Een eckte Wolvenjong-Fok!ker.quote:Op dinsdag 6 september 2011 19:55 schreef Nikmans het volgende:
Ik ben op dit forum gekomen omdat ik op het forum: Jongeren-Forum verbannen was door slecht gedrag, dus hier ga ik me goed gedragen =p
Ik zit ook in een band, Backyard Cemetery. Dit is een Punk-Rock band, en we maken muziek die lijkt op de muziek van: The Exploited.
quote:Op dinsdag 6 september 2011 20:27 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Gelul Ricko, dat ben je gewoon zelf natuurlijk.
Sjong! Denken dat ik zo schrijfquote:Op dinsdag 6 september 2011 20:27 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Gelul Ricko, dat ben je gewoon zelf natuurlijk.
Wat is dit nouquote:Op dinsdag 6 september 2011 20:31 schreef Beardslasher het volgende:
http://jorum.nl/topic/1084-klacht-justin-bieber/
terechte klacht[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 6 september 2011 19:46 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
De Iraanse overheid zit erachter.
Mensen zonder vraagteken op hun toetsenbord.quote:
Neen, die heb ik ook niet kunnen vindenquote:Op dinsdag 6 september 2011 22:22 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Bedankt. Werkt echt!
Weet je het apenstaartje ook?
ja wat leuk hequote:Op dinsdag 6 september 2011 22:39 schreef geldwolf het volgende:
Dat onderschrift van die RicoKun op Jorum
Groetjes Wilma en de Kids!
Kids niet als kisd schrijvenquote:Op dinsdag 6 september 2011 22:39 schreef geldwolf het volgende:
Dat onderschrift van die RicoKun op Jorum
Groetjes Wilma en de Kids!
ligt vast aan de naam.quote:Op dinsdag 6 september 2011 23:11 schreef de_boswachter het volgende:
Wel een baas die Rickokun van jorum.nl zeg
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |