wil ik ook een icoontje voor, gewoon de letters TS ergens netjes neergezet ofzo. Maakt het allemaal een stuk netter.
quote:Op dinsdag 6 september 2011 19:47 schreef Dalando het volgende:
[..]
heeft de TS geen aparte CSS .class?
GMTAquote:Op dinsdag 6 september 2011 19:47 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Kunnen we dat niet fixen met een CSS?
#d5fae3 = groenquote:Op dinsdag 6 september 2011 19:46 schreef Dalando het volgende:
[..]
Die kleuren zijn weer mooi, welke #hex of RGB heb je gebruikt?
Dankjequote:Op dinsdag 6 september 2011 19:47 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
#d5fae3 = groen
#d5eefa = blauw
Leuk om te weten, zo net na het etenquote:Op dinsdag 6 september 2011 19:47 schreef Huppelmuts het volgende:
Bah ik deed een vieze nies, zo over mn eigen schoen heen
quote:Op dinsdag 6 september 2011 19:47 schreef Dalando het volgende:
[..]
heeft de TS geen aparte CSS .class?
Daar zat ik dus ook al naar te kijken ja.quote:Op dinsdag 6 september 2011 19:47 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Kunnen we dat niet fixen met een CSS?
quote:Op dinsdag 6 september 2011 19:47 schreef Huppelmuts het volgende:
Bah ik deed een vieze nies, zo over mn eigen schoen heen
TS: d1d9f0quote:Op dinsdag 6 september 2011 19:50 schreef Dalando het volgende:
Oh, BBQ, ik had het trouwens over de kleurtjes van Lompehork
(plaatjes in posts enzo, kwijtkluts)
Dus, lompehork,
welke kleuren blauw en groen heb jij? in #hex / RGB?
Dankjequote:Op dinsdag 6 september 2011 19:52 schreef LompeHork het volgende:
[..]
TS: d1d9f0
Zelf: ecf5eb
Friends: edf7fa
Tof, die tekst gaat goed samen met Ennio Morricone's "The Good, The Bad And The Ugly"quote:Op dinsdag 6 september 2011 19:57 schreef Ragboer het volgende:
ik ben stoned maar ik draai er nog een
bluemotion we draaien gemeen
praatjes vullen geen gaatjes
ik naai je meteen
ben vergeten wie de fuck de waggie heeft geleend
Nee van Mecano natuurlijkquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |