Da hedde gy goe gezien.quote:Op dinsdag 6 september 2011 19:39 schreef roos85 het volgende:
[..]
Die gaon gewoon keigoed scoruh jonguh
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
quote:Op dinsdag 6 september 2011 19:42 schreef Burner82 het volgende:
Ik heb een oude sticker onder mijn bel (nog van de vorige bewoner) met :Colporteurs ongewenst (en een mannetje met een koffer met een streep er doorheen).
ging net de bel, ik naar de voordeur, niemand daar te zien, ik maak open, roep er iemand van rechts, bij de buren voor de deur nu: sorry meneer, ik had uw sticker niet gezien, sorry.
Het werkt dus echt
quote:Op dinsdag 6 september 2011 19:42 schreef Burner82 het volgende:
Ik heb een oude sticker onder mijn bel (nog van de vorige bewoner) met :Colporteurs ongewenst (en een mannetje met een koffer met een streep er doorheen).
ging net de bel, ik naar de voordeur, niemand daar te zien, ik maak open, roep er iemand van rechts, bij de buren voor de deur nu: sorry meneer, ik had uw sticker niet gezien, sorry.
Het werkt dus echt
Vlokkuhquote:
Was ook mijn 1e keerquote:Op dinsdag 6 september 2011 19:43 schreef Drassss het volgende:
Gewoon geen sticker plakken. Ik heb ze namelijk nog nooit bij mijn voordeur gehad
Zo erg als Klara kan toch niet zou je zeggen...quote:
Maar, dit zijn toch de beste uit de provincie?quote:Op dinsdag 6 september 2011 19:47 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Zo erg als Klara kan toch niet zou je zeggen...
Kan je nagaan hoe slecht de afvallers hebben gepresteerdquote:Op dinsdag 6 september 2011 19:48 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Maar, dit zijn toch de beste uit de provincie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |