Ja ze vindt het zelfs heel leuk/goed.quote:Op dinsdag 6 september 2011 16:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
GaafEn nog toffer dat het van je moeder mag
Mooiquote:Op dinsdag 6 september 2011 16:32 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja ze vindt het zelfs heel leuk/goed.
Ik was zo traag, ik zat al te zweten van de koorts én angst dat het me niet zou lutte lukken, deze TTquote:Op dinsdag 6 september 2011 16:33 schreef Lutte het volgende:
Laptop is zo langzaam.. Nog drie posts toen ik op invoeren drukte en ik ga nog vol door het slotje
Leuke TT trouwens
Nog steeds koorts?quote:Op dinsdag 6 september 2011 16:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik was zo traag, ik zat al te zweten van de koorts én angst dat het me niet zou lutte lukken, deze TT
Even zo qequote, als ik het fatsoenlijk ga doen dat overleeft de laptop nietquote:Ik wil al een poos een EHBO cursus volgen, anders kwam ik bij je in de leer Lut, als ik in je regio zat
Thanks!quote:Op dinsdag 6 september 2011 16:36 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nog steeds koorts?Beterschap! En het is gelukt
JA!quote:Op dinsdag 6 september 2011 16:42 schreef Bellatrix het volgende:
Leugensch, heuvels bestaan alleen in Limburg.
Stadsheuvels dan! Kom maar fietsen hierquote:Op dinsdag 6 september 2011 16:42 schreef Bellatrix het volgende:
Welk deel van mij?quote:Op dinsdag 6 september 2011 16:37 schreef Lutte het volgende:
Nu even een half bos uitprinten uitdraaien of printen voor Duits, we gaan weer lekker hoor
Overal waar vrouwen leven zijn heuvels.quote:Op dinsdag 6 september 2011 16:42 schreef Bellatrix het volgende:
Sommigen zijn eerder vals plat hoorquote:Op dinsdag 6 september 2011 17:11 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Overal waar vrouwen leven zijn heuvels.
Zet vooral niet op mij inquote:Op dinsdag 6 september 2011 18:06 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ben even aan het raden wie in dit topic als eerste aan de peper-kruid-choconoten zal gaan
Kun je dat verklaren Lut of verraad je jezelf dan?quote:
Misschien is het wel omgekeerde psychologiequote:Op dinsdag 6 september 2011 18:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Kun je dat verklaren Lut of verraad je jezelf dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |