Is dat echt? Of een in scene gezette situatie (voor een trainingsfilm oid)? Want als dit echt is dan is die aggresieveling wel een enorme karikatuur van zichzelf?quote:Op zaterdag 10 september 2011 20:01 schreef spectrumanalyser het volgende:
sorry dat ik me niet ingelezen heb, ben geen vaste topic-volger helaas.
is deze al ook eens langsgeweest?
dat kan ik alleen beoordelen als in scene gezet...quote:Op zaterdag 10 september 2011 20:01 schreef spectrumanalyser het volgende:
sorry dat ik me niet ingelezen heb, ben geen vaste topic-volger helaas.
is deze al ook eens langsgeweest?
ze zijn van youtube verwijderd namelijk...quote:Op maandag 14 maart 2011 23:09 schreef James1988 het volgende:
En deze zijn ook leuk:
Bekijk deze YouTube-video
Bekijk deze YouTube-video
Filmpje wat ik net postte is een beetje crappy, mijn excuses. Fles heeft vast een betere.
http://worldonrails.nl/forum/viewforum.php?f=10 is ook handig daarvoorquote:Ik kan trouwens het overzicht voor toeslagen op de interrail passen niet meer vinden.. iemand een linkje?
Stonden op een nieuw perron. En het is ook nog eens het enigste perron met CiCo's. En ze staan niet op de logischte plekken. Er staat nog 1, die staat aan de andere kant van het perron, nog ver voorbij de lift..quote:Op zaterdag 10 september 2011 10:22 schreef dennistd het volgende:
[..]
Is dat geen mobiele OV-chippaal? Die kan ook worden gebruikt als er bij werkzaamheden bussen rijden en het perron onbereikbaar is. Dat perron zal er daar nog wel uit moeten ofzo, waardoor er nog geen kabels gelegd zijn.
Helaas niet. Ik kwam ze ook maar toevallig tegenquote:Op zaterdag 10 september 2011 22:56 schreef Jacob1 het volgende:
James, heb jij toevallig dat filmpje nog die je enkele maanden terug plaatse, van de Beneluxen-race?
[..]
ze zijn van youtube verwijderd namelijk...
Heb ook het vermoeden dat dit een oefeningsvideo is, die man schreeuwt in zulke heldere taal en scheldt zo weinig......daarnaast lijkt het mij Eddy Zoey te zijn, als die zo moeilijk had gedaan was het zeker binnen de kortste keren overal te zien zijn.quote:Op zaterdag 10 september 2011 20:01 schreef spectrumanalyser het volgende:
sorry dat ik me niet ingelezen heb, ben geen vaste topic-volger helaas.
is deze al ook eens langsgeweest?
Als ze daar voortaan niet gewoon altijd een trein laten rijden ofzoquote:Op zaterdag 10 september 2011 09:27 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Werkzaamheden tussen Zaandam en Sloterdijk?
Is die niet naar Polen gegaan destijds?quote:Op zondag 11 september 2011 10:16 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Weet iemand trouwens als de 3102 (Veenexpress - DH1-wadlopers) ook in Argentinië rijdt?
Waren dat niet alleen tweetjes?quote:Op zondag 11 september 2011 12:05 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Is die niet naar Polen gegaan destijds?
Ja.... precies...quote:Op zondag 11 september 2011 16:14 schreef Yreal het volgende:
Maar uit rotterdam gaat alles toch naar friesland?
Het taalgebruik viel mij ook al op. Ik zie de krantenkop al voor me: Conducteur aangevallen door ABN-sprekende aso.quote:Op zondag 11 september 2011 09:47 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Heb ook het vermoeden dat dit een oefeningsvideo is, die man schreeuwt in zulke heldere taal en scheldt zo weinig......daarnaast lijkt het mij Eddy Zoey te zijn, als die zo moeilijk had gedaan was het zeker binnen de kortste keren overal te zien zijn.
Tja greavy. Heel vervelend voor jou, maar dat bakkie pleur dient gewoon gratis aangeboden te worden als het een bende is op het spoor.quote:Op maandag 12 september 2011 00:44 schreef greavy het volgende:
Ik moest ff lachten vandaag.
Vanochtend het nieuws: "Al het treinverkeer is na het noodweer van gister avond en vannacht weer goed opgestart"
Verstoringen: Blikseminslag Zwolle-Meppel
Gevolg:
- PendelTREIN Zwolle-Meppel
- IC&ST Meppel-Leeuwarden
- IC&ST Meppel-Groningen
- IC Zwolle-Amersfoort en verder ri Utrecht-Rotterdam/Den Haag of Schiphol
NS vond het toen ook nog fun om gratis koffie bij de kiosk uit te delen. Gevolg: De omzet voor de railcatering was alles behalve goed. Veel mensen uit het Noorden hadden dus in Zwolle hun gratis bakkie pleur. Ik ben toen niet meer terug naar Zwolle gegaan voor de tweede slag.
's Avonds: Wederom Zwolle, 17:46 uit Zwolle ri Utrecht ev, had ergens thv Den Dolder een boom (of een grote tak) geraakt. Na 15 minuten werd er weer doorgereden, nadat de Mcn een inspectie aan de trein had gedaan qua schade.
Gevolg: Wéér geen tweede rit naar Zwolle, maar nu maar naar Eindhoven
Kiosk verkoopt Nescafé dacht ik. De nieuwe Kiosk doet de bonen vers malen. Railcatering heeft alleen Starbucks koffie.quote:Op maandag 12 september 2011 01:19 schreef Dr_Flash het volgende:
nou ja gratis aangeboden... maar veel meer dan een kwartje is het niet waard nee. Al plak je er 2000 starfucks logo's op.
SOV, goedemorgenquote:Op maandag 12 september 2011 07:48 schreef James1988 het volgende:
En opgeladen + ingecheckt. "Altijd Vrij, 2e Klas" aldus het paaltje.
Goedemorgen!
Gaaf, een serie-AGV? Waar gaat die rijden?quote:
Er zijn 25 AGV's besteld door het Italiaanse NTV, deze zullen in Italië gaan rijden onder de naam .Italo. Als het goed is al later dit jaar, maar RFI/Trenitalia werken tegen.quote:Op maandag 12 september 2011 10:14 schreef Duvel het volgende:
[..]
Gaaf, een serie-AGV? Waar gaat die rijden?
http://www.ntvspa.it/quote:The service will start by the end of 2011 with the name of "Italo".
jaa lijkt me ook inderdaad. Wierden, Almelo en Almelo de riet zijn al voorzien van digitale systemen. Vreemd dat ze in hengelo tijdens de verbouwing nog geen digitale systemen hebben geplaatst.quote:Op maandag 12 september 2011 10:30 schreef dennistd het volgende:
Gisteren in Enschede in elk geval nog niet, maar die zal wel snel volgen dan (het gaat per regio)
Wel vreemd, niet uniekquote:Op maandag 12 september 2011 10:41 schreef greavy het volgende:
Niet vreemd.. Rotterdam word verbouwd, geen digitale schermen. Utrecht word verbouwd, alleen nog in de hal de nieuwe schermen (PV's).
Het wordt er wel mooi! Mag ook wel, het was echt te oud, ranzig en krap voor woorden.quote:Op maandag 12 september 2011 11:02 schreef Duvel het volgende:
Rotterdam is een enorme bouwput, waarom zou je daar nog die nieuwe schermen bij doen? Het is al zo'n zooitje!
Toch eens gaan rekenen of dat niet toch weer voordeliger is. Ik doe nu 5x per week forensen (waarvan 2 dagen 's morgens ook met korting). Tussen Houten en Hilversum. Maandelijks nog minstens een keertje naar Amsterdam en nog her en der wat privéritjes.quote:Op maandag 12 september 2011 07:48 schreef James1988 het volgende:
En opgeladen + ingecheckt. "Altijd Vrij, 2e Klas" aldus het paaltje.
Goedemorgen!
Daarvoor is de Abonnementenwijzer best handig.quote:Op maandag 12 september 2011 11:28 schreef Fixers het volgende:
[..]
Toch eens gaan rekenen of dat niet toch weer voordeliger is.
Ja, die is leuk, maar die geeft maar 1 uitkomst. Ik heb zelf met een excel-sheetje zitten rekenen en dan is de conclusie dat er twee abonnementsvormen zijn die elkaar niet veel ontlopen uitgaande van mijn reisgedrag afgelopen jaar.quote:Op maandag 12 september 2011 11:43 schreef James1988 het volgende:
[..]
Daarvoor is de Abonnementenwijzer best handig.
Ehmm. Dat is bij mij een serieus verschil hoor. 25 % of zo.quote:Op maandag 12 september 2011 11:51 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
Scheelt nog geen 2 eurocent per treinkilometer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |