Nee helemaal niet zou het 4de jaar op rij worden, maar wil graag mooi weer aangezien het toch buiten isquote:Op woensdag 7 september 2011 23:27 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
2 jaar geleden wel prima, heb je negatieve ervaringen dan?
genoeg bunkers om even te schuilen tochquote:Op woensdag 7 september 2011 23:46 schreef Difficult het volgende:
[..]
Nee helemaal niet zou het 4de jaar op rij worden, maar wil graag mooi weer aangezien het toch buiten is
Cheezburgernetwork is de reden voor mijn slaaptekort.quote:Op donderdag 8 september 2011 08:25 schreef HostiMeister het volgende:
Zo kom ik altijd te laat op werk, BGTes.
On that note:
[ afbeelding ]
Doe ff normaal, flapdrol. Studerenquote:Op donderdag 8 september 2011 08:49 schreef BGTes het volgende:
WAT GEBEURT ER MET ME?
Ik overweeg eerder te vertrekken om in de UB wat te zitten studeren! Help!
quote:Op donderdag 8 september 2011 08:25 schreef HostiMeister het volgende:
Zo kom ik altijd te laat op werk, BGTes.
On that note:
[ afbeelding ]
We're going to ruin somebody's rice cropquote:Op donderdag 8 september 2011 11:47 schreef IrishBastard het volgende:
Deze is ook geniaal
http://www.dumpert.nl/med(...)een_luchtballon.html
Dat wel! ach kan vrijdag nog een kaartje halen, toch nooit uitverkochtquote:Op woensdag 7 september 2011 23:52 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
genoeg bunkers om even te schuilen toch?
Ben er de eerste editie geweest, ontzettend na mijn zin gehad. Toen wassie wel uitverkochtquote:Op donderdag 8 september 2011 12:25 schreef Difficult het volgende:
[..]
Dat wel! ach kan vrijdag nog een kaartje halen, toch nooit uitverkocht
Geniaal hèquote:Op donderdag 8 september 2011 12:00 schreef motorbloempje het volgende:
"That guy's not happy... I think we just landed on his child.... "!
Raap me op!
quote:Op donderdag 8 september 2011 11:56 schreef HostiMeister het volgende:
Hebben jullie dat ook wel eens, dat alleen het gezicht van iemand al voldoende is om elke cel in je lichaam op scherp te zetten? Dat je elke nanoseconde moet benutten om je controle niet te verliezen en te veranderen in een tsunami van geconcentreerde haat? Dat je tegen de grens aanhikt om niet te veranderen in een supernova van pure vernietiging? Dat je dit zonnestelsel met vreugde zou opofferen om te weten dat je nooit meer dat gezicht zou moeten aanschouwen?
Of is dit vreemd?
quote:Op donderdag 8 september 2011 12:42 schreef Mikkie het volgende:
Ze hebben in elk geval plezier
Dat filmpje met die band is ook wel een topper trouwens!
Ja klopt het is geloof ik wel meerdere edities uitverkocht geweest maar vaak pas op de dag van Q-base zelf. Ik heb het ook altijd goed naar me zin daar super vette afsluiter van het seizoenquote:Op donderdag 8 september 2011 12:25 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ben er de eerste editie geweest, ontzettend na mijn zin gehad. Toen wassie wel uitverkocht
Ja! Het gaan leren voor een tentamen en de hele dag koffie drinken. Het schrijven van een essay en de hele dag Mahjonggen. Het gaan drinken van één biertje en om zeven uur je bed in rollen.quote:
Story of my life. Vooral omdat ik er laatst achterkwam dat een van die nachtbussen 5 minuten lopen van mijn kamer stopt. vanuit de stad. Donderdagavond, here I come. Nouja, volgende week danquote:Op donderdag 8 september 2011 19:07 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ja! Het gaan leren voor een tentamen en de hele dag koffie drinken. Het schrijven van een essay en de hele dag Mahjonggen. Het gaan drinken van één biertje en om zeven uur je bed in rollen.
beetje het gevoel alsof je in zon 3d simulator zitquote:Op donderdag 8 september 2011 21:07 schreef Oom_Agent het volgende:
Ja hij was maar kort, 7 seconden voelbaar. Maar een schok was best heftig.
Me 2!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |