quote:Op dinsdag 6 september 2011 19:22 schreef Frag_adder het volgende:
zonder witlof, boeie tis toch niet te vreten
Nee man, witlofquote:Op dinsdag 6 september 2011 19:22 schreef Frag_adder het volgende:
zonder witlof, boeie tis toch niet te vreten
quote:
Uit de oven is ook lekkerquote:Op dinsdag 6 september 2011 19:25 schreef Cateye2011 het volgende:
[..]
rauw gaat nog, maar gekookt.... brrrrrr
Zolang het maar niet als bistro jaren 70 wordt gepresenteerdquote:
in de oven met spek en brie doenquote:Op dinsdag 6 september 2011 19:25 schreef Cateye2011 het volgende:
[..]
rauw gaat nog, maar gekookt.... brrrrrr
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
quote:Op dinsdag 6 september 2011 19:28 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dan hebbie stront aan de knikker!quote:Op dinsdag 6 september 2011 19:29 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Ik verstond, moet aan de shit blijven hangen
quote:Op dinsdag 6 september 2011 19:29 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Ik verstond, moet aan de shit blijven hangen
Ik denk dat ie chip bedoelde
Kruimel(end)quote:Op dinsdag 6 september 2011 19:30 schreef Burner82 het volgende:
Crumble... dat is toch niet eens nederlands?
Is het dan wel overijssels?quote:
Het is wachten op de Brabantse bazen.quote:Op dinsdag 6 september 2011 19:36 schreef zoem het volgende:
Overijssel is wel de slechtste provincie tot nu toe...
Die mogen de finalestoeltjes warm houden voor de Zeeuwenquote:Op dinsdag 6 september 2011 19:37 schreef Drassss het volgende:
[..]
Het is wachten op de Brabantse bazen.
Die gaon gewoon keigoed scoruh jonguhquote:Op dinsdag 6 september 2011 19:37 schreef Drassss het volgende:
[..]
Het is wachten op de Brabantse bazen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |