21:47 had je wss icm gehad, 1900quote:Op vrijdag 9 september 2011 21:38 schreef greavy het volgende:
[..]
Nu kunnen we met VIRM![]()
![]()
![]()
reizen ipv SLT
![]()
![]()
![]()
![]()
In alle gevallen ga je er geen donder op vooruit![]()
Ik ben maar in de IC naar Dordrecht gestapt (wederom VIRM), en kijk wel of de trein naar Zwijndrecht niet te lang laat wachten, anders de bus maar. (Toch SOV)
Heb jij nooit school ofzo, dat je er 2 banen en zoveel hobby naast kan doen?quote:Op vrijdag 9 september 2011 21:42 schreef greavy het volgende:
Dat weet ik. Maar ik had nu geen zin om te wachten. Wil snel thuis zijn, mn nest in. Morgen 6:40 de trein richting Utrecht voor de Railcatering..
schoolquote:Op vrijdag 9 september 2011 21:48 schreef Yreal het volgende:
[..]
Heb jij nooit school ofzo, dat je er 2 banen en zoveel hobby naast kan doen?
Ik kom uit de bios hoorquote:Op vrijdag 9 september 2011 21:48 schreef Yreal het volgende:
[..]
Heb jij nooit school ofzo, dat je er 2 banen en zoveel hobby naast kan doen?
http://www.telegraaf.nl/r(...)rkeerd__.html?p=14,2quote:Trein in India rijdt 980 kilometer verkeerd
In India is het openbaar vervoer niet van het niveau zoals wij dat kennen. Maar het feit dat een volgepakte trein honderden kilometers de verkeerde kant op is gereden is zelfs in India nieuws. De trein reed al 980 kilometer fout toen bij de reizigers pas het besef doordrong dat de reis niet helemaal goed verliep.
De trein vertrok woensdag in Tirupati in het zuiden van het land richting Bhubaneswar in het oosten, om van daaruit verder te rijden richting het noorden en de uiteindelijke eindbestemming Varanasi, aldus The Times of India.
Toen de trein echter het station van Warangal binnenreed, een plaats die ongeveer 980 kilometer ten westen van Bhubaneswar waar de trein een tussenstop had moeten maken ligt, roken de passagiers onraad.
Verkeerde bestemmingscode
Volgens de Indiase krant is de oorzaak van het honderden kilometers fout rijden van de trein mogelijk gelegen in een verkeerde bestemmingscode die de trein meekreeg. Bovendien waren de bestuurders nieuw en dus nog onbekend met de route.
Uiteindelijk kwam de trein na via een andere lijn te zijn teruggestuurd toch na een rit van 2300 kilometer veilig op zijn bestemming aan. "De rit verliep allesbehalve comfortabel, maar we zijn al blij dat we niet op een andere trein gebotst zijn", zegt één van de ongeveer duizend passagiers in The Times.
oh ik dacht dat je aan het werk wasquote:Op vrijdag 9 september 2011 21:52 schreef greavy het volgende:
[..]
Ik kom uit de bios hoor![]()
En ja, ik heb school (2 dagen per week, andere 3 stage)
En als je de originele bron leest, zie je dat het allemaal wat genuanceerder ligt dan de Telegraaf doet geloven. Kwestie van selectief brongebruik.quote:Op vrijdag 9 september 2011 21:58 schreef greavy het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/r(...)rkeerd__.html?p=14,2
danke.quote:Op vrijdag 9 september 2011 22:07 schreef greavy het volgende:
Interrailnet.com : http://nederlands.interra(...)ations/domestic-fees
Ja hoor, meerdere mensen, meerdere keren. Ik zeker 4 keer. En Duvel ook, in de tijd dat Luxemburg - Zandvoort nog direct reed.quote:Op vrijdag 9 september 2011 22:17 schreef Yreal het volgende:
[..]
danke.
Heeft iemand hier wel eens het lijntje van Luxemburg naar Gare de Angleur gemaakt.. dat ziet er wel erg tof uit..
Is het zo tof als dat het eruit ziet? Heb je misschien nog wat sappige pics?quote:Op vrijdag 9 september 2011 22:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja hoor, meerdere mensen, meerdere keren. Ik zeker 4 keer. En Duvel ook, in de tijd dat Luxemburg - Zandvoort nog direct reed.
Het is een prachtige lijn ja. Sappige pics misschien niet echt. Maar er is ook een Rail Away aflevering geweest over die lijnquote:Op vrijdag 9 september 2011 22:19 schreef Yreal het volgende:
[..]
Is het zo tof als dat het eruit ziet? Heb je misschien nog wat sappige pics?
mooi station zo te zienquote:Op vrijdag 9 september 2011 22:20 schreef Ireyon het volgende:
Welk station is dat trouwens op 't plaatje?
[ afbeelding ]
Ergens in Spanje?
Is dat niet Lissabon garo do orient (of iets dergelijks...)?quote:Op vrijdag 9 september 2011 22:20 schreef Ireyon het volgende:
[ afbeelding ]
Ergens in Spanje?
Spanje ja, ergens centraal dacht ikquote:Op vrijdag 9 september 2011 22:20 schreef Ireyon het volgende:
[ afbeelding ]
Ergens in Spanje?
Zolang het er niet knaltquote:Op vrijdag 9 september 2011 22:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Madrid Atocha schijnt ook erg mooi te zijn trouwens
Ah ja tuurlijk, een van de andere meesterwerken vanquote:Op vrijdag 9 september 2011 22:29 schreef Sandrvich het volgende:
[..]
Is dat niet Lissabon garo do orient (of iets dergelijks...)?
Schaarbeek = Nederlandsquote:Op vrijdag 9 september 2011 21:05 schreef spectrumanalyser het volgende:
gezien vanuit de Thalys van Parijs naar Amsterdam;
station Schaarbeek. of Schaerbeek. maar misschien toch ook wel weer Schaarbeek. ze zijn er niet helemaal uit gekomen tijdens het maken van de borden.
Ja, wrijf het er nog ff in dat het niet doorging doordat er een goederentrein ontspoord was...quote:Op vrijdag 9 september 2011 22:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja hoor, meerdere mensen, meerdere keren. Ik zeker 4 keer. En Duvel ook, in de tijd dat Luxemburg - Zandvoort nog direct reed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |