Dan kwam ze nog 8,5 punt te kortquote:Op dinsdag 6 september 2011 19:55 schreef zoem het volgende:
Klara zou zich wel thuisvoelen in dit team
quote:
Gelukkig wel ja. Bartquote:
Dat is je straf, omdat je liever voetbal kijktquote:
Doe die boodschappen nou toch eens op een ander tijdstip danquote:Op dinsdag 6 september 2011 19:58 schreef Cateye2011 het volgende:
Het was weer leuk mensen, tot donderdag, morgen kan ik niet kijken.
quote:Op dinsdag 6 september 2011 19:42 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Ik gooi 'm er toch in
BrabantSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
Lekker he, net ook al opquote:Op woensdag 7 september 2011 18:18 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Eerst even een Hollandse bloemkool naar binnen werken
maar het record van Klara wordt vast niet verbrokenquote:Op woensdag 7 september 2011 19:02 schreef Frag_adder het volgende:
het aantal punten per persoon is wel echt om te janken zeg
Het zijn eigenlijk allemaal falersquote:Op woensdag 7 september 2011 19:02 schreef Lutte het volgende:
[..]
Roos
Heb nog niks gezien.. Zit er wat tussen deze week?
Behoorlijk triest inderdaadquote:Op woensdag 7 september 2011 19:02 schreef Frag_adder het volgende:
het aantal punten per persoon is wel echt om te janken zeg
Dat is gewoon onmogelijk, daar durf ik 5 euro op te zetten!quote:Op woensdag 7 september 2011 19:02 schreef roos85 het volgende:
[..]
maar het record van Klara wordt vast niet verbroken
is dat de leraar?quote:Op woensdag 7 september 2011 19:04 schreef Burner82 het volgende:
leerling en leraar weer samenik hoop dat bart weer lekker op zijn bek gaat
Wacht maar...quote:Op woensdag 7 september 2011 19:04 schreef roos85 het volgende:
Trouwens 3 van de 4 halve finalisten zijn vrouw
Ah ja, shitquote:Op woensdag 7 september 2011 19:05 schreef roos85 het volgende:
[..]
er zijn tot nu toe alleen maar vrouwelijke winnaars he
resultaten uit het verleden zijn geen garantie voor de toekomstquote:Op woensdag 7 september 2011 19:05 schreef roos85 het volgende:
[..]
er zijn tot nu toe alleen maar vrouwelijke winnaars he
Nee, bart is de bolle arrogante leerling... Diederik is de leraar... Ow nee, meneer Evertsquote:
dat klopt, maar tot nu toe 100% winnaarsscore voor de vrouwenquote:Op woensdag 7 september 2011 19:06 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
resultaten uit het verleden zijn geen garantie voor de toekomst
Jaja, we weten het nu welquote:Op woensdag 7 september 2011 19:07 schreef roos85 het volgende:
[..]
dat klopt, maar tot nu toe 100% winnaarsscore voor de vrouwen
daar dacht ik ook aanquote:Op woensdag 7 september 2011 19:13 schreef Frag_adder het volgende:
als deze aardappel puree nou zo slecht blijkt te zijn dat hij hem nooit vergeet heeft hij toch gelijk
Nou aan bart erger ik mij toch minder hoor, die komt tenminste nog terug op zijn arrogante uitsprakenquote:
Guillaume had teveel (misplaatst) zelfvertrouwen. Bart is gewoon arrogant.quote:
quote:Op woensdag 7 september 2011 19:20 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Guillaume had teveel (misplaatst) zelfvertrouwen. Bart is gewoon arrogant.
quote:
quote:Op woensdag 7 september 2011 19:24 schreef roos85 het volgende:
[..]
daaaar gaat ie moet er eigenlijk wel bij
Ik zit mobiel, dus gaat niet zo snelquote:Op woensdag 7 september 2011 19:24 schreef roos85 het volgende:
[..]
daaaar gaat ie moet er eigenlijk wel bij
Ik zit lekker met de laptop op schootquote:Op woensdag 7 september 2011 19:25 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ik zit mobiel, dus gaat niet zo snel
Het zijn allemaal faalhazen deze weekquote:Op woensdag 7 september 2011 19:26 schreef Drassss het volgende:
Mag die Diederik ook niet meer, wat een faalhaas.
Mijn laptop is kapot, dus tjaquote:Op woensdag 7 september 2011 19:26 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ik zit lekker met de laptop op schoot
tijd voor Brabant dusquote:Op woensdag 7 september 2011 19:27 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Het zijn allemaal faalhazen deze week
Faalhaasjes-cultuurquote:Op woensdag 7 september 2011 19:27 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Het zijn allemaal faalhazen deze week
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |