Wat?quote:Op dinsdag 6 september 2011 19:41 schreef RickoKun het volgende:
Weet ik veel, maar ik zocht effe op mijn username op google en kwam dit tegen
quote:Ik vind dat er een leuk nieuw subforum moet komen: Klaagbaak.
Ik lees soms ff mee op het Fok!Forum, omdat ik daar geband ben :|
Maja hier is een linkje kan je ff kijken mischien is het wat![]()
Klaagbaak
quote:Op dinsdag 6 september 2011 19:42 schreef Chef_M het volgende:
Is gewoon je eigen profiel, je wilt gewoon andere mensen te slim af zijn door eerder dit te ''ontdekken''.
Wel godverdommequote:Op dinsdag 6 september 2011 19:43 schreef RickoKun het volgende:
[..]Tuurlijk vent. Hier nog één. Die admin lijkt wel verdacht veel op Rectum zijn avatar.
http://www.skateboardforum.nl/phpBB3/viewtopic.php?f=9&t=1501
Waarom google je je usernaam inderdaadquote:
Re: Hallo weer een nieuwe hier =pquote:Op dinsdag 6 september 2011 19:43 schreef RickoKun het volgende:
[..]Tuurlijk vent. Hier nog één. Die admin lijkt wel verdacht veel op Rectum zijn avatar.
http://www.skateboardforum.nl/phpBB3/viewtopic.php?f=9&t=1501
Trolloloolollloollol.quote:Op dinsdag 6 september 2011 19:46 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
De Iraanse overheid zit erachter.
Ik denk erover na je te volgen op twitterquote:Op dinsdag 6 september 2011 19:47 schreef RickoKun het volgende:
enige wat wel klopt is dat youtube filmpje en mijn steam en fok account
quote:Heej, ik ben een jongen en ik zit in de 3e klas van de Havo, ik houd van skateboarden en doe dit bijna elke dag als het mooi weer is en ik klaar ben met O.A. huiswerk enzo.
Ik heb interesse in het land Italie, vooral de stad Rome, door de historische achtergrond, en de mooie gebouwen en constructies. Ik vind de taal Italiaans ook erg mooi, en volg dit dus als optioneel vak.
Ik ben op dit forum gekomen omdat ik op het forum: Jongeren-Forum verbannen was door slecht gedrag, dus hier ga ik me goed gedragen =p
Ik zit ook in een band, Backyard Cemetery. Dit is een Punk-Rock band, en we maken muziek die lijkt op de muziek van: The Exploited.
Voor de rest heb ik niks te zeggen, dus ga ik even dit forum bekijken =p
Een eckte Wolvenjong-Fok!ker.quote:Op dinsdag 6 september 2011 19:55 schreef Nikmans het volgende:
Ik ben op dit forum gekomen omdat ik op het forum: Jongeren-Forum verbannen was door slecht gedrag, dus hier ga ik me goed gedragen =p
Ik zit ook in een band, Backyard Cemetery. Dit is een Punk-Rock band, en we maken muziek die lijkt op de muziek van: The Exploited.
quote:Op dinsdag 6 september 2011 20:27 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Gelul Ricko, dat ben je gewoon zelf natuurlijk.
Sjong! Denken dat ik zo schrijfquote:Op dinsdag 6 september 2011 20:27 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Wat is dit nouquote:Op dinsdag 6 september 2011 20:31 schreef Beardslasher het volgende:
http://jorum.nl/topic/1084-klacht-justin-bieber/
terechte klacht[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 6 september 2011 19:46 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
De Iraanse overheid zit erachter.
Mensen zonder vraagteken op hun toetsenbord.quote:
Neen, die heb ik ook niet kunnen vindenquote:Op dinsdag 6 september 2011 22:22 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Bedankt. Werkt echt!
Weet je het apenstaartje ook?
ja wat leuk hequote:Op dinsdag 6 september 2011 22:39 schreef geldwolf het volgende:
Dat onderschrift van die RicoKun op Jorum
Groetjes Wilma en de Kids!
Kids niet als kisd schrijvenquote:Op dinsdag 6 september 2011 22:39 schreef geldwolf het volgende:
Dat onderschrift van die RicoKun op Jorum
Groetjes Wilma en de Kids!
ligt vast aan de naam.quote:Op dinsdag 6 september 2011 23:11 schreef de_boswachter het volgende:
Wel een baas die Rickokun van jorum.nl zeg
Hoppakee!!!..quote:Op dinsdag 6 september 2011 23:13 schreef de_boswachter het volgende:
Piemels in de lucht, say HO; HOoO
quote:Op dinsdag 6 september 2011 20:27 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Jorum? Nooit van gehoord. Klacht verworpen, aangezien het duidelijk niet expres is en geen FOK!quote:Op dinsdag 6 september 2011 19:38 schreef RickoKun het volgende:
http://jorum.nl/user/226-rickokun/
Erg matig, negertjes, erg matigIk kom er nu pas achter.
"Ja we stelen hun subforum, maar we moeten wel een originele naam hebben zodat niemand doorheeft dat we hun subforum stelen."quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |