Het was me juist speciaal door iemand hier aangeradenquote:Op dinsdag 6 september 2011 11:36 schreef Arth_NL het volgende:
[..]
Dan is S13 nog één van de slechtere edities.
Mensen die het nog niet hebben gezien, weten ook niet wat de natte grot isquote:Op dinsdag 6 september 2011 17:21 schreef Jabberwocky het volgende:
Waarschuwen voor spoilers in de OP en dit topic heeft niet zoveel zin meer als de TT de grootste spoiler van allemaal bevat als je het nog niet hebt gezien.
Kun je even een TR aanmaken met een nieuwe TT?quote:• Gelieve geen spoilers in de TT te zetten, spoileren in het topic zelf mag natuurlijk wel.
Ach ja, zodra het weer donderdag is geweest staat het hier vol met spoilers, dus echt rekening ermee houden zal toch niet gedaan worden.quote:Op dinsdag 6 september 2011 18:34 schreef Berend. het volgende:
Misschien geen spoilers doen in de TT voor de mensen die hem nog moeten zien via RTL gemist? Zoals ik
Ah, nevermind. Jullie waren me voor
Maar dat hoeft ook niet, als je de aflevering nog niet hebt gezien moet je gewoon niet in dit topic kijken. Echter, als het ook in de titel staat, dan kun je dus helemaal niet meer op Fok! komen zonder het risico te lopen dat je gespoilert wordt..quote:Op dinsdag 6 september 2011 18:53 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Ach ja, zodra het weer donderdag is geweest staat het hier vol met spoilers, dus echt rekening ermee houden zal toch niet gedaan worden.(Je kan dit ook niet verwachten namelijk)
Wat een onzin het is al bijna een week geleden uitgezonden.quote:
in Belgie nog niet begreep ik.quote:Op dinsdag 6 september 2011 20:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Wat een onzin het is al bijna een week geleden uitgezonden.
Daar op Maandag zitten hier op een Nederlands forum.quote:
Hu?quote:Op dinsdag 6 september 2011 16:24 schreef superjojo het volgende:
• presentator Sipke Jan Bousema [ afbeelding ]
dan kan je dus nooit een gebeurtenis gerelateerde tt open. ...quote:Op dinsdag 6 september 2011 21:02 schreef Jabberwocky het volgende:
Tja maar dan nog, wat is nu de moeite om spoilers in de topictitel te voorkomen? Je weet maar nooit waarom iemand het misschien een keer een week niet gezien heeft, en als dit topic dan wel in MyAt staat is het meteen vernaggeld.![]()
Als je op het topic klikt is het je eigen schuld natuurlijk.
Sipke Jan zit in de grot ...quote:
Niet een waarin je letterlijk een uitkomst of grote twist verklapt nee. Maar zoiets als 'the losers take it all' dat voorbij kwam is ook gebeurtenis gerelateerd en daar verraad je dan weer niks mee, dat snap je gewoon pas als je het gezien hebt.quote:Op dinsdag 6 september 2011 21:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
dan kan je dus nooit een gebeurtenis gerelateerde tt open. ...
Waarom post je screenshots van dingen die nog niet op TV zijn geweest?quote:
Zal het niet meer doen Henkie en de groeten aan Disana.quote:Op woensdag 7 september 2011 15:14 schreef HenkieVdV het volgende:
Waarom post je screenshots van dingen die nog niet op TV zijn geweest?
Waarom post je überhaupt alleen gekopieerde teksten en screenshots?
Ik hou van je Liesje bedankt.quote:Op woensdag 7 september 2011 20:46 schreef liesje1979 het volgende:
Doe lief tegen onze tuinfluitert. Als je er last van hebt lees je er maar overheen. fluitertje laat je niet wegjagen hoor!
hoef je helemaal geen dank je wel voor te zeggen, ik volg dit topic ook en ik ben erg blij met je. iedereen volgt een rls op een andere manier en dit is typisch jouw manier, mensen die mopperen kennen je gewoon nog niet denk ik. de ene fok!ker is de andere niet, gelukkig.quote:Op woensdag 7 september 2011 20:51 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Ik hou van je Liesje bedankt.
Dat is ook zo, en veel info, zoals die over de deelnemers is heel welkom. Maar het is een beetje gek om screenshots te plaatsen die nog niet eens zijn uitgezonden, toch?quote:Op woensdag 7 september 2011 20:58 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
hoef je helemaal geen dank je wel voor te zeggen, ik volg dit topic ook en ik ben erg blij met je. iedereen volgt een rls op een andere manier en dit is typisch jouw manier, mensen die mopperen kennen je gewoon nog niet denk ik. de ene fok!ker is de andere niet, gelukkig.
Ja daar gaat het mij ook om, de rest lees ik wel overheen.quote:Op woensdag 7 september 2011 22:13 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Dat is ook zo, en veel info, zoals die over de deelnemers is heel welkom. Maar het is een beetje gek om screenshots te plaatsen die nog niet eens zijn uitgezonden, toch?
Wat?quote:
Logisch Jochem heeft alleen maar een paar keer olympisch goud gepakt.quote:Op woensdag 7 september 2011 20:59 schreef Madame_Paon het volgende:
Patrick.
Het kan niet vaak genoeg gezegd worden.
Van de Nederlandse kandidaten kende ik Lauretta, Esther en Jochem niet en ik kende geen van de Vlaamse kandidaten.
Ik kijk nooit sport.quote:Op woensdag 7 september 2011 23:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Logisch Jochem heeft alleen maar een paar keer olympisch goud gepakt.
Gefeliciteerd met je verjaardag en dat het een hele leuke tweede expeditie Robinson aflevering gaat worden. Zal niks verklappen en geen screenshots plaatsen die nog niet eens zijn uitgezonden.quote:Op donderdag 8 september 2011 00:51 schreef Ro-ald het volgende:
Ik hoop op een leuke aflevering op mijn verjaardag.
Oja? Die taart zat namelijk niet in aflevering1quote:Op donderdag 8 september 2011 08:38 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met je verjaardag en dat het een hele leuke tweede expeditie Robinson aflevering gaat worden. Zal niks verklappen en geen screenshots plaatsen die nog niet eens zijn uitgezonden.
[ afbeelding ]
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 8 september 2011 00:51 schreef Ro-ald het volgende:
quote:Op donderdag 8 september 2011 00:51 schreef Ro-ald het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |