Die krijg je hopelijk zoquote:Op dinsdag 6 september 2011 21:21 schreef RanTheMan het volgende:
iemand dan een voorbeeld van een trivia paint vraag?
Nieuwsgierig +1quote:Op dinsdag 6 september 2011 21:25 schreef RanTheMan het volgende:
ik mot snel een punt pakken want mn ega verzint net de meest briljante vraag ooit
Nee echt zelf tekenen met paintquote:Op dinsdag 6 september 2011 21:33 schreef RanTheMan het volgende:
moey je t zelf tekenen of mag je ook plaatjes bewerken?
Die ook nietquote:
interessante vraag...quote:Op dinsdag 6 september 2011 21:59 schreef Baszh het volgende:
Ik trouwens voor sommige een voorbeeldplaatje gebruikt voor de snelheid, mocht dat verboden zijn dan helaas
Die radiator, bedoel je daar red heat mee?quote:Op dinsdag 6 september 2011 21:59 schreef Baszh het volgende:
Ik trouwens voor sommige een voorbeeldplaatje gebruikt voor de snelheid, mocht dat verboden zijn dan helaas
Vond Conan ook al erg lijkendquote:Op dinsdag 6 september 2011 21:59 schreef Baszh het volgende:
Bij paintvragen in het verleden was dat wel toegestaan namelijkquote:Op dinsdag 6 september 2011 22:01 schreef Patch het volgende:
[..]
interessante vraag...
ik zeg 'ja, dat is verboden'.
alles is altijd toegestaan in FMT totdat er een regel komt die het verbied of goedkeurdquote:Op dinsdag 6 september 2011 22:02 schreef Baszh het volgende:
[..]
Bij paintvragen in het verleden was dat wel toegestaan namelijk
Ik zeg in dit geval: vraagsteller beslist.quote:Op dinsdag 6 september 2011 22:01 schreef Patch het volgende:
[..]
interessante vraag...
ik zeg 'ja, dat is verboden'.
quote:Op dinsdag 6 september 2011 21:34 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Nee echt zelf tekenen met paint
[..]
Da's plaatjes bewerken, weer net ff anders.quote:Op dinsdag 6 september 2011 22:04 schreef RanTheMan het volgende:
ik vroeg t net en toen zei die nee....
bewerken is iets anders dan natekenenquote:Op dinsdag 6 september 2011 22:04 schreef RanTheMan het volgende:
ik vroeg t net en toen zei die nee....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |