Is dat echt? Of een in scene gezette situatie (voor een trainingsfilm oid)? Want als dit echt is dan is die aggresieveling wel een enorme karikatuur van zichzelf?quote:Op zaterdag 10 september 2011 20:01 schreef spectrumanalyser het volgende:
sorry dat ik me niet ingelezen heb, ben geen vaste topic-volger helaas.
is deze al ook eens langsgeweest?
dat kan ik alleen beoordelen als in scene gezet...quote:Op zaterdag 10 september 2011 20:01 schreef spectrumanalyser het volgende:
ze zijn van youtube verwijderd namelijk...quote:Op maandag 14 maart 2011 23:09 schreef James1988 het volgende:
En deze zijn ook leuk:
Bekijk deze YouTube-video
Bekijk deze YouTube-video
Filmpje wat ik net postte is een beetje crappy, mijn excuses. Fles heeft vast een betere.
http://worldonrails.nl/forum/viewforum.php?f=10 is ook handig daarvoorquote:Ik kan trouwens het overzicht voor toeslagen op de interrail passen niet meer vinden.. iemand een linkje?
Stonden op een nieuw perron. En het is ook nog eens het enigste perron met CiCo's. En ze staan niet op de logischte plekken. Er staat nog 1, die staat aan de andere kant van het perron, nog ver voorbij de lift..quote:Op zaterdag 10 september 2011 10:22 schreef dennistd het volgende:
[..]
Is dat geen mobiele OV-chippaal? Die kan ook worden gebruikt als er bij werkzaamheden bussen rijden en het perron onbereikbaar is. Dat perron zal er daar nog wel uit moeten ofzo, waardoor er nog geen kabels gelegd zijn.
Helaas niet. Ik kwam ze ook maar toevallig tegenquote:Op zaterdag 10 september 2011 22:56 schreef Jacob1 het volgende:
James, heb jij toevallig dat filmpje nog die je enkele maanden terug plaatse, van de Beneluxen-race?
[..]
ze zijn van youtube verwijderd namelijk...
Heb ook het vermoeden dat dit een oefeningsvideo is, die man schreeuwt in zulke heldere taal en scheldt zo weinig......daarnaast lijkt het mij Eddy Zoey te zijn, als die zo moeilijk had gedaan was het zeker binnen de kortste keren overal te zien zijn.quote:Op zaterdag 10 september 2011 20:01 schreef spectrumanalyser het volgende:
Als ze daar voortaan niet gewoon altijd een trein laten rijden ofzoquote:Op zaterdag 10 september 2011 09:27 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Werkzaamheden tussen Zaandam en Sloterdijk?
Is die niet naar Polen gegaan destijds?quote:Op zondag 11 september 2011 10:16 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Weet iemand trouwens als de 3102 (Veenexpress - DH1-wadlopers) ook in Argentinië rijdt?
Waren dat niet alleen tweetjes?quote:Op zondag 11 september 2011 12:05 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Is die niet naar Polen gegaan destijds?
Ja.... precies...quote:Op zondag 11 september 2011 16:14 schreef Yreal het volgende:
Maar uit rotterdam gaat alles toch naar friesland?
Het taalgebruik viel mij ook al op. Ik zie de krantenkop al voor me: Conducteur aangevallen door ABN-sprekende aso.quote:Op zondag 11 september 2011 09:47 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Heb ook het vermoeden dat dit een oefeningsvideo is, die man schreeuwt in zulke heldere taal en scheldt zo weinig......daarnaast lijkt het mij Eddy Zoey te zijn, als die zo moeilijk had gedaan was het zeker binnen de kortste keren overal te zien zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |