Het is een prachtige lijn ja. Sappige pics misschien niet echt. Maar er is ook een Rail Away aflevering geweest over die lijnquote:Op vrijdag 9 september 2011 22:19 schreef Yreal het volgende:
[..]
Is het zo tof als dat het eruit ziet? Heb je misschien nog wat sappige pics?
mooi station zo te zienquote:Op vrijdag 9 september 2011 22:20 schreef Ireyon het volgende:
Welk station is dat trouwens op 't plaatje?
[ afbeelding ]
Ergens in Spanje?
Is dat niet Lissabon garo do orient (of iets dergelijks...)?quote:Op vrijdag 9 september 2011 22:20 schreef Ireyon het volgende:
[ afbeelding ]
Ergens in Spanje?
Spanje ja, ergens centraal dacht ikquote:Op vrijdag 9 september 2011 22:20 schreef Ireyon het volgende:
[ afbeelding ]
Ergens in Spanje?
Zolang het er niet knaltquote:Op vrijdag 9 september 2011 22:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Madrid Atocha schijnt ook erg mooi te zijn trouwens
Ah ja tuurlijk, een van de andere meesterwerken vanquote:Op vrijdag 9 september 2011 22:29 schreef Sandrvich het volgende:
[..]
Is dat niet Lissabon garo do orient (of iets dergelijks...)?
Schaarbeek = Nederlandsquote:Op vrijdag 9 september 2011 21:05 schreef spectrumanalyser het volgende:
gezien vanuit de Thalys van Parijs naar Amsterdam;
station Schaarbeek. of Schaerbeek. maar misschien toch ook wel weer Schaarbeek. ze zijn er niet helemaal uit gekomen tijdens het maken van de borden.
Ja, wrijf het er nog ff in dat het niet doorging doordat er een goederentrein ontspoord was...quote:Op vrijdag 9 september 2011 22:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja hoor, meerdere mensen, meerdere keren. Ik zeker 4 keer. En Duvel ook, in de tijd dat Luxemburg - Zandvoort nog direct reed.
Plan D A7709: 12 eerste klas, 36 2e klasquote:Op zaterdag 10 september 2011 08:04 schreef Duvel het volgende:
Daar zouden toch meer dan 260 mensen in moeten passen... Wel heel gaaf trouwens!
Werkzaamheden tussen Zaandam en Sloterdijk?quote:Op zaterdag 10 september 2011 08:55 schreef braddofiel het volgende:
Waarom rijd er dit weekend eigenlijk vanuit Haarlem een Intercity naar Utrecht? Ik moet toevallig die richting op vandaag, en het viel me op dat er rechtstreeks 1 gaat om het half uur? Terwijl dat doordeweeks, en andere weekenden niet het geval is
Ik heb er echter alleen maar profijt van trouwens
Is dat geen mobiele OV-chippaal? Die kan ook worden gebruikt als er bij werkzaamheden bussen rijden en het perron onbereikbaar is. Dat perron zal er daar nog wel uit moeten ofzo, waardoor er nog geen kabels gelegd zijn.quote:Op zaterdag 10 september 2011 08:12 schreef greavy het volgende:
[ afbeelding ]
Vastgeketend en al. Bang dat deze apparatuur gestolen word?
Sowieso snap ik die hele kast erachter ook niet..
Is te rotterdam CS
Jep, zie: http://www.ns.nl/storinge(...)2011_zd_ass_10_11sepquote:Op zaterdag 10 september 2011 09:27 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Werkzaamheden tussen Zaandam en Sloterdijk?
Dat soort mensen zouden een levenslang treinverbod moeten krijgen.quote:Op zaterdag 10 september 2011 20:01 schreef spectrumanalyser het volgende:
sorry dat ik me niet ingelezen heb, ben geen vaste topic-volger helaas.
is deze al ook eens langsgeweest?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |