Ja ze vindt het zelfs heel leuk/goed.quote:Op dinsdag 6 september 2011 16:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
GaafEn nog toffer dat het van je moeder mag
Mooiquote:Op dinsdag 6 september 2011 16:32 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja ze vindt het zelfs heel leuk/goed.
Ik was zo traag, ik zat al te zweten van de koorts én angst dat het me niet zou lutte lukken, deze TTquote:Op dinsdag 6 september 2011 16:33 schreef Lutte het volgende:
Laptop is zo langzaam.. Nog drie posts toen ik op invoeren drukte en ik ga nog vol door het slotje
Leuke TT trouwens
Nog steeds koorts?quote:Op dinsdag 6 september 2011 16:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik was zo traag, ik zat al te zweten van de koorts én angst dat het me niet zou lutte lukken, deze TT
Even zo qequote, als ik het fatsoenlijk ga doen dat overleeft de laptop nietquote:Ik wil al een poos een EHBO cursus volgen, anders kwam ik bij je in de leer Lut, als ik in je regio zat
Thanks!quote:Op dinsdag 6 september 2011 16:36 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nog steeds koorts?Beterschap! En het is gelukt
JA!quote:Op dinsdag 6 september 2011 16:42 schreef Bellatrix het volgende:
Leugensch, heuvels bestaan alleen in Limburg.
Stadsheuvels dan! Kom maar fietsen hierquote:Op dinsdag 6 september 2011 16:42 schreef Bellatrix het volgende:
Welk deel van mij?quote:Op dinsdag 6 september 2011 16:37 schreef Lutte het volgende:
Nu even een half bos uitprinten uitdraaien of printen voor Duits, we gaan weer lekker hoor
Overal waar vrouwen leven zijn heuvels.quote:Op dinsdag 6 september 2011 16:42 schreef Bellatrix het volgende:
Sommigen zijn eerder vals plat hoorquote:Op dinsdag 6 september 2011 17:11 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Overal waar vrouwen leven zijn heuvels.
Zet vooral niet op mij inquote:Op dinsdag 6 september 2011 18:06 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ben even aan het raden wie in dit topic als eerste aan de peper-kruid-choconoten zal gaan
Kun je dat verklaren Lut of verraad je jezelf dan?quote:
Misschien is het wel omgekeerde psychologiequote:Op dinsdag 6 september 2011 18:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Kun je dat verklaren Lut of verraad je jezelf dan?
Oh deze had ik nog niet gezienquote:Op dinsdag 6 september 2011 16:59 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Welk deel van mij?
Voor of achter?
Links of rechts?
Onder of boven?
quote:Op dinsdag 6 september 2011 18:14 schreef Lutte het volgende:
Oh-oh is mijn nummer laatst, oh-oh doet alles lekker anders, die gaat over een maand of drie aan de paaseitjes en die pepernoten komen wel als de pasgeboren lammetjes de wei weer in kukelen.
Ja zie je, dacht ik ook!quote:
Juist, als ze het op haar heupen krijgt duikt ze nu nog de keuken in en eet ze nog voor middernacht haar eerste welverdiende kruidnoot!quote:Op dinsdag 6 september 2011 18:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
[..]
Ja zie je, dacht ik ook!
Tenzijjjjjjjj, ze bij een kringloop-kaas-broodwinkeltje nootjes toegeworpen krijgt!
Maar dan móet ze hem gekregen hebben, want zelf koopt ze ze nog laaaaaang niet!quote:Op dinsdag 6 september 2011 18:17 schreef Lutte het volgende:
[..]
Juist, als ze het op haar heupen krijgt duikt ze nu nog de keuken in en eet ze nog voor middernacht haar eerste welverdiende kruidnoot!
Wat een toestand!quote:Op dinsdag 6 september 2011 18:12 schreef Pisces29 het volgende:
Eigenlijk zie ik Zwabs als eerste snoepen, maar die is hier te weinig, dus had ik in eerste instantie niet aan gedacht.
Lut twijfeltje.Vaduz zie ik snoepen
, Bella graait tijdens het soppen op het werk denk ik.
Pgr snoept ook snel!
Bos krijgt ze een keer toegeworpen. oh-oh wacht nog langer.
Hmmmz, ff recapituleren
Drukke Magda, ik weet hetquote:
Oh dan sta jij nu precies goed zoals ik dacht, net voor oh-oh, enalaatstequote:Op dinsdag 6 september 2011 18:22 schreef Bos81 het volgende:
ehh ik ben best wel een behoorlijke snoeperd. Maar inderdaad kruidnoten laat ik wel liggen. Koop ze meestal na Sinterklaas als ze bij de AH 35 procent korting stickers hebben.
Als ik niet een beetje op mijn gewicht was begonnen te letten, at ik per dag een pak koekjes en een zak chips op..quote:Op dinsdag 6 september 2011 18:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh dan sta jij nu precies goed zoals ik dacht, net voor oh-oh, enalaatste
quote:Op dinsdag 6 september 2011 18:27 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik eet pas kruid/peper/choconoten als het twee weken/ een week voor Sinterklaas is. Principieel.
Ik zit nog goedquote:Op dinsdag 6 september 2011 18:13 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zet nu in op Lut en Vadusch Pgr, Bella zit er dicht achter. Vaduz zit tussen Pgr en Bella
Ik stel je vast niet teleur!quote:Op dinsdag 6 september 2011 18:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
[..]
Ik zit nog goedNu nog de koplopers voorop houden
Ja, ik koop ze ook liever niet. Paaseitjes wil ik wel eens mee sjoemelen, omdat cappuccino smaakquote:Op dinsdag 6 september 2011 18:27 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik eet pas kruid/peper/choconoten als het twee weken/ een week voor Sinterklaas is. Principieel.
Oh zijn die lekker Bos? Dat ga ik onthoudenquote:Op dinsdag 6 september 2011 18:34 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, ik koop ze ook liever niet. Paaseitjes wil ik wel eens mee sjoemelen, omdat cappuccino smaak
Eigenlijk meer van het stuk Now You're walking hand in hand, with long-haired drummer of the band. en dan de gitaar solo..quote:Op dinsdag 6 september 2011 18:57 schreef Lutte het volgende:
Bos, krijg jij ook altijd de kriebels van deze intro?
Even luisteren!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |