Gewoon doorgaan tot 20...quote:Op dinsdag 6 september 2011 19:17 schreef Sunnythesun het volgende:
Boris?? Hoe komt het dat jij er wel 20 mocht neerzetten en ik niet??![]()
![]()
Nou ja, vind het toch altijd al een crime om een lijst te bedenken wat dat is echt onmogelijk wmb..
quote:
Ik vond het een toffe filmquote:Op dinsdag 6 september 2011 19:21 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Api's gekeken?
Wat vond jij van 'NO' ?
quote:Op dinsdag 6 september 2011 19:35 schreef Isabeau het volgende:
Laatste 3 afleveringen DexterEn ik wil niet kijken ik ben zo bang dat Julia dood gaat
![]()
![]()
Ken je dat gevoel dat iets tè intens is? Ik heb dat nu met Dexter
Vond seizoen 3 wel minder dan 1 en vooral 2 (Doakesquote:Op dinsdag 6 september 2011 19:38 schreef Isabeau het volgende:
En echt elk seizoen is tot nu toe beter dan het seizoen ervoor. Hoe doen ze datBen benieuwd naar dat nieuwe seizoen!
ja dat.. 3 was even een inzakkertje (vergeleken met de rest, nog steeds briljant dus eigenlijk)quote:Op dinsdag 6 september 2011 19:39 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Vond seizoen 3 wel minder dan 1 en vooral 2, 4 was weer een superseizoen. 5 kijken we binnenkort.
quote:Op dinsdag 6 september 2011 19:40 schreef Isabeau het volgende:
Seizoen 4 was de Trinity killer? Ik vergeet altijd in welk seizoen ik zit. Ik kijk nu die met Julia Stiles![]()
Ik heb niet voor niets collega's die blij zijn als ze weer mogen werken. Lekker rustigquote:Op dinsdag 6 september 2011 19:52 schreef LieLie het volgende:
Doe mij maar een dag werken, wordt ik lang niet zo moe van als van oppassen![]()
Maar het was wel gezellig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |