daar dacht ik ook aanquote:Op woensdag 7 september 2011 19:13 schreef Frag_adder het volgende:
als deze aardappel puree nou zo slecht blijkt te zijn dat hij hem nooit vergeet heeft hij toch gelijk
Nou aan bart erger ik mij toch minder hoor, die komt tenminste nog terug op zijn arrogante uitsprakenquote:
Guillaume had teveel (misplaatst) zelfvertrouwen. Bart is gewoon arrogant.quote:
quote:Op woensdag 7 september 2011 19:20 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Guillaume had teveel (misplaatst) zelfvertrouwen. Bart is gewoon arrogant.
quote:
quote:Op woensdag 7 september 2011 19:24 schreef roos85 het volgende:
[..]
daaaar gaat ie moet er eigenlijk wel bij
Ik zit mobiel, dus gaat niet zo snelquote:Op woensdag 7 september 2011 19:24 schreef roos85 het volgende:
[..]
daaaar gaat ie moet er eigenlijk wel bij
Ik zit lekker met de laptop op schootquote:Op woensdag 7 september 2011 19:25 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ik zit mobiel, dus gaat niet zo snel
Het zijn allemaal faalhazen deze weekquote:Op woensdag 7 september 2011 19:26 schreef Drassss het volgende:
Mag die Diederik ook niet meer, wat een faalhaas.
Mijn laptop is kapot, dus tjaquote:Op woensdag 7 september 2011 19:26 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ik zit lekker met de laptop op schoot
tijd voor Brabant dusquote:Op woensdag 7 september 2011 19:27 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Het zijn allemaal faalhazen deze week
Faalhaasjes-cultuurquote:Op woensdag 7 september 2011 19:27 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Het zijn allemaal faalhazen deze week
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |