Heb je ook wel gelijk in, het is enigzins opzoeken. Maar de echte vraag ligt meer in de budgetten inschatten in dit geval. Ik persoonlijk vind het ook veel leuker om het zonder voorbeeld te proberen, ook al wordt de paint er nogal bagger vanquote:Op dinsdag 6 september 2011 22:12 schreef Patch het volgende:
Maar het is toch een beetje opzoeken? Een poster of foto erbij zoeken om zo tot je antwoord te komen.
Maar vraagsteller beslist lijkt me een goede optie.
Kan me inderdaad wel voorstellen dat je zo denkt. Bij één van de vorige vragen mocht je plaatjes integreren.quote:Op dinsdag 6 september 2011 22:19 schreef Baszh het volgende:
Ja het is opzoeken en deed dat enkel omdat het bij de vorige paintvraag die ik deed juist wél toe was gestaan. Keur die van mij dan maar af
vooral die van dekatophetspek zekerquote:Op dinsdag 6 september 2011 22:18 schreef SamuelofSEK het volgende:
Bij enkele moet ik nog wel me best doen om een film bij te bedenken, dus nog even geduld voor de uitslag
Die films bedenken lukte me wel zonder lijstje!quote:Op dinsdag 6 september 2011 22:22 schreef wyccie het volgende:
[..]
Kan me inderdaad wel voorstellen dat je zo denkt. Bij één van de vorige vragen mocht je plaatjes integreren.
En ik neem aan dat je niet eerst een lijstje van films hebt opgezocht of wel?
Ik herken the 6th day, kindergarten cop, predator, o.a.quote:Op dinsdag 6 september 2011 22:27 schreef RanTheMan het volgende:
ff algemene vraag, kan iedereen al mijn films herkennen?
heb dr echt mn best op gedaan
De junior was een complete gok... Daar kon ik niet zoveel van makenquote:Op dinsdag 6 september 2011 22:27 schreef RanTheMan het volgende:
huh 3 brillenquote:Op dinsdag 6 september 2011 22:33 schreef RanTheMan het volgende:
???
het is terminator 1-2-3 (3 brillen) kindergarten cop (de schommel) 6th day (kalender met 6e dag)
around the world in 80 days (wereldbol) comando, batman, junior
Ik herken The Sixth Day en Junior. En nu Red Heat ook omdat dat is gezegd bij het plaatje van Baszh.quote:Op dinsdag 6 september 2011 22:27 schreef RanTheMan het volgende:
ik geloof dat op elke cover the terminator een zonnebril op heeft en er zijn toch 3 films van?quote:
+1quote:
Hit me!quote:Op dinsdag 6 september 2011 22:35 schreef RanTheMan het volgende:
Dragonfodder nog in de buurt? de vraag waar je nieuwsgierig naar bent volgt nu!
quote:
Bingoquote:
ik hoorde: he hannibal! en een vraag was geborenquote:
nog 7quote:Op dinsdag 6 september 2011 22:54 schreef Michelangelo2 het volgende:
Forrest Gump
Saving Private Ryan
The Terminal
Cast Away
Road to Perdition
Toy Story
Toy Story 2
Toy Story 3
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |