Ja!quote:Op woensdag 14 september 2011 20:21 schreef LovelyLady het volgende:
Nooit echt naar gekeken, wel wetende dat de Action spullen zoals verfrollers heeft enzo
maar verkopen ze ook verf?
hmm ga volgende week ff kijkenquote:Op woensdag 14 september 2011 20:25 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Ja!
De vraag is wel, hoeveel -laags dekkend?
Kan uit ervaring zeggen dat het prima dekt. Ik ben van een zwarte en donkerrode naar een witte muur gegaan in 2 laagjesquote:Op woensdag 14 september 2011 20:25 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Ja!
De vraag is wel, hoeveel -laags dekkend?
Super! thnx voor de linkquote:Op woensdag 14 september 2011 22:00 schreef Miendientje het volgende:
Verf is te vinden in de 'op kamers' folder: http://www.action.nl/nieuws/folders
Marsepijn is nu ook vrij goedkoop bij de AH te halen... 200-25o- gram ofzo voor 1,29 geloof ik. (Zo'n staaf met chocola eromheen...)quote:Op donderdag 15 september 2011 13:30 schreef tomaat52 het volgende:
2 mini klikootjes
200 gram marsepein
gloeilampje met kleine fitting
Die ja. ¤0,99 bij de Action.quote:Op donderdag 15 september 2011 15:54 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Marsepijn is nu ook vrij goedkoop bij de AH te halen... 200-25o- gram ofzo voor 1,29 geloof ik. (Zo'n staaf met chocola eromheen...)
Volgens mij wel.quote:Op vrijdag 16 september 2011 16:38 schreef vault_tec het volgende:
Verkopen ze losse steeksleutels bij de action? Moet een maat 15 hebben voor eenmalig gebruik...
... maar die bij de Action is iets kleiner geloof ik...!? Weet het niet zeker want zag het 2-3 weken geleden ofzo liggen...quote:
200 gram.quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:05 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
... maar die bij de Action is iets kleiner geloof ik...!? Weet het niet zeker want zag het 2-3 weken geleden ofzo liggen...
Goh, sinds wanneer staat trovey te koop bij de Action?quote:Op zondag 18 september 2011 22:47 schreef Pisces29 het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een enge kerstmanvrouw
quote:Op zondag 18 september 2011 22:49 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Goh, sinds wanneer staat trovey te koop bij de Action?
quote:Op zondag 18 september 2011 22:49 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Goh, sinds wanneer staat trovey te koop bij de Action?
Maar dus wel zo dik en klein?quote:
quote:
Heb al een vriendin.quote:Op dinsdag 20 september 2011 20:01 schreef trovey het volgende:
[..]
, je charmeert vrouwen wel graag hè
, je gaat het helemaal maken bij de vrouwtjes....althans als je op vrouwen valt
?
Ze was nooit echt aardig tegen mij.quote:Op dinsdag 20 september 2011 20:16 schreef pgrferrari het volgende:
Trovey doet heus niet aardig tegen jou als je zo doet![]()
He Trovey?
Je zult het er naar gemaakt hebbenquote:Op dinsdag 20 september 2011 20:38 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Ze was nooit echt aardig tegen mij.
Ach, ik heb Dottey.quote:Op dinsdag 20 september 2011 20:49 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Je zult het er naar gemaakt hebben
quote:
quote:Op dinsdag 20 september 2011 20:16 schreef pgrferrari het volgende:
Trovey doet heus niet aardig tegen jou als je zo doet![]()
He Trovey?
Moet je maar geen superlijm van Action kopen terwijl ik je het zit af te radenquote:Op dinsdag 20 september 2011 20:38 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Ze was nooit echt aardig tegen mij.
Trut, iedere tube was dan gaan lekken.quote:Op dinsdag 20 september 2011 21:09 schreef trovey het volgende:
[..]
![]()
[..]
Moet je maar geen superlijm van Action kopen terwijl ik je het zit af te raden...het was je eigen schuld dat je daarna met je stoel over het tubetje reed en zo je laminaat naar zijn grootje hielp, met een andere verpakking was het je nooit overkomen.
![]()
Slimme manier hè om zo weer ontopic te komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |