Ik praat niet tegen mannen van 50 / huisvrouwen en brutaalkijkende meisjes. Ik zou alleen praten als ik een bekende tegen kwam en of iemand me wat vroeg.quote:Op dinsdag 6 september 2011 16:58 schreef Skylark. het volgende:
Dan moet je met iemand gaan praten, TS. Begin bij jezelf.
Klacht gesloten.
Bloed aan de muur, hè?quote:Op dinsdag 6 september 2011 17:00 schreef mistermysterion het volgende:
Dude, get a car
(oh je bent een meid)
Ja met zo'n houding wordt het natuurlijk nooit gezellig.quote:Op dinsdag 6 september 2011 17:00 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ik praat niet tegen mannen van 50 / huisvrouwen en brutaalkijkende meisjes. Ik zou alleen praten als ik een bekende tegen kwam en of iemand me wat vroeg.
Dat is ook wel een beetje zo. Al die mensen die weer naar hun baas moeten.quote:Op dinsdag 6 september 2011 16:57 schreef Meloewa het volgende:
Had het idee dat we naar een concentratiekamp werden vervoerd.
Daar ga je alquote:Op dinsdag 6 september 2011 17:00 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ik praat niet tegen mannen van 50 / huisvrouwen en brutaalkijkende meisjes. Ik zou alleen praten als ik een bekende tegen kwam en of iemand me wat vroeg.
of zit te bellenquote:Op dinsdag 6 september 2011 17:01 schreef zoem het volgende:
[..]
Daar ga je al![]()
Volgens mij denkt iedereen dat. Gevolg: iedereen staart maar wat voor zich uit.
Gewoon op de tas gaan zitten, dan pakken ze het wel weg.quote:Op dinsdag 6 september 2011 17:05 schreef Schalks. het volgende:
Mensen die niet durven te vragen of je de tas van de stoel naast je wilt halen.
Ik geef altijd een blik dat moet genoeg zijn.quote:Op dinsdag 6 september 2011 17:05 schreef Schalks. het volgende:
Mensen die niet durven te vragen of je de tas van de stoel naast je wilt halen.
Je moet er gewoon bijna op gaan zitten dan halen ze die tas wel weg.quote:Op dinsdag 6 september 2011 17:05 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ik geef altijd een blik dat moet genoeg zijn.
Oh je bent er zo een.quote:Op dinsdag 6 september 2011 17:05 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ik geef altijd een blik dat moet genoeg zijn.
Ja, daar hebben ze helemaal geen trein.quote:Op dinsdag 6 september 2011 17:00 schreef Zapato het volgende:
In Suriname gaat dat allemaal heel anders.
Vanmorgen moest ik toch staan tussen allemaal mensen heel irritant vooral als je ook nog klein bent..quote:Op dinsdag 6 september 2011 17:06 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Je moet er gewoon bijna op gaan zitten dan halen ze die tas wel weg.
Rent a car.quote:Op dinsdag 6 september 2011 17:03 schreef Meloewa het volgende:
De mensen die je blijven aanstaren zonder met hun ogen te knipperen zijn ook erg![]()
Hoe moet ik zo een ''goede'' houding hebben , moet dan lachen
Dat heb ik eerder in ons schoolgebouw.quote:Op dinsdag 6 september 2011 17:07 schreef Plastic_zak het volgende:
iedereen denkt in de trein fuck my life
Idd. In de ochtend heeft iedereen moordneigingen.quote:Op dinsdag 6 september 2011 17:07 schreef Plastic_zak het volgende:
iedereen denkt ik de trein fuck my life
Oh, dus jij was dat?quote:Op dinsdag 6 september 2011 17:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
anderen proberen via de raam een mooie meid te ontdekken.
De raamquote:Op dinsdag 6 september 2011 17:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik vind de sfeer in een trein altijd leuk, hoe mensen zich gedragen.. Voor zich uit kijken, anderen proberen via de raam een mooie meid te ontdekken.
quote:Op dinsdag 6 september 2011 17:10 schreef Schalks. het volgende:
Ik stap altijd als laatste in plekje voor het uitzoeken praatje maken met mooie meid vertellen over mijn passie voor treinen.
Terechte klacht!quote:
quote:Op dinsdag 6 september 2011 17:00 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Nog erger, instappen terwijl de mensen nog uitstappen. Vaak staan ze zo te dringen dat je niet eens fatsoenlijk de trein uit kan.quote:Op dinsdag 6 september 2011 17:15 schreef Meloewa het volgende:
En altijd dat geduw bij er in en eruit komen''ik was eerst''
Rijstwafels met chocola erover heenquote:Op dinsdag 6 september 2011 17:11 schreef Caland het volgende:
Of nog erger, kuthippies die rijstwafels gaan vreten in de trein
Ja maar.. ze zien mensen via andere ingangen hun coupé binnenkomen. Die pikken alle plekjes in.quote:Op dinsdag 6 september 2011 17:20 schreef zoem het volgende:
[..]
Nog erger, instappen terwijl de mensen nog uitstappen. Vaak staan ze zo te dringen dat je niet eens fatsoenlijk de trein uit kan.
Gewoon even net naast de deur wachten is voor veel mensen teveel gevraagd idd...quote:Op dinsdag 6 september 2011 17:20 schreef zoem het volgende:
[..]
Nog erger, instappen terwijl de mensen nog uitstappen. Vaak staan ze zo te dringen dat je niet eens fatsoenlijk de trein uit kan.
Ik staar alleen naar je borstenquote:Op dinsdag 6 september 2011 17:03 schreef Meloewa het volgende:
De mensen die je blijven aanstaren zonder met hun ogen te knipperen zijn ook erg![]()
Hoe moet ik zo een ''goede'' houding hebben , moet dan lachen
heb liever dat iemand naar me tieten staart dan naar me gezicht , want dan voel ik me gewoon ongemakkelijn en dan merk ik dat glimlachje al komen en op het gegeven moment een kij harde lach lekker voor schut dus.quote:
ik probeer altijd neutraal te kijken, maar moet wel te vaak lachen en dan kijken de mensen heel droog want dan heb ik super geheimzinnige smoel.quote:Op dinsdag 6 september 2011 17:51 schreef DeRakker. het volgende:
Begin bij jezelf.
Dit zijn nou de normale gezichten van de mensen.... wat je normaal ziet is gemaakt
logisch... want als je niet op tijd bent zit 's ochtends de trein vol en kom je te laat omdat je voor de volgende moet wachtenquote:Op dinsdag 6 september 2011 17:15 schreef Meloewa het volgende:
En altijd dat geduw bij er in en eruit komen''ik was eerst''
quote:Op dinsdag 6 september 2011 17:39 schreef zoem het volgende:
De bejaardensoos is ook weer aanwezig zie ik![]()
Eerder op de dag zijn ze pannenkoeken wezen eten![]()
[ afbeelding ]
of je springt achteropquote:Op dinsdag 6 september 2011 17:54 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
logisch... want als je niet op tijd bent zit 's ochtends de trein vol en kom je te laat omdat je voor de volgende moet wachten
mwah als iemand uit het niets lach... krijg ik altijd beetje medelijden....quote:Op dinsdag 6 september 2011 17:54 schreef Meloewa het volgende:
[..]
ik probeer altijd neutraal te kijken, maar moet wel te vaak lachen en dan kijken de mensen heel droog want dan heb ik super geheimzinnige smoel.
Zo'n lach is het nietquote:Op dinsdag 6 september 2011 17:55 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
mwah als iemand uit het niets lach... krijg ik altijd beetje medelijden....
Dan denk ik dat je een mongooltje bent
doe je een zonnebril op staat ook wel stoerquote:Op dinsdag 6 september 2011 17:57 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Zo'n lach is het nietMaar het is wel dom.. Maar dan maar net doen alsof er iets grappig op mijn tel is
ben je verlegen? bang dat mensen je zien?quote:Op dinsdag 6 september 2011 17:57 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Zo'n lach is het nietMaar het is wel dom.. Maar dan maar net doen alsof er iets grappig op mijn tel is
nee helemaaal niet, valt mee, maar kan er niet tegen als mensen me aanstarenquote:Op dinsdag 6 september 2011 18:00 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
ben je verlegen? bang dat mensen je zien?
apart... sowieso hoef je niet terug te staren... valt het je ook niet op.quote:Op dinsdag 6 september 2011 18:03 schreef Meloewa het volgende:
[..]
nee helemaaal niet, valt mee, maar kan er niet tegen als mensen me aanstarenWant let altijd op omgeving .. dat brand zo. Maar het is ook meer om het moeten lachen om iets... maar dan niet kunnen lachen dat is sowieso al ongemakkelijk.
Faalquote:Op dinsdag 6 september 2011 17:37 schreef DeLuiaard het volgende:
[ afbeelding ]
Ziet er prima uit zo'n trein. Gezellige boel daaro!
chickies hosselenquote:Op dinsdag 6 september 2011 17:37 schreef DeLuiaard het volgende:
[ afbeelding ]
Wat wonen er toch dikke zeugen in nederland bahbahquote:Op dinsdag 6 september 2011 17:37 schreef DeLuiaard het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 6 september 2011 17:53 schreef Meloewa het volgende:
[..]
heb liever dat iemand naar me tieten staart dan naar me gezicht , want dan voel ik me gewoon ongemakkelijn en dan merk ik dat glimlachje al komen en op het gegeven moment een kij harde lach lekker voor schut dus.
Ik weet niet of je dat wel positief moet opvatten ..quote:Op dinsdag 6 september 2011 19:16 schreef Gulmez het volgende:
Ik ben altijd de baas in de trein, ben altijd de laatste die ze vragen of ze naast mogen zitten, vorige keer gingen gewoon mensen staan heel coupe vol terwijl ik me plek nog had, dat is de uitdaging elke keer weer
Hahaquote:Op dinsdag 6 september 2011 19:16 schreef Gulmez het volgende:
Ik ben altijd de baas in de trein, ben altijd de laatste die ze vragen of ze naast mogen zitten, vorige keer gingen gewoon mensen staan heel coupe vol terwijl ik me plek nog had, dat is de uitdaging elke keer weer
Zo herkenbaarquote:Op dinsdag 6 september 2011 21:37 schreef drumstickNL het volgende:
Ohja, dat heb ik ook. Zit je half slapend in de trein het raam uit te staren. Zit zo'n andere je aan te staren omdat ze denkt (neem ik aan) dat ik naar haar reflectie zat te staren in 't raam. (Daar was ze niet knap genoeg voor)
Ik doe dat altijd, naar chickies staren in de weerspiegelingquote:Op dinsdag 6 september 2011 21:37 schreef drumstickNL het volgende:
Ohja, dat heb ik ook. Zit je half slapend in de trein het raam uit te staren. Zit zo'n andere je aan te staren omdat ze denkt (neem ik aan) dat ik naar haar reflectie zat te staren in 't raam. (Daar was ze niet knap genoeg voor)
teregten klagt
Als je gaat staren doe het dan goed.quote:Op dinsdag 6 september 2011 21:42 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Ik doe dat altijd, naar chickies staren in de weerspiegeling
Nee man totaal geen zin in op maandagmorgen. Doe ik op zaterdagavond wel.quote:Op dinsdag 6 september 2011 21:46 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Als je gaat staren doe het dan goed.
Draai je hoofd naar haar toe.
"Hoi, ken ik jou?"
Uhu, gelijk snel wegkijken voordat ze iets in d'r hoofd krijgtquote:Op dinsdag 6 september 2011 21:40 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
waarna je uit nood ook ergens heel vaag omhoog/omlaag moet kijken?
Even de OP quote, komt niet vaak voor dat ik het op precies dezelfde manier zou omschrijvenquote:Op dinsdag 6 september 2011 16:57 schreef Meloewa het volgende:
Wat is dat toch altijd erg.. Die suf vooruitkijkende hoofden.. mensen die je heel droog aanstaren.. en dan heb je nog mensen die een mandarijn lopen te rollen met hun handen en dan die heel suf gaan opeten. Dan heb je nog een paar huisvrouwen die gesprekken gaan voeren over dailystuff. ( af en toe echt moeten lachen maar eigenlijk niet kunnen lachen omdat alleen in de trein zit en dat dan zo idioot is als je ''in/tegen jezelf'' loopt te lachen.
)
Óok vanmorgen toen was het zo druk in de trein dat ik en meerdere moesten staan.. en die blikken van al die mensen echtHad het idee dat we naar een concentratiekamp werden vervoerd. Hoe de trein remde flikker je ook nog zo tegen iedereen op.
Klacht: De sfeer in de trein!
quote:Op dinsdag 6 september 2011 16:58 schreef Skylark. het volgende:
Klacht gesloten.
Dit dus.quote:Op dinsdag 6 september 2011 16:59 schreef Antilurker het volgende:
De trein is een vervoermiddel, geen discotheek.
Oordopjes in het ov!quote:Op dinsdag 6 september 2011 21:57 schreef drumstickNL het volgende:
Daarom: oordopjes, dan kun je overal naar kijken want ze zien dat je iets aan het doen bent en dus niet aan het staren bent.
Dit dus!quote:Op dinsdag 6 september 2011 22:00 schreef zoem het volgende:
Ik heb van die in-ears, waarmee je de buitenwereld niet/amper kan horen. Al geregeld gehad dat iemand iets aan mij vroeg in de trein, maar ik totaal niet reageerde![]()
Oordopjes in het OV
quote:Op dinsdag 6 september 2011 17:39 schreef zoem het volgende:
De bejaardensoos is ook weer aanwezig zie ik![]()
Eerder op de dag zijn ze pannenkoeken wezen eten![]()
[ afbeelding ]
Durft ts wel alleen in de trein?quote:Op dinsdag 6 september 2011 22:37 schreef Mr.Noodle het volgende:
Je hebt het maar zwaar als 12-jarige..
quote:Op dinsdag 6 september 2011 22:00 schreef zoem het volgende:
Ik heb van die in-ears, waarmee je de buitenwereld niet/amper kan horen. Al geregeld gehad dat iemand iets aan mij vroeg in de trein, maar ik totaal niet reageerde![]()
Oordopjes in het OV
maar wel via het raam, je blijft wel een Fok!ker natuurlijk.quote:Op dinsdag 6 september 2011 22:51 schreef Bombshell het volgende:
Ik heb de hele terug reis naar de tieten van het meisje tegenover me zitten staren..![]()
![]()
quote:Op dinsdag 6 september 2011 23:33 schreef Dartanion het volgende:
Ik ga altijd tegenover een meid zitten met grote ogen. Ik ga dan staren naar haar. Daarna ga ik mijn dikste puist uitknijpen terwijl ik haar ogen gebruik als spiegeltje
Nee hoorquote:Op dinsdag 6 september 2011 23:24 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
De conducteur negeer je ook zeker?
Heldquote:Op dinsdag 6 september 2011 23:33 schreef Dartanion het volgende:
Ik ga altijd tegenover een meid zitten met grote ogen. Ik ga dan staren naar haar. Daarna ga ik mijn dikste puist uitknijpen terwijl ik haar ogen gebruik als spiegeltje
In ieder geval in de ochtend.quote:Op dinsdag 6 september 2011 17:51 schreef DeRakker. het volgende:
Begin bij jezelf.
Dit zijn nou de normale gezichten van de mensen.... wat je normaal ziet is gemaakt
Een mandarijn ruik je twee coupés verder nog. Nee, doe mij dan die appel of banaan maar.quote:Op woensdag 7 september 2011 13:51 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Irritant zijn die appel etende mensen. Eet godverdomme een banaan of juist een mandarijn maar geen appel! Dat geluid, echt! Om razend gestoord van te worden.
Inderdaad. Mensen met mandarijnen en/of sinaasappels mogen ze echt uit de trein kicken. Dan nog liever een Turk naast me die een brood kebab wegwerkt.quote:Op woensdag 7 september 2011 13:52 schreef zoem het volgende:
[..]
Een mandarijn ruik je twee coupés verder nog. Nee, doe mij dan die appel of banaan maar.
broodje döner in de trein etenquote:Op woensdag 7 september 2011 13:54 schreef Wootism het volgende:
[..]
Inderdaad. Mensen met mandarijnen en/of sinaasappels mogen ze echt uit de trein kicken. Dan nog liever een Turk naast me die een brood kebab wegwerkt.
Ranzig mannetjequote:Op dinsdag 6 september 2011 22:51 schreef Bombshell het volgende:
Ik heb de hele terug reis naar de tieten van het meisje tegenover me zitten staren..![]()
![]()
TS:quote:Op dinsdag 6 september 2011 16:57 schreef Meloewa het volgende:
Dan heb je nog een paar huisvrouwen die gesprekken gaan voeren over dailystuff.
het was zon 4 zits[img] http://nl.dreamstime.com/binnen-van-een-oude-trein-thumb17509901.jpg[/img] Ik ging eerst in me eentje tegen het raam zitten rechts. en toen kwam er al een vrouw zitten schuinstegenover mij later kwamen er nog 2 een naast me en een tegenover me.quote:
Maar..quote:Op woensdag 7 september 2011 15:01 schreef Piye het volgende:
Dit topic zit vol met mensen die wel een chillpill kunnen gebruiken. Ik heb helemaal geen last van de sfeer in de trein. Ik zit er gewoon te wachten tot ik op me bestemming aankom. Waarom zou je je daar ongemakkelijk bij voelen? En als je je er zo ongemakkelijk bij voelt, waarom maak je dan niet gewoon een praatje met iemand?
Nou dan heb je alvast een gespreksonderwerp.quote:
Hoi voor ik begin te praten wil even zeggen ik ben een autist , hoe gaat het met je..mooi weer vandaag he, lekker die zon..!!quote:Op woensdag 7 september 2011 15:09 schreef Piye het volgende:
[..]
Nou dan heb je alvast een gespreksonderwerp.
Zou je niet als je zo'n leven hebt, iedere dag dezelfde trein,iedere dag om 9 uur op het werk moeten vervelen tot 5 uur. Waarna je het gezeur van de vrouw moet gaan horen,om vervolgens om 8 uur in slaap te vallen op de bank. Dag erna weer hetzelfde liedje.quote:Op woensdag 7 september 2011 15:28 schreef W1ckeDxt het volgende:
Klopt (bijna) iedereen kijkt dood uit hun ogen.
Maar ook in bushaltes en dergelijke, let er maar eens overal op mensen hebben vaker zo een blik van: 'Schiet me neer please!!![]()
'
Of een vers dampende bak Smullers friet/patat zo net voor etenstijd, waarbij de spijsverteringssappen van medereizigers weeldrig vloeienquote:Op woensdag 7 september 2011 13:55 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
broodje döner in de trein eten
Jongehhhhhh kom breken dan, ik kijk ook niet altijd even vrolijk het gaat me dan ook meer om de sfeer. Soms vind ik het wel genieten al die ellendige/droevige blikkenquote:Op woensdag 7 september 2011 15:41 schreef Dutchlike het volgende:
Ik moet godverdomme om 6 uur opstaan om in die kuttrein te moeten staan voor een uurtje les dus ik ga boos kijken TS, als het je niet aanstaat kom je maar langs dan breek ik je benen.
EN OMDAT DIE KUTTREIN ALTIJD VERTRAGING HEEFT MIS IK NET DE AANSLUITING MET DIE KUTBUS DUS KUT!
Of: "Heey ben jij ook een autist? Je kijkt zo ongemakkelijk".quote:Op woensdag 7 september 2011 15:16 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Hoi voor ik begin te praten wil even zeggen ik ben een autist , hoe gaat het met je..mooi weer vandaag he, lekker die zon..!!
Die geur blijft ook vet lang hangen.quote:Op woensdag 7 september 2011 15:46 schreef edcetera het volgende:
[..]
Of een vers dampende bak Smullers friet/patat zo net voor etenstijd, waarbij de spijsverteringssappen van medereizigers weeldrig vloeien
Ja precies, dat is ook wel logisch.quote:Op woensdag 7 september 2011 15:43 schreef Anno2012 het volgende:
[..]
Zou je niet als je zo'n leven hebt, iedere dag dezelfde trein,iedere dag om 9 uur op het werk moeten vervelen tot 5 uur. Waarna je het gezeur van de vrouw moet gaan horen,om vervolgens om 8 uur in slaap te vallen op de bank. Dag erna weer hetzelfde liedje.
En dat soms al tig jaren lang.
Ja,dan zou ik ook ongelukkig worden.
mwah nee niet als het een dikke koe is. Dan heb ik afkeer op het eten ook.quote:Op woensdag 7 september 2011 15:46 schreef edcetera het volgende:
[..]
Of een vers dampende bak Smullers friet/patat zo net voor etenstijd, waarbij de spijsverteringssappen van medereizigers weeldrig vloeien
Ja wel als je heel suf van te voren met je mandarijn gaat rollen in je handen.. en dan een gekkenhuis blik trekt en amper knippert met je ogen.quote:Op woensdag 7 september 2011 15:54 schreef Poppenkastpop het volgende:
Opeten is inderdaad wel het sufste wat je kan doen met een mandarijn.
Weer een mooie gesprekskans:quote:Op woensdag 7 september 2011 15:55 schreef Meloewa het volgende:
[..]
mwah nee niet als het een dikke koe is. Dan heb ik afkeer op het eten ook.
quote:Op woensdag 7 september 2011 15:57 schreef Piye het volgende:
[..]
Weer een mooie gesprekskans:
"Mag ik wat friet/patat? Jij kan het duidelijk goed missen."
RIPquote:Op woensdag 7 september 2011 15:57 schreef knep het volgende:
Goed topic, morgen voor het eerst in jaren weer eens met de trein richting werk.
jezus... wat heeft die geslikt zeg...quote:
Dat is jouw bezigheid in de trein.quote:Op donderdag 8 september 2011 11:03 schreef Evertjan het volgende:
gewoon naast iemand gaan zitten in de trein en dan lekker in je broek poepen en kijken hoe lang het duurt voordat ze het door hebben
Jij bent liev.quote:Op donderdag 8 september 2011 11:06 schreef Pallas-Athene het volgende:
[..]
Dat is jouw bezigheid in de trein.
Een ander leest de krant.
Weer een ander luistert muziek en kijkt naar buiten.
Benieuwd wat TS doet in een trein.
Oftewel, waarom je druk maken?
Nee.quote:Op donderdag 8 september 2011 11:07 schreef Knevelt het volgende:
[..]
Hou jij alsjeblieft je muil dicht.
huh...vanwaar deze onaardigheid?quote:Op donderdag 8 september 2011 11:07 schreef Knevelt het volgende:
[..]
Hou jij alsjeblieft je muil dicht.
Er iets instoppen.quote:Op donderdag 8 september 2011 11:08 schreef Pallas-Athene het volgende:
[..]
Nee.
En wat wil je daaraan gaan doen nu?
Vertel eens.
Een prop papier.quote:Op donderdag 8 september 2011 11:09 schreef Pallas-Athene het volgende:
[..]
Als je dat zou hebben, zou dat lukken ja.
Bam bam bam, een paar tikke op die neus!quote:
Ik heb een ziel ja. Dat is juist.quote:
quote:Op donderdag 8 september 2011 11:11 schreef Knevelt het volgende:
[..]
Ik heb een ziel ja. Dat is juist.
Den Haag HSquote:Op woensdag 7 september 2011 16:05 schreef Anno2012 het volgende:
[..]
RIP
Welke bestemming. Auschwitz,Birkenau,Sobibor,Bergen-belsen?
quote:Op donderdag 8 september 2011 11:11 schreef Knevelt het volgende:
[..]
Ik heb een ziel ja. Dat is juist.
Doe is lief. Niet lief doen doe je maar in de trein. Dan kunnen andere mensen er live van genieten, zoals de TSquote:
quote:
Wat doe jij dan? Heletijd als sicko glimlachen?quote:Op dinsdag 6 september 2011 16:57 schreef Meloewa het volgende:
Wat is dat toch altijd erg.. Die suf vooruitkijkende hoofden.. mensen die je heel droog aanstaren..
Dat zou wel chill zijn, gewoon muziek op in de trein en een bar erbij.quote:Op dinsdag 6 september 2011 16:59 schreef Antilurker het volgende:
De trein is een vervoermiddel, geen discotheek.
Precies, dat bedoel ik dusquote:Op donderdag 13 oktober 2011 12:08 schreef Verbodsbord het volgende:
Het grappig is dat iedereen dit denkt in de trein.
Edit: Dit dus:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 6 september 2011 16:59 schreef Ro-ald het volgende:
Onterechte klacht je moet het zelf gezellig maken.
In Duitse en Franse intercities heb je altijd een barcoupéquote:Op donderdag 13 oktober 2011 12:07 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Dat zou wel chill zijn, gewoon muziek op in de trein en een bar erbij.
je faalt altijd behalve als je een heli of jet hebt... zo niet, faal je net als iedereen met vervoer.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 18:54 schreef brood_met_aarbeien het volgende:
ik zou ook chagrijnig zijn als ik zo faalde in mijn leven dat ik ook met de trein moest
Slavenkamp, maar toch.quote:Op dinsdag 6 september 2011 16:57 schreef Meloewa het volgende:
Óok vanmorgen toen was het zo druk in de trein dat ik en meerdere moesten staan.. en die blikken van al die mensen echtHad het idee dat we naar een concentratiekamp werden vervoerd. Hoe de trein remde flikker je ook nog zo tegen iedereen op.
Klacht: De sfeer in de trein!
Jij faalt al in je leven zonder het Ov maar wel met je autotje waarschijnlijk.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 18:54 schreef brood_met_aarbeien het volgende:
ik zou ook chagrijnig zijn als ik zo faalde in mijn leven dat ik ook met de trein moest
Als je 's morgens om 7 uur (10 over als we de structurele vertraging even meerekenen) tegen mij praat sloop ik je.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:04 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
Klacht verworpen.
ik ben geen treinen persoonquote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:10 schreef Dutchlike het volgende:
[..]
Als je 's morgens om 7 uur (10 over als we de structurele vertraging even meerekenen) tegen mij praat sloop ik je.
#boze gezichtenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
Altijd als ik 's morgens ga uitstappen gaat iedereen de deur blokkeren
Paar keer moest ik iemand ombeuken om er doorheen te wurgen.
I don't give a shit ho... Moet je maar niet de ingang/uitgang gaan blokkeren als een chinese muur.
quote:
Denk niet dat er veel was gebeurd als ze die rugzak niet op hem had gegooidquote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:23 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
Ik word gewoon spontaan misselijk als ik dit zie.. Die gassies die zitten te filmen zijn kankerlaf.
Wat een kk homo's die dat filmen en ook nog gaan lachen om die tokkie. Als je een echte man was had je die man gezegd dat ie ff rustiger aan moet doen. Maar niet zielig staan meelachen omdat je gewoon bang bent.quote:
Nee die vent kwam helemaal niet bedreigend over idd..quote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:28 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Denk niet dat er veel was gebeurd als ze die rugzak niet op hem had gegooid
daarom 1e klas reizenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:28 schreef Anno2012 het volgende:
[..]
Wat een kk homo's die dat filmen en ook nog gaan lachen om die tokkie. Als je een echte man was had je die man gezegd dat ie ff rustiger aan moet doen. Maar niet zielig staan meelachen omdat je gewoon bang bent.
En dan nog, vroeger had tenminste echte klasses in de trein. Nu zit tokkievolk en normaal volk tussen elkaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |